راهنمای خرید آینه سرویس بهداشتی

0

همان‌طور که می‌دانید وجود آینه در سرویس بهداشتی از گذشته تا اکنون رایج بوده است و کاربردهای فراوانی دارد. با خرید آینه سرویس بهداشتی می‌توانید از کاربردهای فراوان آن بهره مند شوید و زیبایی را به محیط خود دعوت کنید.

 آینه سرویس بهداشتی

اهمیت استفاده از آینه سرویس بهداشتی:

آینه‌ها نقش بسیار مهمی در منزل دارند و زیبایی بخش قسمت‌های مختلف آن هستند، اگر می‌خواهید یک دکوراسیون مدرن و زیبا داشته باشید، بهتر است به سراغ خرید آینه‌ها بروید و دنیایی از زیبایی را به منزل خود دعوت کنید.

وجود آینه در سرویس بهداشتی علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در آراستگی دارد و همه‌ی افراد برای اصلاح کردن، آرایش کردن، مسواک زدن و … از آن استفاده می‌کنند.

به طور کلی می‌توان گفت که وجود آینه در سرویس بهداشتی مزایای فراوانی دارد که برخی از آنها به صورت زیر است :

  • با خرید آینه سرویس بهداشتی می‌توانید محیط خود را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان دهید. همان‌طور که می‌دانید فضای سرویس بهداشتی معمولا کوچک است، پس استفاده از آینه بهترین گزینه برای این فضا می‌باشد.
  • آینه‌ها با انعکاس نور می‌توانند محیط شما را نورانی‌تر و روشن‌تر کنند.
  • آینه سرویس بهداشتی تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون سرویس بهداشتی دارد و آن را به زیبایی تغییر می‌دهد. از طرفی دکوراسیون سرویس بهداشتی هم تاثیر مستقیمی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.
  • آینه نماد پاکی و زیبایی است و وجود آن آرامش خاصی به محیط می‌دهد. توجه داشته باشید که تمیزی آینه‌ها تاثیر زیادی در زیبایی آن‌ها دارد پس در تمیز کردن آن‌ها کوشا باشید.

مزیت آینه‌ها بیشتر از مواردی می‌باشد که گفته شد و با خرید آینه سرویس بهداشتی می‌توانید از مزایای فوق العاده‌ی آن بهره مند شوید.

نکات مهم برای خرید آینه سرویس بهداشتی:

اگر قصد خرید آینه سرویس بهداشتی دارید ، بهتر است به نکات مهمی که برای خرید آن وجود دارد توجه کنید که بتوانید یک آینه استاندارد و مناسب خریداری نمایید. این نکات به شرح زیر می‌باشند:

  1. رنگ آینه:

یکی از  نکاتی که هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، رنگ آینه می‌باشد. بهتر است رنگ آینه را با توجه به رنگ کاشی‌ها، روشویی، سرامیک‌ها و … انتخاب کنید. تناسب رنگ آینه با محیط اطراف، زیبایی را به محیط شما هدیه می‌دهد.

  1. کیفیت آینه:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خرید آینه سرویس بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد ، کیفیت آینه می‌باشد.

هر چقدر آینه مورد نظر کیفیت بیش‌تری داشته باشد، ماندگاری و دوام بیشتری هم خواهد داشت. اگر می‌خواهید یک آینه با کیفیت و ماندگار داشته باشید ، بهتر است برای خرید آینه‌های دلفین اقدام کنید.

  1. مدل آینه:

مدل آینه هم یکی دیگر از نکاتی می‌‌باشد که برای خرید آینه سرویس بهداشتی باید مورد توجه قرار گیرد.

همان‌طور که می‌دانید آینه‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید شده‌اند که انتخاب آن‌ها بستگی به سلیقه  و نوع محیط شما دارد.

به عنوان مثال آینه‌های عمودی گزینه مناسبی برای فضاهای کوچک می‌باشند ، اگر روشویی شما گرد است بهتر از آینه گرد استفاده کنید و زیبایی محیط خود را چند برابر کنید و …

با مراجعه به فروشگاه معتبر دلفین ایران می‌توانید در دنیایی از تنوع قدم بردارید و شاهد زیباترین طرح‌ها و مدل‌ها باشید.

  1. شفافیت آینه:

یکی دیگر از مهم‌ترین نکاتی که در خرید آینه سرویس بهداشتی باید به آن توجه کنید، شفافیت و صاف بودن سطح آینه می‌باشد.

هر چقدر آینه مورد نظر شما شفاف‌تر باشد، زیبایی بیشتری خواهد داشت و تصاویر را با وضوح بالاتری نشان می‌دهد.

