آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام: چطور عکس پروفایل را دانلود کنیم؟

0

عکس پروفایل اینستاگرام یکی از مهمترین قسمت های پروفایل محسوب می شود که اگر به دنبال توسعه کسب و کار و یا تبدیل شدن به اینفلوئنسر اینستاگرام هستید باید عکس پروفایل اینستاگرام شما به بهترین شکل ممکن باشد تا بتوانید نظر کاربران را به پیج خود جلب کنید. در ادامه این مطلب به راهکارهایی برای انتخاب بهترین نوع عکس پروفایل می پردازیم و همچنین ابزارهایی برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام معرفی خواهیم کرد.

 دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

چرا عکس پروفایل اینستاگرام مهم می باشد ؟

معمولا کاربران شبکه های اجتماعی در اولین برخورد با اکانت های مختلف در ابتدا به پروفایل اکانت مورد نظر خود نگاه می کنند و اگر پروفایل بتواند جذاب باشد طبیعتا کاربر را وادار به بررسی های بیشتر خواهد کرد اما اگر در همان ابتدا از پروفایل مناسبی برای شبکه های اجتماعی خود استفاده نکنید شانس افزایش فالوور و دنبال کننده در شبکه های اجتماعی را از دست خواهید داد.

از آنجایی که اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی بصری است بنابراین اهمیت عکس پروفایل می تواند دو چندان باشد. به این ترتیب اگر برای کسب درآمد در اینستاگرام فعالیت می کنید که این روش کسب درآمد می تواند به صورت کسب و کار اینستاگرامی و یا تبدیل شدن به اینفلوئنسر باشد عکس پروفایل شما باید کاربران را وادار به دانلود عکس پروفایل اینستاگرام کند چرا که احتمالا پروفایل شما توانسته از نظر کاربران جذاب باشد.

بهترین سایت خرید لایک و افزایش تعداد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

تعداد فالوور و نرخ درگیری و یا همان تعامل از مهمترین عوامل اندازه گیری میزان محبوبیت هر پست و به طور کلی پیج اینستاگرام می باشد. علاوه بر الگوریتم اینستاگرام که توجه زیادی به این دو عامل دارد ، کاربران هم به این دو عامل و عکس پروفایل اینستاگرام توجه زیادی دارند چرا که معمولا ظاهر یک پیج می تواند محتوای مناسب و با کیفیتی را هم داشته باشد.

با استفاده از بهترین سایت خرید لایک می توانید علاوه بر افزایش تعداد فالوور ، نرخ تعامل با کاربران خود را هم افزایش دهید چرا که لایک ها واقعی بوده و بر خلاف لایک های فیک و ربات که نمی توانند هیچ بازخوردی برای پیج اینستاگرام شما به دنبال داشته باشند ، می توانند پالس ها و سیگنال های مثبتی به الگوریتم های اینستاگرام ارسال کنند که منجر به رشد و توسعه پیج اینستاگرام شما در کوتاه و بلند مدت خواهد شد.

ایده هایی برای انتخاب عکس پروفایل جذاب برای اینستاگرام

در ادامه به تعدادی از ایده های خلاقانه برای داشتن عکس پروفایل اینستاگرامی جذاب می پردازیم که به افزایش تعداد فالوور و نرخ درگیری و تعامل پیج شما کمک می کند و طبیعتا می تواند باعث افزایش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام شما شود.

استفاده از چهره خود را عنوان عکس پروفایل

معمولا استفاده از چهره شخصی برای پیج اینستاگرام به جای تصاویر بی معنی پیشنهاد می شود ، البته مگر اینکه یک برند شناخته شده باشید یا کسب و کار شما به طور گسترده توسط لوگوی شما شناخته شده باشد. معمولا کاربران با چهره می توانند ارتباط بیشتری برقرار کنند تا لوگوها. در واقع کاربران تمایل دارند که لوگوها را نادیده بگیرند، اما به سختی می توانند به چهره ها توجه نکنند !

معمولا این نوع پیج ها باید از چهره خود به عنوان عکس پروفایل اینستاگرام استفاده کنند :

  • مربی یا مشاور
  • فریلنسرها
  • ارائه دهندگان خدمات
  • اینفلوئنسرها یا افراد تأثیرگذار
  • پیج های شخصی

این مشاغل بهتر است از لوگوی خود به جای عکس شخصی استفاده کنند:

  • بازاریابی یک برند خاص
  • نماینده یک شرکت
  • برندهای تجاری

اگر تصمیم به استفاده از لوگو دارید مطمئن شوید که محتوای لوگوی شما در یک دایره قرار می گیرد!

