بیوگرافی و سوابق محمد پاپی نژاد از سپاه تا رئیس شورای شهر بروجرد + عکس ها و حواشی

0

بیوگرافی محمد پاپی نژاد رئیس شورای شهر بروجرد از سپاه پاسداران و بسیج تا شورای شهر بروجرد + عکس ها و زندگی شخصی و سوابق شغلی و ماجرای جنجالی حواشی را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق محمد پاپی نژاد از سپاه تا رئیس شورای شهر بروجرد + عکس ها و حواشی

بیوگرافی و سوابق محمد پاپی نژاد رئیس شورای شهر بروجرد + عکس ها و حواشی

سرهنگ محمد پاپی نژاد, در سال ۱۳۴۷ متولد شد. او نظامی و سرهنگ بازنشسته سپاه و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد است که در حال حاضر رئیس شورای شهر بروجرد می باشد.  محمد پاپی نژاد در بهمن ماه ۱۴۰۰ به علت شکایت یکی از نمایندگان بازداشت شد.

زندگی شخصی محمد پاپی نژاد رئیس شورای شهر بروجرد

سوابق

سرهنگ محمد پاپی نژاد نظامی بازنشسته سپاه و فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد است که به عنوان رییس ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد انتخاب شد.

در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر بروجرد که فرماندار این شهرستان نیز حضور داشت” محمد پاپی نژاد” با ۹ رای موافق اعضای شورای شهر ششم به عنوان رییس شورای شهر بروجرد انتخاب شد.

سردار پاپی نژاد درباره شهدای گفته: شهدای مدافع استان لرستان هر یک از دلیر مردان سپاه پاسداران بودند که پس از سالها پاسداری از درخت تنومند انقلاب و نظام اسلامی ایران که آغشته به خون پاک شهداست خود نیز به آرزوی دیرینه شان دست یافتند و مدال افتخار شهادت را قهرمانانه بر گردن آویختند.

بیوگرافی و زندگینامه محمد پاپی نژاد از سپاه تا رئیس شورای شهر بروجرد + عکس ها و حواشی

شهدای مدافع حرم جان خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) فدا کردند و شهدا همیشه در راه دفاع از ارزشها به فیض شهادت نائل آمده اند.

او در طول سمت ریاست شورای شهر بروجرد آماده‌سازی زیرساخت‌های محل استقرار دستفروشان خیابان‌های جعفری و صفا و نطارت بر ساخت پارک معلم و کاشت نهال و دیدار مردمی و … را در راس امور خود قرار داده است.

 

ماجرای بازداشت محمد پاپی نژاد رئیس شورای شهر بروجرد

اتهامات و ماجرای شکایت

مهر نوشت: «محمد پاپی نژاد» رئیس فعلی شورای اسلامی شهر بروجرد به علت شکایت «فاطمه مقصودی» یکی از نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی زندانی شد.

«پاپی نژاد» رئیس فعلی شورای شهر بروجرد در پی شکایت خانم مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی و صدور قرار محکومیت، خود را به زندان «پارسیلون» خرم آباد معرفی کرد.

اجرای حکم زندانی ایشان با واکنش و اعتراض برخی از فعالان فرهنگی و اجتماعی شهر بروجرد همراه شد.

ماجرا به نطقی از سوی این عضو شورای شهر بروجرد می گردد که طی آن الفاظی را خطاب به نماینده این شهر به کار برده است.

سرهنگ محمد پاپی نژاد

کفن پوش شدن مردم در اعتراض به بازداشت پاپی نژاد

جماران نوشت: در پی زندانی شدن رئیس شورای شهر بروجرد آقای پاپی نژاد برخی از شهروندان این شهر برای اعتراض به زندانی شدن این شخصیت در یکی از مساجد شهرستان بروجرد خود را کفن پوش کردند و اینگونه اعتراض خود را به این مسئله نشان دادند

این افراد اعلام کردند که کفن پوشیده اند و خواستار آزادی رئیس شورای شهر هستند

 

نظرات