بیوگرافی و عکس های جدید سجاد گنج زاده کاراته کار المپیکی ایران

1

سجاد گنج زاده (sajad ganjzadeh) کاراته کار و عضو تیم ملی کاراته آقایان است. به مناسبت حضور او در بازی های المپیک توکیو ۲۰۲۱، تصمیم به معرفی کامل این ورزشکار ملی گرفته ایم. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل سجاد گنج‌زاده، زندگینامه، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواج و همسرش می پردازیم. با ما همراه باشید.

سجاد گنج‌زاده | بیوگرافی سجاد گنج زاده و همسرش+ زندگی شخصی و کاراته با تصاویر جدید

بیوگرافی سجاد گنج زاده

سجاد گنج‌زاده، کاراته کار تیم ملی آقایان ایران در ۱۴ دی ۱۳۷۰ در اسلامشهر متولد شد. او دارای با ۱۷۸ سانتی متر قد و ۹۳ کیلوگرم وزن است. وی  اصالتا تورک زبان روستای ایده لو منطقه بیله سوار استان اردبیل می باشد. او هم اکنون در اسلامشهر، باشگاهی به نام “قهرمان” را اداره می کند.

 

فعالیت های ورزشی

گنج‌زاده در سال ۸۰، زمانی که ۱۰سال داشت، وارد عرصه کاراته بازی شد. او در نوجوانی وارد تیم ملی شد و توانست در مسابقات قهرمانی نوجوانانی جهان در مراکش سال ۲۰۰۹ وقتی ۱۸ ساله بود مدال نقره را به گردن بیندازد.

بیوگرافی سجاد گنج‌زاده

وی در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۶ در لینز اتریش،پس از شکست حریفانی از ولز، تونس، کرواسی، ماکائو و بوسنی راهی فینال شد و در این مرحله با حریف مراکشی، که مدال طلای امیدهای جهان را در کارنامه دارد، رقابت کرد و در نهایت با شکست این کاراته کا طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم را از آن خود کرد.

کاراته بازی سجاد گنج‌زاده

این مسابقه در وقت قانونی به تساوی رسید و در هانتی با رای داوران، گنج‌زاده پیروز مسابقه شد. گنج‌زاده پیش از این در سال ۲۰۱۴ در رقابت‌های جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرده بود.

سجاد گنج‌زاده در المپیک سال 2021

سجاد گنج زاده در رقابت های قهرمانی جهان سال ۲۰۱۸ که در اسپانیا برگزارشد در وزن +۸۴ کیلوگرم با شکست رقبایی از قرقیزستان، آمریکا، بلژیک، ترکیه و روسیه موفق شد به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند. در مبارزه پایانی گنج زاده مقابل جانان هورنه از آلمان به نتیجه ۲ بر ۵ رضایت داد و صاحب مدال نقره شد.

 

همسر سجاد گنج زاده کیست

سجاد متاهل است. او در سال ۹۷ با دختر خاله اش که “مهدیه” نام دارد، ازدواج کرد.

سجاد گنج‌زاده و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این قهرمان کاراته با نشانی sajad.ganjzadeh در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

 

دیگر عکس های سجاد گنج‌زاده

سجاد گنج‌زاده

سجاد گنج‌زاده و همسرش

عکس جدید سجاد گنج زاده

عکس جدید سجاد گنج زاده و همسرش

پیروزی سجاد گنج‌زاده

اختصاصی از:

مجله اینترنتی حرف تازه

با همراه باشید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های جدید سجاد گنج زاده کاراته کار المپیکی ایران

  1. ایبوک سافت گفت:

    سلام مطلب جالبی بود. خوشحال میشیم به ما سر بزنین …

نظرات