بیوگرافی احمد گوهری دروازه بان فوتبال و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و فوتبال

0

بیوگرافی احمد گوهری دروازه بان فوتبال و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و فوتبال

بیوگرافی و سوابق احمد گوهری دروازه بان فوتبال پرسپولیس و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام احمد گوهری بازیکن فوتبال همراه با زندگی شخصی و خانواده احمد گوهری دروازه یان پرسپولیس و سوابق ورزشی و فوتبالی و تیم ها و افتخارات و گل های احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس را در ادامه از این بخش می خوانید.

احمد گوهری کیست و اهل کجاست

احمد گوهری دروازه بان فوتبال در ۲۲ دی ۱۳۷۴ در شهر کبودراهنگ به دنیا امده است او سابقه بازی در تیم های نفت تهران ، سایپا ، پارس جنوبی، نفت مسجدسلیمان ،صنعت نفت آبادان و پرسپولیس را در کارنامه اش دارد.

او همچنین در تیم ملی امید ایران بازی کرده است.

بیوگرافی احمد گوهری دروازه بان فوتبال و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و فوتبال و پیج اینستاگرام

بیوگرافی احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس

احمد گوهری , (Ahmad Gohari) زاده ۲۲ دی ۱۳۷۴ در کبودر آهنگ متولد شد, او بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

او دارای قد ۱٫۸۸ متر است که در پست دروازه بان فوتبال بازی می کند

ازدواج و همسرش

وی مجرد است و در حال حاضر ازدواج نکرده است.

زندگینامه احمد گوهری بازیکن فوتبال

آمار و اطلاعات باشگاهی

باشگاه کنونی: پرسپولیس
پُست: دروازه‌بان
باشگاه‌های جوانان: پارسه و نفت نوین تهران
باشگاه های حرفه ای: نفت تهران ، سایپا ، پارس جنوبی ، نفت مسجدسلیمان ، صنعت نفت و پرسپولیس و ..

تیم ملی ۲۰۱۳: زیر ۱۷ سال ایران و زیر ۲۰ سال ایران

بیوگرافی احمد گوهری دروازه بان فوتبال و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و فوتبال

سوابق ورزشی

گوهری فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و خیلی زود به تیم پایه ها و تیم نوجوانان و جوانان راه پیدا کرد. او فوتبال حرفه ای را با نفت تهران آغاز کرد و سپس با قراردادی یک ساله به سایپا رفت، اما خیلی زود از این تیم جدا شد و به پارس جنوبی رفت و ۱۶ بازی برای تیمش به میدان رفت. گوهری پس از یک سال دوباره سایپا برگشت و پس از آن در تیم هایی چون نفت مسجدسلیمان ، صنعت نفت عضو بوده است. تیم فعلی او در حال حاضر پرسپولیس است که اولین خرید زمستانی باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال در سال ۱۴۰۰ می باشد.

زندگی شخصی احمد گوهری دروازه بان جدید پرسپولیس

احمد گوهری فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و خیلی زود به تیم پایه ها و تیم نوجوانان و جوانان راه پیدا کرد. او فوتبال حرفه ای را با نفت تهران آغاز کرد و سپس با قراردادی یک ساله به سایپا رفت، اما خیلی زود از این تیم جدا شد و به پارس جنوبی رفت و ۱۶ بازی برای تیمش به میدان رفت. گوهری پس از یک سال دوباره سایپا برگشت و پس از آن در تیم هایی چون نفت مسجدسلیمان ، صنعت نفت عضو بوده است.

دروازه بان صنعت نفت آبادان

گوهری در ۲۶ شهریور ۱۴۰۰، به تیم صنعت نفت آبادان پیوست و یک نیم فصل برای این تیم بازی کرد و سپس به خاطر پیوستن به پرسپولیس قراردادش را با صنعت نفت فسخ کرد.

دوران تیم ملی

احمد گوهری از جمله بازیکنان فوتبال است که سابقه حضور تیم ملی فوتبال را دارد که از جمله در تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال و زیر ۱۹ سال و زیر ۲۰ سال را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است. او در جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال در امارات در سال ۲۰۱۳ و در جام جهانی زیر ۱۹ سال در میانمار در سال ۲۰۱۵ در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال حضور داشت.

فعالیت ورزشی احمد گوهری

دروازه بان پرسپولیس

احمد گوهری دروازه بان نفت آبادان در بهمن ۱۴۰۰ پس از فسخ قراردادش با این باشگاه، وارد مذاکره با پرسپولیس شد و قراردادش را با این تیم بست و قرار است بعد از این جایگزین رادوشوویچ، در پرسپولیس باشد.

او در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ با قراردادی ۱.۵ ساله به پرسپولیس پیوست.

گوهری با حضور در باشگاه پرسپولیس و انجام آخرین مذاکرات، به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد و امروز زیر نظر داوود فنایی اولین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشت.

احمد گوهری در پرسپولیس

پرسپولیس در این دوره با توجه به مشکلات مالی‌اش با جدایی دروازه‌بانش، رادوشوویچ روبرو شد تا گوهری را جایگزین او کند. پرسپولیس از لیگ یازدهم ایران هرگز دو دروازه‌بان ایرانی نداشته‌است و با این انتقال، پس از ۱۰ سال هردو دروازه‌بان این تیم ایرانی شدند

نکته جالب درباره گلر نیم فصل اول صنعت نفت این است که او پس از سالیان طولانی زوج ایرانی خط دروازه پرسپولیس را با حامد لک تشکیل می‌دهد و تا پایان فصل بعدی هم با این تیم قرارداد خواهد داشت.

پیج اینستاگرام احمد گوهری

صفحه اینستاگرام این بازیکن فوتبال را با نشانی
ahmadgohari.1 دنبال کنید

عکس های جدید احمد گوهری دروازه بان فوتبال

عکس های جدید احمد گوهری

دنالود عکس های احمد گوهری دروازه بان پرسپولیس

بیوگرافی احمد گوهری

عکس های شخصی احمد گوهری بازیکن پرسپولیس

احمد گوهری الان کجاست

وی به‌صورت قرضی از باشگاه فوتبال پرسپولیس برای باشگاه آلومینیوم اراک در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

نظرات