بیوگرافی میسون گرینوود فوتبالیست و همسرش+ عکس میسن گرینوود و جنجال هریت رابسون

0

بیوگرافی میسون گرینوود بازیکن فوتبال و همسرش + عکس ها و افتخارات میسون گرین‌وود فوتبالیست و بازیکن منچستر یونایتد همراه با سوابق ورزشی و خانواده میسن گرینوود و پیج اینستاگرام میسون گرینوود با نام کامل میسن ویل جان گرینوود و حواشی و جنجال های میسون گرین‌وود و و پارتنرش هریت رابسون در ادامه کامل بخوانید

بیوگرافی میسون گرینوود فوتبالیست و همسرش+ عکس ها و پیج اینستاگرام میسن گرینوود و جنجال هریت رابسون

بیوگرافی میسون گرینوود بازیکن فوتبال

میسون گرینوود, (Mason Greenwood) با نام کامل میسن ویل جان گرینوود, ‏در اول اکتبر ۲۰۰۱ در برادفورد، انگلیس متولد شد, او که دارای قد ۱.۸۱ متر است، در حال حاضر در پست مهاجم برای باشگاه منچستر یونایتد در لیگ برتر فوتبال انگلستان با شمارهٔ پیراهن ۱۱ توپ می زند.

زندگی شخصی میسن گرینوود

خانواده

میسن گرینوود در خانواده‌ای ورزشی در برادفورد، در یورکشایر غربی زاده شد و در ناحیهٔ ویبسی بزرگ شده‌است. خواهر او، اَشتُن، یک ورزشکار دومیدانی است.

پدرش آندرِ یک مهندس است که در منطقه ی یورکشایر مشغول به کار است درحالیکه خانواده او در منچستر اقامت دارند.
مادرش ملانی هم اینک در منچستر زندگی میکند و خواهر گرینوود یک خواهر بزرگتر به نام اشتون دارد، او یک دونده سرعت است و هم اینک برای ترافورد میدود و همچنین برای بورسیه ورزشی دانشگاه متروپولیتان منچستر مسابقه میدهد.

مسابقات و فعالیت های میسون گرینوود

ازدواج و همسر میسون گرینوود

گرینوود در حال حاضر ازدواج رسمی نداشته، اما با دختری به نام هریت رابسون نامزد بود که در ۳۰ ژانویه ۲۰۲۲ بر اثر کتک کاری و خشونت خانگی علیه دوست دخترش با حواشی زیادی مواجه شد.

عکس های میسون گرینوود بازیکن منچستر یونایتد

سوابق ورزشی

میسون گرین وود فوتبال را از در ۶ سالگی، با ثبت نام در مدرسهٔ فوتبال منچستریونایتد در هلیفکس (یورکشایر غربی) آغاز کرد و پس از درخشش در آکادمی، به تیم زیر ۱۸ سال‌های منچستریونایتد پیوست و در ۲۱ بازی، ۱۷ گل به ثمر برساند و باعث شد تا در آن فصل، بهترین گلزن لیگ توسعة انگلستان شود.

گرینوود اولین بازی خود را برای منچستریونایتد در سال ۲۰۱۹ در لیگ اروپا در برابر آستانه قزاقستان انجام داد و به جوانترین گلزن این باشگاه در رقابت‌های اروپایی تبدیل شد.

عکس های شخصی میسن گرین وود

او در رقابت‌های انتخابی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال یوفا ۲۰۲۱ اروپا اولین بازی خود را برای زیر ۲۱ سال انگلستان انجام داد و در ژوئیهٔ ۲۰۱۸، به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد

و در تور پیش فصل منچستریونایتد در آمریکا حضور داشت. در ۲۰ ژوئیه، او در دقیقهٔ ۷۶ بازی با باشگاه آمریکا به جای لوک شاو به بازی آمد و نخستین بازی خود را برای تیم اصلی منچستریونایتد رقم زد. میسون در پایان فصل ۲۰۱۹، جایزهٔ جیمی مورفی بازیکن جوان سال را دریافت کرد که هر سال به‌بهترین بازیکن تیم‌های جوانان منچستریونایتد داده می‌شود.

بیوگرافی میسون گرینوود فوتبالیست و همسرش+ عکس ها و پیج اینستاگرام میسن گرینوود و جنجال هریت رابسون

در ژوئیهٔ ۲۰۱۸، گرینوود به تیم اصلی منچستریونایتد راه پیدا کرد و در تور پیش فصل منچستریونایتد در آمریکا حضور داشت.

او برای تیم ملی زیر ۱۷ سال‌های انگلستان، در تورنمنت آلگاروهٔ پرتغال در سال ۲۰۱۷–۱۸، ۶ بازی کرد و در ترکیب این تیم حضور داشت.

در ۳۰ اوت ۲۰۱۹، او به تیم ملی زیر ۲۱ سال‌های انگلستان رفت. همچنین نخستین بازی‌اش را ۶ سپتامبر ۲۰۱۹ در مقدماتی یورو ۲۰۲۱ زیر ۲۱ سال در برد ۳ بر ۲ مقابل ترکیه انجام داد که در آن بازی در دقیقهٔ ۵۷ به‌عنوان بازیکن تعویضی به‌میدان رفت.

پیج اینستاگرام

صفحه رسمی میسون گرین وود را با نشانی masongreenwood دنبال کنید

نظرات