بیوگرافی فردین رابط فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید فردین رابط و شغل کولبری

0

بیوگرافی فردین رابط فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید فردین رابط و شغل کولبری

بیوگرافی و سوابق فردین رابط بازیکن فوتبال از کولبری در پیرانشهر تا تیم استقلال و همسرش + عکس ها و پیج اینستاگرام و افتخارات فردین رابط فوتبالیست ایرانی همراه با سوابق ورزشی و زندگینامه شخصی و خانوادگی فردین رابط بازیکن استقلال از شغل کولبری و داستان زندگی سخت فردین رابط از زبان خودش تا آمار و باشگاه ها و تیم فعلی او در لیگ برتر فوتبال ایران و سن و قد و وزن و خانواده اش را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی فردین رابط فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید فردین رابط و شغل کولبری

 

بیوگرافی فردین رابط

فردین رابط, (Fardin Rabet) متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ در پیرانشهر بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای تیم استقلال تهران بازی می‌کند.

زندگی شخصی فردین رابط بازیکن فوتبال

خانواده

در خانواده‌ای فوتبالی بزرگ شده‌ام. برادرم در لیگ برتر جوانان بازی کرده و عموهایم فوتبالیست بوده‌اند.

او می گوید: «همه اقوام ایرانی عزیز و محترم هستند اما کُردها را همه به زحمتکش و قوی بودن می‌شناسند. کُردها آدم‌های مهمان‌نواز و مهربانی هستند. شما پیش هر کس از کردها بگویی، احتمالا یک خاطره خوب از برخورد با آن ها واهید داشت.

ازدواج و همسر فردین رابط

او در حال حاضر مجرد است و همسری ندارد

سوابق ورزشی

او که اصالتا کرد (کورد) است، دارای قد ۱٫۸۰ متر در پست وینگر توپ می زند و تاکنون در تیم های تراکتور و نفت مسجدسلیمان (قرضی) و تیم ملی فوتبال جوانان ایران بازی کرده است.

زندگینامه فردین رابط فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید فردین رابط و شغل کولبری

پیوستن به استقلال تهران

رابط توسط استراماچونی با قراداد پنج ساله به استقلال پیوست. او زمانی که در تیم جوانان تراکتور سازی بود به تیم ملی جوانان دعوت شد و هم‌اکنون عضو تیم ملی فوتبال جوانان ایران می‌باشد.

اولین بازی رسمی فردین رابط برای استقلال با پیراهن شماره ۴۲ مقابل تیم نساجی مازندران از سری مسابقات لیگ برتر رقم خورد. پیش از این با پیراهن شماره ۱۸ برای تیم‌های پایه استقلال به میدان رفته بود.

دیدار مقابل نساجی مازندران اولین حضور کوتاه مدت فردین رابط در تیم بزرگسالان استقلال است که او به تشخیص فرهاد مجیدی در نیمه دوم وارد زمین شد.

بیوگرافی فردین رابط بازیکن استقلال

نفت مسجدسلیمان

وی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان ۲۰۲۱ با قراردادی قرضی به نفت مسجدسلیمان پیوست.

داستان زندگی فردین رابط از زبان خودش

طرفدار استقلال

من یک استقلالی‌ام و افتخار می‌کنم که یک کرد هستم. عاشق آقا وریا و مثل بسیاری از جوانان کردی به او افتخار می‌کنیم. وقتی در تمرینات او را می‌بینم انگیزه می‌گیرم

متولد چه سالی هستی؟

من متولد هفتم آبان ماه ۱۳۸۰ هستم، یعنی دو روز دیگر تولدم است. اهل پیرانشهرم، منطقه مرزی، شهری زیبا و کردنشین

شروع فوتبال

من فوتبالم را از مسابقات مدارس همین شهر آغاز کردم اما این در حالی است مثل بسیاری از همشهری‌هایم از وضعیت مالی خوبی برخوردار نیستیم و به همین دلیل مجبوریم برای گذراندن زندگی کاری سخت را انجام دهیم.

داستان زندگی فردین رابط بازیکن فوتبال از زبان خودش

کولبری فردین رابط

من چند بار مجبور شدم بدون اینکه خانواده‌ام را در جریان بگذارم برای رتق‌ و فتق زندگی کول بری کنم که اتفاقاً خانوده ام پس از اطلاع از این کار من بسیار ناراحت شدند اما من در ان زمان مجبور به چنین کاری بودم. باید بگویم آنجا در منطقه‌ای که من زندگی می‌کنم درآمدی وجود ندارد. ولی متأسفانه شنیده می‌شود که این افراد را متهم به حمل قاچاق می‌کنند که درواقع این حرف درستی نیست و کسانی که این‌گونه صحبت‌ها را مطرح می‌کنند باید خودشان در چنین شرایطی قرار دهند تا متوجه شوند کول بری چه‌کار سختی است و به‌نوعی می‌توان گفت کول بری کاری بین مرگ و زندگی است.

