بیوگرافی و عکس های پژمان نوزاد کارآفرین و بازیکن سابق استقلال + زندگینامه

0

پژمان نوزاد یکی از کارآفرینان و میلیاردرهای موفق ایرانی ساکن آمریکا و بازیکن سابق تیم استقلال تهران متولد ۱۳۴۸ در تهرانپارس تهران است. با زندگینامه و بیوگرافی وی در ادامه آشنا شوید.

بیوگرافی «پژمان نوزاد» کارآفرین و همسر و فرزندانش + خانواده و شغل و درآمد

بیوگرافی پژمان نوزاد

مجله حرف تازه؛ پژمان نوزاد بازیکن سابق استقلال تهران و کارآفرین موفق یکی از ۱۰۰ میلیادر و سرمایه دار دنیا است که اکنون در آمریکا زندگی میکند و دو فرزند دارد. با بیوگرافی و عکس های پژمان نوزاد و راز موفقیت از لبنیات فروشی و بی خانمانی تا میلیادر شدن و ماجرای عاشقی و ازدواج و دو فرزندش و شوابق ورزشی در فوتبال و پیج اینستاگرام و فعالیت ها و شغل پژمان نوزاد و گفتگوی جالب درباره زندگی در تهرانپارس تهران تا مهاجرت به آمریکا از زبان خودش در این بخش از مجله حرف تازه برای شما اماده کردیم. با ما همراه باشید

پژمان نوزاد متولد ۱۳۴۳ در محله تهرانپارس تهران، کارآفرین و میلیاردر و سرمایه گذار موفق و بازیکن سابق تیم استقلال اهل ایران است که هم اکنون ساکن آمریکا است و دو  فرزند دارد.

خانواده و زندگی شخصی

خانواده من در آرزوی داشتن زندگی ایده آل در دهه ۱۹۸۰ به آلمان مهاجرت کردند اما من به خاطر عدم گذراندن خدمت وظیفه پاسپورت نداشتم و به همین خاطر در تهران ماندم.

بیوگرافی و عکس های پژمان نوزاد کارآفرین و بازیکن سابق استقلال + زندگینامه

سوابق و فعالیت ها از ایران تا آمریکا

پژمان نوزاد در ایران یابقه روزنامه نگاری و بازی تیم استقلال را دارد پس از سپری کردن خدمت سربازی تصمیم به مهاجرت و زندگی در آمریکا می گیرد.

او از نوجوانی وارد کسب و کار میشود و کارش را به عنوان شاگرد لبنیات فروشی آغاز میکند و در همانجا نیز به دلیل جای خواب و بی خانمان بودن شب ها زیر شیروانی مغازه میخوابید.

وی پس از پایان تحصیلاتش وارد حوزه خبر و روزنامه نگاری شده و کارش در چند رسانه آغاز کرد و سپس اجرای بخش ورزشی برنامه راه شب رادیوی جوان را برعهده گرفت .

همسر و فرزندان پژمان نوزاد

وی با همان دختری که در ایران عاشقش بود ازدواج کرده و دارای دو فرزند می باشد

او گفته: ما بیست و ششمین سالگرد ازدواجمان را امسال در کنار دو فرزندمان جشن گرفتیم. این هم یک دلیل دیگر برای اینکه بدانید چرا هیچ‏وقت نباید تسلیم شد.

عکس و بیوگرافی همسر و فرزندان پژمان نوزاد

مهاجرت به آلمان

من علی رغم رغم سابقه کاری در مطبوعات ورزشی و رادیو که شهرت درخوری را برای خودم به ارمغان آوردم از طرفی مشتاق پیوستن به خانواده ام بودم و از سوی دیگر گوشه چشمی هم به شکوفا شدن استعداد ورزشی ام در سرزمین ژرمن ها داشتم. من با صرف نظر کردن از ادامه کار در زمینه روزنامه نگاری ورزش به خانواده ام در «مانهایم» آلمان پیوستم.

