بیوگرافی نسیم وارسته سرمربی کاراته و همسرش + خانواده و افتخارات و عکس ها

0

بیوگرافی و سوابق نسیم وارسته سرمربی ایرانی الاصل کاراته در کانادا و همسرش + عکس های خانوادگی و افتخارات ورزشی و مدال و سوابق نسیم وارسته کاراته کا ایرانی تبار در کانادا از مهاجرت از ایران تا سرمربی تیم ملی کاراته مردان کانادا همراه با زندگی شخصی خانواده نسیم وارسته و پدرش فرهاد وارسته و برادرش پیروز وارسته و مادرش با عکس ها و تصاویر خانوادگی و شخصی جدید نسیم وارسته سرمربی کاراته در اینستاگرام از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی نسیم وارسته سرمربی کاراته و همسرش + خانواده و افتخارات و عکس های جدید نسیم وارسته و پیج اینستاگرام

بیوگرافی نسیم وارسته

نسیم وارسته, (Nassim Varasteh) متولد ۷ شهریور ۱۳۶۰ برابر با (۲۹ اوت ۱۹۸۱) در تهران، کاراته کا ، دارای کمربند سیاه درجه دو در کاراته و از قهرمانان ایرانی الاصل تیم ملی کاراته کانادا و سرمربی تیم ملی کاراته کانادا و فارغ التحصیل رشته بازرگانی از دانشگاه یورک می باشد. او دختر فرهاد وارسته سرمربی سابق کاراته و اولین رئیس فدراسیون کاراته ایران و بنیانگذار کاراته در سبک کان ذن ریو می باشد.

زندگی شخصی نسیم وارسته کاراته کار ایرانی تبار در کانادا

خانواده نسیم وارسته

سنسی نسیم وارسته در خانواده ورزشکار در تهران به دنیا آمد. پدرش ، فرهاد وارسته از پیشکسوتان کاراته ایران و اولین رئیس فدراسیون کاراته ایران می باشد که چندی پیش درگذشت.
پیروز وارسته از قهرمانان و مربیان کاراته برادرش است که در تاکنون افتخارات زیادی را کسب کرده.

عکس فرهاد وارسته پدر نسیم وارسته در کنار مادرش

خانواده و پدر و مادر و برادر نسیم وارسته

مرحوم وارسته اولین باشگاه‌های کاراته را در ایران پایه گذاری کرد. باشگاه مرحوم فرهاد وارسته در منطقه یوسف آباد و در حوالی سینما گلدیس سابق بود و اکبر محمدی بقا گزارشگر ورزشی تلویزیون و یکی از متخصین هنرهای رزمی با وی همکاری می‌کرد.

فرهاد وارسته بنیانگذار سبک کان‌ذن‌ریو در ایران بود که شاگردانش را در آکادمی کاراته ایران تحت تعلیم قرار می‌داد و شناسنامه کاراته ایران محسوب می‌شد که تنها دارنده دان ۱۰ کاراته ایرانی و تنها فرد غیر آسیایی شرقی است که به طور رسمی از سوی کاراته کنترلی ژاپن مجاز به ایجاد یک سبک کاراته کنترلی شناخته شده‌ است.

او در دوران ورزشی خود صاحب ۵۰ عنوان و مدال شده و از این حیث به لقب شینان (استاد بزرگ) دست یافته است.

ازدواج و همسر نسیم وارسته مربی کاراته کیست

او سال ها پیش با یک ورزشکار بیس بال ازدواج کرده و یک دختر و یک پسر دارد

نسیم وارسته و همسرش کیست

سوابق ورزشی

خانم وارسته، کاراته را از ۶ سالگی زیر نظر پدرش آموزش دید. فرهاد وارسته مبتکر ورود کاراته به ایران بود. او از چهارده سالگی وارد رقابتهای حرفه ای در سطح استانی کشوری و بین المللی شد. حاصل این رقابتها ۱۲ سال قهرمانی متوالی استان انتاری و ۱۱ بار قهرمانی در کانادا و ۶ بار قهرمانی قاره آمریکا و ۶ بار قهرمانی جهان است. او تا کنون بیش از ۱۰۰ مدال طلا نقره و برنز انفرادی و تیمی کسب کرده است و بعد از آن شانس هدایت تیم ملی این کشور را در المپیک و جایی که آرزوی قهرمانی در آن را داشت، به دست آورد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی سجاد گنج زاده و همسرش + زندگی شخصی و کاراته با تصاویر جدید

عکس های خانوادگی نسیم وارسته قهرمان کاراته جهان

موفقیتهای چشمگیر او مورد توجه کاراته بازان و داوران و حتی نخست وزیر کانادا قرار گرفته که چند بار به صورت کتبی از وی قدردانی کرده اند. نسیم وارسته نماینده ورزش کاراته در کمیته المپیک کانادا نیز هست و علاوه بر کاراته، در رشته‌های سوارکاری و موتورسواری نیز فعالیت دارد.

مهاجرت به کانادا

خانم وارسته در اگوست ۱۹۸۶ به همراه پدر و مادرش به کانادا مهاجرت کرد. آنها ابتدا به فرانسه رفتند و در نهایت ساکن دایمی کانادا شدند. از همین رو نسیم چیز زیادی از ایران به یاد نمی آورد. پدرش بعد از مهاجرت در شهر تورنتو باشگاه کان ذن کای را تاسیس نمود و به مربیگری مشغول شد.

او درباره زندگی شخصی و ورزشی خود گفته: “در کانادا زیر نظر پدر و مادر ایرانی رشد کرده ام. طبیعی است که خود را ایرانی – کانادایی می دانم. البته مادرم مرتب به ایران سفر می کند.

مهاجرت نسیم وارسته به کانادا

سرمربی تیم ملی کاراته کانادا

خانم وارسته در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم صاحب عناوین داخلی و قاره‌ای و مسابقات آزاد و جهانی است.

او در المپیک توکیو هدایت تیم ملی کانادا را برعهده داشت. او در خاطراتش از این می‌گوید که پدرش همیشه دوست داشته دخترش “اول” باشد

خداحافظی از کاراته

وارسته پس از سال ها فعالیت در رشته کاراته با آخرین مدال که برنز بود از دنیای کاراته فاصله گرفت و وارد دوران مربیگری شد.

عکس نسیم و برادرش پیروز

عکس های خانواده نسیم وارسته مربی ایرانی تبار کاراته در کاراته

مدال‌ها و افتخارات

ایشان در کارنامه ورزشی خود مدال های زیادی را به دست آورده که از جمله : قهرمانی بین‌المللی CNE به نمایندگی از کشور کانادا و قهرمانی بین‌المللی شوتوکان کاراته و قهرمانی در مسابقات کاراته قهرمانی جوانان پان آمریکن، مسابقات کاراته قهرمانی پان آمریکن ، قهرمانی کاراته ملی کانادا و ..‌‌. می توان اشاره کرد.

صفحه اینستاگرام نسیم وارسته

صفحه رسمی ایشان را با نشانی nassimvarasteh در اینستاگرام دنبال کنید

عکس های جدید نسیم وارسته کاراته کا

عکس های جدید اینستاگرامی نسیم وارسته کاراته کار المپیکی

مدال ها و مسابقات نسیم وارسته

زندگی شخصی و ورزشی نسیم وارسته

عکس های جدید نسیم وارسته سرمربی کاراته

نظرات