بیوگرافی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق

1

بیوگرافی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق و عکس ها

رامین سهراب, متولد سال ۱۳۶۴ در تهران, کارگردان ، بازیگر و رزمی کار ، هماهنگ کننده بدلکاری با بیش از ۱۵ سال سابقه در صنعت سینما است. در ادامه بیوگرافی و زندگی شخصی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی – فنلاندی و همسرش و خانواده و سوابق هنری و سینمایی رامین سهراب کارگردان فیلم لایه های دروغ همراه با زندگینامه رامین سهراب از ایران تا فنلاند و بازگشت به سینمای ایران و حواشی جشنواره فجر ۱۴۰۰ با فیلم لایه های دروغ را در ادامه از این بخش میخوانید:

بیوگرافی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق و عکس ها

بیوگرافی رامین سهراب

رامین سهراب, متولد ۸ دی ماه ۱۳۶۴ در تهران, بازیگر و فیلمنامه‌ نویس ، کارگردان ، تهیه کننده ، رزمی کار و ووشوکار ایرانی – فنلاندی است که در حال حاضر محل زندگی او هلسینکی است‌. علیرضا سهراب مربی ووشو و از پایه گذاران رشته ووشو در ایران، پدر رامین سهراب است.

زندگی شخصی رامین شهراب

سوابق و شغل

اولین مربی او پدرش علیرضا سهراب بود. مهارت های پیشرفته پدر رامین از آموزش های شخصی مستقیماً توسط استادان بزرگ ووشو در زمانی که پنج سال در معبد شائولین در چین زندگی می کرد نشات می گیرد.

رامین سهراب نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اولین فیلم اکشن فنلاندی-ایرانی را بر عهده داشت

این، کارگردان و بازیگر ایرانی مقیم فنلاند است که فیلم‌های متعدد فنلاندی در کارنامه وی دیده می‌شود.

همچنین وی به عنوان کارگردان سکانس‌های اکشن second unit director در آمریکا فعالیت داشته و با وسلی سنیپس و هلند تایلر همکاری داشته است.

زندگینامه رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق و عکس ها

در زمینه فیلمسازی رامین تا به حال در بیش از ٢٠ پروژه به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان شرکت کرده است. فیلم کوتاه «ویولُن» که آخرین ساخته‌ی اوست در حال حاضر در جشنواره‌های بین المللی اکران می‌شود و توانسته به قدری توجه همه را به خود جلب کند که به او پیشنهاد ساخت فیلم بلند از ویولون داده شده شد.

رامین سهراب کارگردان فیلم لایه های دروغ کیست

فیلم «لایه‌های دروغ»، به کارگردانی رامین سهراب است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار به نمایش درآمد و انتقادهای و واکنش های زیادی برای راهیابی این فیلم به جشنواره شد.

رامین سهراب کارگردان فیلم لایه های دروغ کیست

فعالیت های ورزشی و رزمی کار

من از ۴ سالگی با پدرم ورزش ووشو راشروع کردم. پدرم بنیان‌گذار این ورزش در ایران بود. ۵ سالگی به فنلاند رفتم و بعد حدود ۲۰ سالگی به آمریکا رفتم و در آمریکا، کارگردانی و هنرپیشگی خواندم.

ساخت فیلم اکشن

از همان کودکی همیشه در فکرم بود و دوست داشتم به ایران برگردم و فیلم اکشن بسازم.

البته آن زمان فیلم‌های جمشید هاشم‌پور جایگاه ویژه‌ای داشت، اما این ژانر در ایران مدام کم‌رنگ‌تر شد. ساخت اثری اکشن در سینمای ایران، ریسکی بود که او به جان خریدم.

بیوگرافی رامین سهراب کارگردان فیلم لایه های دروغ کیست

سهراب درباره سختی ها و حواشی ساخت فیلم لایه های دروغ در ایران گفته: ساخت این فیلم مشکلات خاص خودش را داشت. اتفاقا ماشینی لازم داشتیم که از فنلاند آوردم که متاسفانه پلیس آن را گرفت و جریمه‌ام کرد و حسابم بسته شد.

پایم در فیلمبرداری شکست و کار به تاخیر افتاد و مدتی هم خودم و گروه خارجی فیلم کرونا گرفتیم و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم.

قطعا به دلیل این‌که به سراغ ژانر کم‌تر ساخته شده‌ای در ایران رفتیم، همه چیز برای‌مان سخت‌تر از یک فیلم آپارتمانی بود.

بیوگرافی و زندگی شخصی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق و عکس ها

ده سال پیش، فیلمنامه «لایه‌های دروغ» را نوشتم و مدتی هم بازنویسی آن زمان برد تا این‌که به نسخه‌ای رسیدم که هم در ارشاد مشکلی نداشته باشد و هم این‌که در سطح بین‌المللی قابل عرضه باشد.
چالش اصلی ما این بود که چطور فیلم اکشنی بسازیم که هم فرهنگ ایرانی در آن دیده شود و هم مخاطب خارجی با آن ارتباط برقرار کند.

گروه خارجی که با من همراه شدند، بیشتر به این دلیل بود که بتوانم استاندارهای جهانی را در فیلم داشته باشم و به این دلیل که من قبلا در ایران کار نکرده بودم، برایم جذاب‌تر بود که با ترکیبی ازگروه خارجی و ایرانی کار کنم.

بیوگرافی و زندگی شخصی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق و عکس ها

رامین سهراب درباره علت بازی در نقش اصلی در این فیلم گفته: بازی در فیلم برایم ریسک بزرگی بود. به این دلیل که در فیلم باید حرکت‌های رزمی انجام می ‌شد و فکر می ‌کنم بازیگری در ایران نیست که توانایی انجام آن‌ها را داشته باشد، به همین دلیل در فیلم بازی کردم.
گفتی است که او کارهای اکشن لایه های دروغ را بدون حضور بدل خودم انجام داده است‌

رزمی کار

بیش از ۳۰ سال است که رزمی کار می‌کنم و ۲۰ سال در خارج از ایران به عنوان دستیار کارگردان، کارگردان اکشن و بدلکار و بازیگر کار کردم و این فرمول‌ها را یاد گرفتم.

صفحه اینستاگرام رامین سهراب

پیج رسمی این چهره هنری و سینمایی را با نشانی raminsohrab دنبال کنید

عکس های جدید شخصی رامین سهراب

عکس های کودکی رامین سهراب

عکس های جدید رامین سهراب

عکس های اینستاگرامی رامین سهراب

عکس های جدید رامین سهراب

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی رامین سهراب بازیگر و کارگردان ایرانی فنلاندی و همسرش + خانواده و سوابق

  1. سلما گفت:

    کراش جدید بازیگرا
    چقدم خوش تیپ و خوش استایله لامصب
    حسابی دخترکشه

نظرات