با پول فروش گوشی به تهران آمدم

من با فروش گوشی خودم تصمیم گرفتم به تهران بیایم و در تست‌های تیم‌های مختلف شرکت کنم و در بعضی از این تست‌ها هم قبول می‌شدم اما آن‌ها برای ورود من به تیم حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان می‌خواستند درصورتی‌که من با ۲۰۰ هزار تومان که آن‌هم از فروش گوشی به دست آورده بودم به تهران پا گذاشته بودم.

میدان آزادی خوابیدم

با دو تن از رفقایم با خودمان دو عدد پتو آورده بودیم و دور میدان آزادی می‌خوابیدیم چراکه هیچ جای نداشتیم و هیچ‌کسی هم ما را نمی‌شناخت.

عکس های شخصی فردین رابط

مسابقات دوومیدانی

بعد از تحمل این حجم از سختی‌ها، دست از پا درازتر دوباره به پیرانشهر بازگشتم و تصمیم گرفته بودم که به فوتبال ادامه ندهم تا اینکه پایم به مسابقات دوومیدانی باز شد.

با پرداختن به این رشته ضمن اینکه از لحاظ آمادگی جسمانی بسیار برایم مفید واقع شد، موفق شدم در سطح استان حتی عناوینی را به دست بیاورم. کار به‌جایی رسید بود که به من می‌گفتند که به درد فوتبال نمی‌خورم و همین دوومیدانی را ادامه بدهم.

چطور شد که سر از تراکتور درآوردی؟

در همین گیرودار بودم که از یکی از رفقایم شنیدم که تراکتور بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی‌اش قصد دارد از افراد مختلف تست به عمل بیاورد. انگار دنیا را به من داده بودند، اما شاید باور نکنید که هزینه رفتن تا تبریز را نداشتیم و به همین خاطر از یکی از دوستانم تنها ۱۰۰ هزار تومان قرض کردم به آقای حسن دخت معرفی کردم. در ان روز من در طی بیست دقیقه ۳ گل به ثمر رساندم و مربی من را صدا کرد و از من پرسید که جنوبی هستم که در جواب گفتم نه کرد هستم.

تیم ها و فعالیت های ورزشی فردین رابط

سپس پرسید که آیا می‌توانم در تبریز بمانم که در ان لحظه با خودم گفتم بهتر است درخواست خوابگاه بدهم که مربی با شنیدن این درخواست من مبنی بر خواستن خوابگاه؛ گفت نه امکان دادن خوابگاه میسر نیست و من را خط زد.

فردای آن روز دوباره سر تمرینات حاضر شدم و این بار مرحوم حسن دخت به من گفت که چرا دوباره آمدم که در این لحظه به‌دروغ گفتم که می‌توانم در تبریز بمانم. بدین ترتیب حدود ۲۲ روز برای اینکه در تراکتور بتوانم تمرین کنم در چادر زندگی کردم و تنها خوراکم املت یا ساقه طلایی بود.

در آن فصل در تیم جوانان تراکتور فیکس بازی کردم و حتی در دوران جان توشاک چند جلسه با تیم بزرگسالان تراکتور تمرین کردم که موردتوجه قرار گرفتم اما متأسفانه من درحالی‌که داشتم نظر جان توشاک را به خودم جلب می‌کردم آقای حسن دخت فوت کردند و من بهترین پایگاه خودم را در تراکتور از دست دادم.

بیوگرافی فردین رابط

دعوت به تیم جوانان ایران

رابط توسط پورموسوی به تیم جوانان ایران دعوت شد و البته روی نیمکت نشست تا اینکه به‌جای جلالی به میدان رفته و در پست دفاع چپ جای جلالی را میگیرد و به‌تساوی یک‌بریک می‌کشاند در اردوی تیم جوانان ماندگار شود.

مسی و رونالدو هم سختی کشیده‌اند

«من فکر می‌کنم توی زندگی همه سختی و مشکلات وجود دارد. شما زندگی فوتبالیست‌های بزرگ را هم که ببینی همین موضوع وجود داشته است. از زندگی آقای بیرانوند که خودش در رسانه‌ها ازش صحبت کرده بگیر تا زندگی ستاره‌های فوتبال جهان مثل مسی و رونالدو.

من از رونالدو به خاطر پشتکاری که داشته و زحمات بسیار زیادی که کشیده خیلی خوشم می‌آید. مسی را به خاطر نبوغی که داشته ستایش می‌کنم. او در بچگی بیماری داشته اما ناامید نشده است.

عکس های جدید فردین رابط بازیکن فوتبال

صفحه اینستاگرام

صفحه رسمی فردین رابط در اینستاگرام را با نشانی fardinrabet42 دنبال کنید

نظرات