سوابق فوتبالی و ورزشی پژمان نوزاد

نوزاد در گذشته سابقه بازی در تیم هایی چون استقلال و وحدت را در کارنامه دارد و به عنوان روزنامه نگار ورزشی نیز در چند رسانه فعالیت کرده است.

وی در مقطعی در تیم جوانان استقلال بازی می کرد که هدایت این تیم بر عهده محمد صلاحی بود و ستاره هایی چون مجید نامجومطلق، محسن گروسی و رسول غنی زاده نیز در این تیم مشغول به بازی کردن بودند، اما او در ادامه روی به در عرصه رسانه آورده و در نشریه ابراز ورزشی فعالیت می کرد.

بهتر شدن وضعیت مالی نوزاد بعد از مهاجرت به امریکا باعث شد تا وی به عنوان عضو انجمن نویسندگان ورزشی و هم چنین مشاور فدراسیون فوتبال آمریکا مشغول به کار شود.

او پس از مدت ها توانست به شغل خبرنگاری فیفا دست پیدا کند و در سه جام جهانی به عنوان خبرنگار رسمی فیفا فعالیت کرده است. همچنین حمید استیلی بازیکن پیشین پرسپولیس اعلام کرد که پژمان نوزاد واسطه ی ورود افشین قطبی به ایران و سرمربی گری او در تیم پرسپولیس و هم چنین تیم ملی ایران بوده است.

زندگینامه و سوابق پژمان نوزاد سرمایه گذار ایرانی در امریکا

ماجرای عاشقی در ایران

علاوه بر غربت، بی پولی و عدم آشنایی با زبان مردم ینگه دنیا چالش های رمانتیک هم داشته ام. در تهران یک دل نه صد دل عاشق و دلباخته دختری بودم که از بچگی باهم بزرگ شده بودیم. همان اندک پولی را هم که برایم باقی مانده بود، خرج تلفن کردن به آن سوی دنیا کردم.

شرکت سرمایه گذاری پر

در سال ۲۰۱۳ شرکت سرمایه‌گذاری پِر (Pear)، را به منظور سرمایه‌گذاری در مراحل اولیه کار تاسیس کرد. شریکش مار هرشنسون بود، کارآفرینی اسپانیایی و فارغ‌التحصیل مقطع دکترای مهندسی برق از دانشگاه استنفورد. او در تاسیس سه شرکت موبایل، تجارت الکترونیک و نرم‌افزار، و صنایع نیمه‏‌هادی مشارکت کرد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های ناصر عباسی بازیکن فوتبال و ماجرای اعتیاد

پژمان نوزاد یکی از ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان

نشریه فوربس ۱۰۰ سرمایه گذار برتر جهان را معرفی کرده و پژمان نوزاد، بازیکن سابق استقلال در رتبه پانزدهم این لیست جای گرفته است.

حالا در لیست ۱۰۰ سرمایه گذار نشریه فوربس قرار گرفته است.

همچنین در سال ۲۰۱۴ و در ایالت متحده جایزه الیس نیز به وی اهدا شد. این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که قادر به حفظ ارتباط و پاسداشت میراث قومی و گذشته خود نیز هستند.

پژمان نوزاد شریک مدیر موسس Pear VC شده و ارزش سهام این کمپانی ۵۰ میلیارد دلار برآورد شده و سردبیر فوتبال مدیا، یک آژانس تبلیغاتی و پلتفرم فوتبال دیجیتالی واقع شده در انگلیس نیز است.

بیوگرافی پژمان نوزاد میلیاردر ایرانی در آمریکا

گفتگوی خواندنی پژمان نوزاد

پژمان نوزاد شما در کجا به دنیا آمده اید؟

در تهرانپارس به دنیا آمدم.

