بیوگرافی رامین طلوعی سیاستمدار ایرانی الاصل در آمریکا و همسرش + خانواده و سوابق

0

بیوگرافی رامین طلوعی سیاستمدار ایرانی الاصل در آمریکا و کاخ سفید و همسرش + عکس و خانواده و سوابق شغلی و سیاسی رامین طلوعی کیست و اهل کجاست و رامین طلوعی تهرانی دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی کیست و زندگی شخصی و خانوادگی رامین طلوعی تهرانی از تولد در آمریکا تا دستیار وزیر خارجه آمریکا در دولت بایدن و جنجال های او را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی رامین طلوعی سیاستمدار ایرانی الاصل در آمریکا و همسرش + خانواده و سوابق

بیوگرافی رامین طلوعی

رامین طلوعی تهرانی, متولد سال ۱۳۵۳ در آیووا سیتی، آیووا، آمریکا است. او سیاستمدار ایرانی الاصل در آمریکا است. او فارغ التحصیل کار‌شناسی ارشد از دانشگاه هاروارد و دارای مدرک دکترا از کالج بالیول دانشگاه آکسفورد است که در سال ۲۰۱۴ با رای مجلس سنا آمریکا به عنوان معاون امور مالی بین المللی وزیر خزانه داری آمریکا یعنی اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران منصوب شد.

او در حال حاضر به عضو ایرانی اتاق جنگ اقتصادی آمریکا و دستیار امور اقتصادی و کسب‌ وکار وزیر امور خارجه آمریکا است.

رامین طلوعی دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی کیست

زندگی شخصی و همسرش

از زندگی شخصی و ازدواج و پدر و مادر و خانواده اش اطلاعاتی در دست نیست

سوابق شغلی

طلوعی سیاستمدار ایرانی تبار در کاخ سفید، پیش از این، مدیر بین‌المللی «پیمکو»، یک شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری بین‌المللی و مسئول قسمت بازارهای در حال توسعه در سال ۲۰۱۱ بود و از سال ۲۰۱۲ رییس بخش کشورهای آسیا – پاسیفیک شد.

طلوعی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ مدیر اداره نیمکره غربی و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ مشاور ارشد معاون وزیر خزانه‌داری در امور بین‌المللی بوده است.

معاونت مدیر و اقتصاد‌دان بین‌المللی در بخش اروپای مرکزی و جنوب شرقی وزارت خزانه‌ داری امریکا از دیگر سمت های ایشان است.

هم‌اکنون وی توسط جو بایدن به سمت دستیار امور اقتصادی و کسب و کار وزیر امور خارجه آمریکا انتخاب گردیده‌است.

سوابق رامین طلوعی دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی

رامین طلوعی دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور اقتصادی و بازرگانی کیست

طلوعی، آمریکایی ایرانی‌تبار، که در سال ۲۰۱۴ با رای مجلس سنا آمریکا به عنوان معاون امور مالی بین المللی وزیر خزانه داری آمریکا یعنی اتاق جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران منصوب شد.

او در ۲۰ نوامبر ۲۰۱۴ به عنوان دستیار امور بین‌الملل وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا انتخاب گردید. او پیش از این هم در این وزارتخانه سمت‌هایی را بر عهده داشته ‌است.

آقای طلوعی در این مقام عهده‌دار مسئولیت سیاست مالی بین‌المللی خزانه داری آمریکا، هماهنگی با کشورهای گروه جی ۲۰ و مسائل اقتصادی دو جانبه و داخلی است.

عکس های رامین طلوعی

اتاق جنگی متشکل از کارشناسانی که وظیفه سلاح سازی از ابزار مالی اعم از استفاده از سلطه دلار بر جهان، تحریم ها و امثالهم علیه مخالفان خود در سراسر جهان است

افراد پشت میز، بیشترشان جوان هستند و سلاح‌های مورد استفاده نیز نه پهپاد و موشک کروز، بلکه تحریم‌های اقتصادی است که با هدفی مشابه و به منظور ضربه زدن به منافع اقتصادی دشمنان آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند».

علت انتخاب

جک لو وزیر سابق خزانه‌داری آمریکا در مورد انتصاب رامین طلوعی گفت: «تجربه رامین طلوعی در عرصه بین‌المللی، در بخش خصوصی و در وزارت خزانه‌داری در تلاش‌های دولت برای تقویت احیای اقتصادی آمریکا از طریق مدیریت مسائل اقتصاد بین‌المللی حیاتی خواهد داشت.

نظرات