فیلم لحظه هک سایت تلوبیون ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / گروه هکری عدالت علی کیست

2

فیلم جنجالی لحظه هک شدن سایت تلوبیون و هک سایت تلوبیون در اعتراضات به مرگ مهسا امینی پلتفرم پخش زنده و آرشیو شبکه رادیو و تلویزیون صدا و سیما را ببییند که این حملات سایبری گسترده به تلوبیون صداوسیما در ۱۶ مهر ۱۴۰۱ توسط گروه هکری به نام عدالت علی رخ داد و گروه هکری عدالت علی کیست و چه کسانی هستند را در ادامه با جزئیات بخوانید

ماجرای فیلم جنجالی هک شدن سایت تلوبیون را ببییند / گروه هکری عدالت علی کیست

فیلم لحظه هک سایت تلوبیون و واکنش ها را ببییند

هک وبسایت تلوبیون امشب (۱۶ مهر ۱۴۰۱) مورد حمله سایبری (گروه عدالت علی) قرار گرفت. بعد از گذشت چند روز، صدا و سیما دوباره مورد حملات سایبری قرار گرفت و این بار سایت تلوبیون وابسته به سازمان صداوسیما دچار حملات سایبری گسترده شده و برای دقایقی از دسترس خارج شد.

از ساعتی پیش ویدیویی خراب کارانه در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده که نشان می‌دهد تلوبیون با اختلال در پخش برنامه‌ها مواجه شده و تلوبیون در توییتر خود حملات سایبری را تایید کرده است.

خبرگزاری تسنیم در خبری از هک آنتن اخبار صداوسیما برای چند لحظه خبر داد.

در توضیح این خبر آمده:

* اخبار ساعت ۲۱ صداوسیما که از شبکه‌های اول و خبر صداوسیما پخش می‌شود برای چند لحظه توسط عوامل ضدانقلاب هک شد.

* لازم به ذکر است که این اتفاق در زمان پخش خبر ساعت ۲۱ شبکه یک رخ داده.

* ظاهرا گروه موسوم به عدالت علی که پیش از این هم ادعای هک کردن سامانه‌های مختلف داخلی را داشته، این بار هم مسئولیت هک شبکه یک سیما را به عهده گرفته است.

* این اتفاق برای چندمین بار رخ داده است و به نظر مسئولان باید اقدامات لازم برای حفظ امنیت شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

کانال تلگرامی چندثانیه با انتشار تصویری خبر داده است که وبسایت تلوبیون از دسترس خارج شده است.

ماجرای فیلم جنجالی هک شدن سایت تلوبیون را ببییند / گروه هکری عدالت علی کیست

سایت تلوبیون در توییتی که از طریق کاربری سایت تلویبیون منتشر شده آمده است: «امروز علی رغم حملات سایبری گسترده، تلوبیون میزبان بیش از چهار میلیون مراجعه کاربر برای تماشای مسابقه فوتبال ایران و امارات بود. همچون گذشته در تلاشیم با سرویس دهی پایدار به ارتقای تجربه کاربری و بهبود کیفیت بپردازیم.»

پیش از این هم شبکه‌ یک سیما و رادیو هک شده بودند و تحقیقات برای ماجرا تاکنون ادامه داشته است.

فیلم هک شدن سایت تلوبیون در شبکه های اجتماعی و مخصوصا شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب و ضد ایران در حال انتشار است. این وبسایت دقایقی پیش مورد حمله سایبری (گروه عدالت علی) قرار گرفت.

ماجرای فیلم جنجالی هک شدن سایت تلوبیون را ببییند / گروه هکری عدالت علی کیست

گروه عدالت علی کیست

نام گروه سایبری عدالت علی بعد از هک دوربین های زندان اوین برای اولین بار شنیده شد که با شکل و شمایل خاص و با چهره نقاب پوشش به شکل جوکر روی صفحه ظاهر میشود. این گروه که سابقه هک کردن دوربین‌های زندان اوین را در کارنامه دارد این‌بار سراغ یکی از پلتفرم‌های پرطرفدار پخش زنده صدا و سیما رفته و یک ویدیو سیاسی پخش کرده، که شامل شعارهایی هنجارشکنانه و تفرقه افکنانه بوده است. این گروه بعد از هک کردن این وبسایت فیلم و ویدئوی سیاسی پخش کرد. و بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های ایران که از این طریق پخش می‌شد محتوای سیاسی پخش کرد.

لازم به ذکر است که این گروه هکری یم بار دیگر در ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ اقدام به هک سایت تلوبیون کرده بود.

2 دیدگاه در “فیلم لحظه هک سایت تلوبیون ۱۶ مهر ۱۴۰۱ / گروه هکری عدالت علی کیست

  1. حنانه گفت:
    0
    0

    تلوبیون کاش حذف بشه
    از سازنده تلوبیون تقاضا دارم لطفا پاک کنه و این اپلیکیشن مضخرف را از کار بندازه

  2. حنانه گفت:
    0
    2

    جانم فدای ایران

نظرات