اگر یک لوگوی کاملا افقی دارید، ممکن است لازم باشد ابتدا آن را روی یک پس زمینه مربعی قرار دهید. در صورت امکان، آن را ویرایش کنید تا محتوای آن خیلی کوچک بنظر نرسد. حتی یک لوگوی مربعی نیز هنگام برش دادن به یک دایره می تواند مشکلاتی ایجاد کند. البته نیازی به آپلود یک تصویر دایره ای ندارید! فقط به یاد داشته باشید که گوشه ها به صورت اتوماتیک برش داده می شوند و بر اساس آن به عنوان تصویر پروفایل اینستاگرام قرار می گیرند. عکس پروفایل خود را در یک مربع بزرگتر قرار دهید که وقتی به صورت دایره ای برش داده می شود، گوشه های محتوای آن از تصویر حذف نشود.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

انتخاب پس زمینه مناسب

پس‌زمینه خنثی بهترین عملکرد را برای عکس های پروفایل دارد. بنابراین عکس پروفایل را ساده نگه دارید و تا حد امکان رنگ پس زمینه را از رنگ های معمول مانند سفید انتخاب کنید. اگر پس زمینه شما رنگی است ، مطمئن شوید که رنگی است که با محتوای شما سازگاری دارد.

تنظیم میزان نور و روشنایی برای افزایش تعداد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

میزان نور می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت عکس های پروفایل شما داشته باشد بنابراین نباید از میزان نور بالا و یا خیلی پایین برای گرفتن عکس های پروفایل خود استفاده کنید چرا که می تواند عکس پروفایل کسب و کار و یا پیج شخصی شما را جذاب و یا نامناسب جلوه دهد.

استفاده از عکاس های حرفه ای

برای بهترین نتیجه، یک عکاس حرفه‌ای را استخدام کنید تا عکس‌های عالی از شما بگیرد. اگر بودجه کافی ندارید می توانید از دوربین های قوی تر برای ثبت عکس خود استفاده کنید که منجر به افزایش تعداد دانلود عکس پروفایل اینستاگرام می شود. اگر می‌خواهید مردم شما را به‌عنوان یک کسب و کار اینستاگرامی جدی بگیرند، ترجیحا از سلفی استفاده نکنید. مطمئن شوید که عکس شما واضح است و حرفه ای به نظر می رسید. اگر باید پرتره خود را بگیرید، از یک تایمر استفاده کنید.

لباس و لبخند برند را می سازد !

در حالی که در عکس پروفایل قسمت های زیادی از لباس نشان داده نمی شود (مگر اینکه یک مدل باشید)، تمرکز عکس پروفایل باید چهره شما باشد که با برند شما مطابقت دارد. اگر رنگ برند خود را بپوشید، با یک تیر دو نشان خواهید زد! در حالی که می‌خواهید تجاری به نظر برسید، نمی‌خواهید ساکن و غیرقابل دسترس به نظر برسید. به یاد داشته باشید که مردم با افرادی که می شناسند، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند. اولین قدم برای دوست داشتنی شدن لبخند زدن است. تماس چشمی برقرار کنید و شخصیت خود را در ژست خود نشان دهید!

آموزش دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

احتمالا شما دوستان زیادی در اینستاگرام دارید و آنها را فالو می کنید و عکس ها یا ویدیوهای آنها را به راحتی می بینید اما وقتی می خواهید پروفایل اینستاگرام آنها را ببینید و می خواهید آن را در گالری گوشی خود ذخیره کنید و سعی کنید آنها را دانلود کنید نمی توانید چرا که همانطور که اشاره کردیم ، اینستاگرام اجازه دانلود مستقیم عکس پروفایل اینستاگرام را به کاربران نمی دهد !

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام راه های مختلفی وجود دارد ، اما روشی ساده برای این کار می تواند استفاده از وب سایت هایی مانند fullinstadp.com باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید اقدام به دانلود عکس اینستاگرام کنید. برای دانلود تنها کافی است که نام کاربری مورد نظر خود را در قسمت مشخص شده وب سایت قرار دهید و در ادامه بر روی دکمه View DP ضربه و یا کلیک کنید که پس از پردازش عکس پروفایل مورد نظر شما آماده دانلود خواهد بود.

نظرات