از بی خانمانی تا میلیاردر شدن پژمان نوزاد

اوایل حضورم در سیلیکون ولی در مغازه لبنیاتی کار می کردم و چون خانه ای نداشتم شبها در اتاق زیر شیروانی بالای فروشگاه می خوابیدم. یک شب در حال باز کردن درب مغازه بودم که پلیس به خیال اینکه قصد سرقت از آنجا را دارم دستگیرم کرد.

روزنامه نگاری

پس از پایان تحصیلات به روزنامه نگاری ورزشی روی آوردم. من در زمینه کاری خود موفق بودم و در ۲۰ سالگی اجرای بخش ورزشی برنامه رادیویی محبوب راه شب را نیز بر عهده داشتم.

آیا به خدمت سربازی رفتید؟

من به لطف استعداد فوتبالی ناچار به گذراندن پست های شبانه روی برجک نشدم و در عوض دوران خدمتم را در تیم ژاندارمری به پایان رساندم.

برادر پژمان نوزاد

هنوز یک ماه از ورود من به آلمان نگذشته بود که برادرم تصمیم به مهاجرت به آمریکا گرفت.

برادرم بارها شانس خود برای اخذ ویزای ینگه دنیا را آزمایش کرد اما هر بار شکست خورده بود. یک بار برادرم از من خواست تا همراه با او به سفارت آمریکا بروم و در این حین من هم شانس خود را امتحان کردم.

ویزای خبرنگاری در آمریکا

من به لطف اشاره به سابقه كاری در نشریات ورزشی و صدا و سیما موفق به دریافت ویزای خبرنگاری شدم. مدت کوتاهی پس از این ماجرا من تنها با ۷۰۰ دلار پول نقد در حال پرواز به سمت سانفرانسیسکو بودم.

کارگری کارواش در آمریکا

مهارت و سابقه من در روزنامه نگاری ورزشی در پیدا کردن شغل مناسب به من کمکی نکرد و بعد ازمدتی به ناچار در یک کارواش ایرانی مشغول به کار شدم و همزمان در یک کالج محلی کلاس های زبان انگلیسی را دنبال می کردم. من سپس در یک مغازه لبنیاتی و قهوه فروشی مشغول به کار شدم که در مجاورت اداره مهاجرت قرار داشت.

در بدو ورود به آمریکا زبان انگلیسی بلد نبودید؟

در بدو ورود به آمریکا نه زبان انگلیسی بلد بودم و نه جای خاصی برای رفتن داشتم، با این حال روحیه بالایی داشتم و با تمام این مشکلات می دانستم آمریکا سرزمین فرصت هاست و آماده استفاده از آنها بودم.

شب ها در کجا می ماندید؟

از آنجایی که جایی برای ماندن نداشتم شب ها در اتاق زیر شیروانی بین جعبه‌های قهوه، دستمال و فنجان‌ ها استراحت می کردم و قبل از خواب مدتی را مشغول مطالعه زبان می شدم.

کار در گالری فرش

یک شب در همین زیر شیروانی سرگرم تماشای تلویزیون بودم که آگهی استخدام یک فروشگاه فرش معتبر توجه من را به خود جلب کرد. همان موقع تلفن را برداشتم و با گالری تماس گرفتم. من هنوز توانایی مکالمه کامل به زبان انگلیسی را پیدا نکرده بودم اما شانس با من یار بود و مالک فروشگاه یک ایرانی به نام «امیر عمیدی» از آب درآمد که به زبان فارسی با من صحبت کرد.

با این حال عمیدی به این بهانه که من تجربه کافی برای این کار ندارد قصد داشت من را رد کند. اما از او پرسیدم چگونه درخواست کسی که تا به حال او را ندیده رد می کند،بدین ترتیب من در گالری فرش مدالیون راگ مشغول به کار شدم.

بیوگرافی پژمان نوزاد بازیکن سابق استقلال + ماجرای مجله فوربس و 100 سرمایه ذار ایرانی

اینستاگرام پژمان نوزاد

بیوگرافی «پژمان نوزاد» کارآفرین و همسر و فرزندانش + گفتگوها و عکس های جوانی

نظرات