دانلود کامل فیلم خندوانه ناهید مسلمی (فصل هشتم خندوانه) با لینک مستقیم را ببینید

0

دانلود خندوانه ناهید مسلمی در فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم همراه با دانلود سکانس های جذاب نحوه بازیگر شدن ناهید مسلمی تا ازدواج با عباس خلیق و دخترش شیدا خلیق و تیزر و گفتگوی ناهید مسلمی در خندوانه ۸ که یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ از شبکه نسیم پخش شد را ببینید:

دانلود کامل فیلم خندوانه ناهید مسلمی (فصل هشتم خندوانه) با لینک مستقیم را ببینید

دانلود کامل فیلم خندوانه ناهید مسلمی در فصل هشتم خندوانه با لینک مستقیم را ببینید

مجله حرف تازه – ناهید مسلمی بازیگر سینما و تلویزیون ایران ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ مهمان فصل هشتم برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان در شبکه نسیم شد. او درباره زندگی شخصی و نحوه بازیگر شدن و ازدواج و دخترش شیدا خلیق با مخاطبان برنامه خندوانه صحبت کرد و در اخر نیز رضا یزدانی خوانندگی بسیار زیبایی را اجرا کرد.

لینک کامل دانلود فیلم خندوانه ناهید مسلمی را از آپارات دریافت کنید و در زیر تیزر برنامه را ببینید:

 

گفتنی است که ناهید مسلمی که از جمله نقش‌هایش می‌توان به بتول در سریال «شهرزاد» اشاره کرد

مسلمی نخستین بار در سال ۱۳۵۷ در نمایش «دیکته و زاویه» نوشته غلامحسین ساعدی به کارگردانی بهرام دهقان بازیگری را تجربه کرد و از آن زمان تاکنون در تئاترها، سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی متعددی روی صحنه و جلوی دوربین رفته است. از جمله نقش‌ های او در شبکه نمایش خانگی می‌توان به نقش بتول، دایه امید، در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی اشاره کرد.

دانلود کامل فیلم خندوانه ناهید مسلمی (فصل هشتم خندوانه) با لینک مستقیم را ببینید

ناهید مسلمی در ۲۵ آذر سال ۱۳۳۴ در تهران متولد شد و نخستین بار در سال ۱۳۵۷ در نمایش «دیکته و زاویه» نوشته «غلامحسین ساعدی» به کارگردانی «بهرام دهقان» بازیگری را تجربه کرد.

او مدتی در کلاس‌های «رکن‌الدین خسروی» شرکت نمود و پس از آن در سال ۱۳۶۲ به مؤسسه «آناهیتا» به مدیریت «مصطفی اسکویی» وارد شد. وی همزمان با کلاس‌های تئاتر، چند سال با هلال احمر به عنوان مترجم همکاری کرد.

خانم مسلمی فعالیت حرفه‌ای‌اش را با گروه آناهیتا اسکوئی‌ها آغاز نمود و با بهزاد فراهانی برای اولین بار به صحنه رفت. وی در رشته ادبیات زبان انگلیسی و تاریخ فرهنگ تطبیقی تحصیل کرده‌است

ناهید مسلمی مادرِ شیدا خلیق بازیگر زن ایرانی است. وی در سال ۱۳۸۵ برای بازی در نمایش «ماه در آب» اثر «محمد یعقوبی» جایزه بهترین بازیگر زن را از جشن انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت نمود.

«خندوانه» از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳ با اجرای رامبد جوان روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

نظرات