بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

1

بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و جنجال سیلی به استاندار

سرهنگ ایوب علیزاده کیست؟ + بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق وی را در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و جنجال سیلی به استاندار

بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده

سرهنگ ایوب علیزاده ضمن افتخار پاسداری، فرزند جانباز شهید بوده و دانش آموخته دکتری اقتصاد می‌باشد که در همه‌ی عرصه‌های لازم برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، خود و خانواده‌اش در پیشانی جبهه‌ حق بوده و بردارشان نیز از رده های بالای نظامی می باشد و بیش از دو دهه از عمر خود را در جایگاه‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذرانده است.

سرهنگ دوم ایوب علیزاده فرزند شهید علیزاده از نیروهای محبوب و خوشنام لشکر عاشورا است که جانباز ۷۰ اعصاب و روان می باشد و از همدوره های بزرگان لشکر عاشورا در جنگ جنوب بوده است که در اثر صدمات جنگ شهید میشود و بین رزمندگان جنگ و بسیجیان لشکر عاشورا محبوب بوده است

سوابق

سرهنگ دوم ایوب علیزاده سابقه فرماندهی سپاه مقاومت امامت غرب تبریز را بر عهده دارد

گفتنی است سپاه عاشورا در شهرستان تبریز به دو بخش غربی و شرقی تقسیم شده است که بخشی غربی‌اش که شامل غرب شهر تبریز هست سپاه مقاومت امامت نام گرفته است و بخش شرقی‌اش که شرق تبریز را در بر میگیرد سپاه مقاومت ولایت نام گرفته است.

عکس سرهنگ ایوب علیزاده و همسرش و سوابق سرهنگ ایوب علیزاده در لشکر عاشورا

 

همچنین ببینید: فیلم کامل / ماجرای سیلی خوردن استاندار جدید آذربایجان شرقی در مراسم معارفه را ببینید 

همچنین ببینید: بیوگرافی سردار عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و همسر و فرزندان + عکس ها و سوابق

ماجرای سیلی سرهنگ علیزاده به استاندار تبریز

مراسم معارفه «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار جدید آذربایجان شرقی، یکی از شهروندان با حضور بر روی سن به سمت تریبون رفت و به گوش استاندار که در حال سخنرانی بود سیلی محکمی زد؛ با این حال رضوی خرم، با آرامش و متانت و بدون هیچ‌گونه واکنشی، به سخنرانی ادامه داد که این گذشت محترمانه وی، با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از رضوی خرم همراه شد و شهروند مذکور به بیرون از سالن هدایت شد.

استاندار آذربایجان شرقی، در پایان سخنرانی معارفه خود، با بیان اینکه نامبرده را بخشیده، گفته که بنده چهره ایشان را به خاطر ندارم و ممکن است چند سال قبل در جایی ایشان را دیده باشم با این حال، از این رفتار وی گذشت کردم و از وی شکایتی ندارم.

اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس درباره این رخداد حاکی است که همسر شهروند مذکور، روز گذشته برای تزریق واکسن کرونا به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده که در آن مرکز، به علت نبود واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد اقدام به تزریق واکسن برای همسر وی کرده است که همین موضوع، باعث عصبانیت شدید نامبرده شده است.

1 دیدگاه در “بیوگرافی سرهنگ ایوب علیزاده و همسر و فرزندانش + عکس ها و سوابق

  1. رضا گفت:

    چیه نوشتی

نظرات