توجه داشته باشید که برای تولید آینه‌های دلفین از تکنولوژی FLOAT استفاده شده است و آینه‌های دلفین در بالاترین شفافیت ممکن تولید شده‌اند.

  1. اندازه آینه:

بهتر است اندازه آینه را با توجه به متراژ محیط انتخاب کنید.

به عنوان مثال بهتر است در سرویس بهداشتی و حمام از آینه‌های متوسط استفاده کنید که یک دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشید. توجه به این نکته هم حائز اهمیت است که عرض آینه باید متناسب با عرض روشویی باشد.

  1. قیمت آینه:

بهتر است هنگام خرید آینه به قیمت آن هم توجه داشته باشید و سعی کنید یک آینه با کیفیت با قیمت مناسب خریداری نمایید.

به این منظور پیشنهاد ما به شما این است که خرید آینه را از مراکز معتبری انجام دهید که علاوه بر عرضه آینه، تولید آینه را نیز انجام می‌دهند. به این ترتیب شما خریدی بدون واسطه و بنابراین با قیمت مناسب خواهید داشت.

اگر به نکات مهمی که برای خرید آینه سرویس بهداشتی گفته شد توجه داشته باشید ، می‌توانید یک آینه ماندگار و همیشگی داشته باشید و از خرید خود لذت ببرید.

انواع آینه سرویس بهداشتی:

اگر قصد خرید آینه سرویس بهداشتی دارید ، بهتر است با چند نوع آینه فوق العاده آشنا شوید که بتوانید یک خرید درست داشته باشید. حال شما را با چند نوع آینه دلفین مناسب سرویس بهداشتی آشنا می‌کنیم:

  1. آینه بدون قاب دلفین مدل HX-63:

این نوع آینه بدون قاب دلفین بهترین گزینه برای خرید آینه سرویس بهداشتی به شمار می‌‌رود. این آینه در عین سادگی، بسیار زیبا و شیک است.

سطح آن کاملا صاف و بدون موج است، رنگ آن سفید می‌باشد و آینه‌ی بکار رفته در ساخت آن از نوع سوپر کریستال می‌باشد.

آینه‌های بدون قاب انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی شما می‌باشند و دکوراسیون آن را به زیبایی تغییر می‌دهند.

آینه سرویس بهداشتی

  1. ست آینه و باکس دلفین کد ۱۰۲۵:

ست آینه و باکس هم انتخاب مناسبی برای خرید آینه سرویـس بهداشتی می‌باشد زیرا علاوه بر آینه ، یک باکس زیبا هم دارد و می‌توانید لوازم بهداشتی خود را درون آن قرار دهید.

رنگ این آینه و باکس سفید است ، آینه‌ی بکار رفته در ساخت آن از نوع ۲ لایه می‌باشد و مقاومت بالایی دارد.

آینه سرویس بهداشتی

  1. آینه بک لایت دلفین مدل N-T-7050-line:

آینه‌های بک لایت هم انتخاب مناسبی برای سرویس بهداشتی می‌باشند و زیبایی منحصر به فرد آن‌ها همواره مورد توجه همگان قرار می‌گیرد.

در تولید این آینه فوق العاده از نوار اس ام دی پر نور و آینه با کیفیت استفاده شده است و ماندگاری و مقاومت بالایی دارد.

آینه سرویس بهداشتی

بهترین گزینه برای خرید آینه سـرویس بهداشتـی:

شرکت دلفین یکی از بهترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که در زمینه تولید انواع اکسسوری ، آینه و … فعالیت می‌کند و بهترین و مرغوب‌ترین محصولات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

حال بهتر است با برخی از ویژگی‌های این شرکت آشنا شوید:

  •      شرکت دلفین با داشتن یک تیم حرفه‌ای و مجرب به خوبی توانسته است اعتماد مردم را به خود جلب کند.
  •      این شرکت معتبر برای تولید محصولات خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.
  •      فرآیند ساخت محصولات دلفین تحت نظر بهترین کارشناسان انجام می‌گیرد.
  •      طراحان این شرکت ، برای تولید همه‌ی محصولات از بهترین و زیباترین طراحی‌ها استفاده می‌کنند.
  •      شرکت دلفین محصولات خود را بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و همین موضوع باعث شده است که ین محصولات قیمت مناسب و به صرفه‌ای داشته باشند.

با خرید آینه دلفین ، محو زیبایی و کیفیت این محصول خواهید شد و خرید لذت بخشی را تجربه خواهید کرد. شما می‌توانید به راحتی انواع آینه آرایشی، آینه دکوراتیو، آینه نوری، آینه بدون قاب، آینه با قاب استیل، آینه پی وی سی و در نهایت آینه‌های لمسی (تاچ) را با هم مقایسه کنید و آینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نظرات