بیوگرافی پویا بیاتی خواننده پاپ و همسرش و دخترش لنا + خانواده و عکس ها و آثار

0

بیوگرافی پویا بیاتی خواننده پاپ و همسرش و دخترش لنا + عکس های خانوادگی و آثار و آلبوم های پویا بیاتی خواننده همراه با سوابق هنری از ترانه سرایی تا خوانندگی و خانواده و زندگی شخصی پویا بیاتی خواننده با نام شناسنامه ای امیرمسعود بیاتی فر و ماجرای ازدواج و همسرش و دخترش لنا با نشانی پیج اصلی اینستاگرام پویا بیاتی در مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی پویا بیاتی خواننده پاپ و همسرش و دخترش لنا + خانواده و عکس ها و آثار

بیوگرافی پویا بیاتی خواننده

پویا بیاتی, با نام شناسنامه ای امیر مسعود بیاتی فر, متولد ۳ آبان ۱۳۶۵ در کنگاور در استان کرمانشاه است. او فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد می باشد.

زندگی شخصی پویا بیاتی خواننده پاپ

خانواده

او در خانواده ۶ نفره یا ۴ فرزند در کنگاور به دنیا آمد دو برادر و یک خواهر دارد و اصالتا اهل تویسرکان و همدانی هستند.
صدا در خانواده آنها ارثی است و ‌پدربزرگش نیز از صدای خوبی بهره برده است.
برادرش احسان نیز صدای خوبی دارد، اما او مداحی را انتخاب کرده و در دستگاه اهل بیت (ع) مداحی و نوحی خوانی می کند.

خانواده پویا بیاتی

ازدواج و همسر پویا بیاتی کیست

در بیوگرافی پویا بیاتی می خوانید که پویا بیاتی خواننده جوان و محبوب ایرانی ازدواج کرده است و نتیجه این ازدواج دختری به اسم لنا می باشد.

شروع موسیقی

پویا بیاتی از کودکی به موسیقی و خوانندگی علاقه مند بوده و از این رو در دوران دبستان با تکخوانی در گروههای سرود مشغول بود و از دوران دبیرستان بطور حرفه ای وارد خوانندگی ، ترانه سرایی شد

همسر پویا بیاتی کیست

او میگوید: هیچوقت و در هیچ زمانی ، نه در شعر و نه در آواز استاد و الگویی نداشته ام هر چه بوده اول لطف خدا و بعد تلاش ، پیگیری و اراده خودم بوده ، در ابتدا حتی هیچ حامی و مشوقی برای شروع فعالیت حرفه ای نداشتم و خیلی اوقات خیلی ها در برابر تلاشهای بی پشتوانه ی من نقش سد را بازی کردند اما من از هدف بزرگی که داشتم دست نکشیدم.

عکس های لنا دختر پویا بیاتی

عکس های جدید پویا بیاتی

اولین ترانه و آهنگ آقای بیاتی در سال ۸۴ به نام خاطرخواه بود و پس از آن و با انتشار چند تک آهنگ در فضای مجازی نامش در بین خوانندگی مطرح شد.

او در سال ۱۳۸۵، اولین آلبوم اینترنتی با نام شناسنامه جعلی را وارد بازار کرد.
هر چند ابتدا به نام خواننده غیر مجاز فعالیت می کرد، اما بعدها توانست مجوز کار موسیقی را از وزازت ارشاد بگیرد و بطور قانونی و مجاز به کار خود ادامه دهد.

آلبوم ها و آهنگ های پویا بیاتی

آلبوم شناسنامه جعلی دارای ترانه ها و آهنگ هایی چون مثل تقویم بی بهار ، راه بهشت ، تنفس آزاد (گم شدم) و …بود که برخی از آنهاخیلی زود گل کرد.

بیاتی یکسال بعد، آلبومی با نام مثل دیونه ها را منتشر کرد که سه ترانه آن به نام های اردی جهنم ، من خط فاصله تو و اگه گریه بذاره به ترانه های محبوب و پر دانلود تبدیل شد.

او در سال ۱۳۸۷ سومین آلبوم اینترنتی خود را با نام یه استکان لبخند و در سال ۱۳۸۸ آلبوم مادون سبز را منتشر کرد.

پویا بیاتی در سال ۸۹ با انتشار تک آهنگ درکم کن گل کرد و به شهرت رسید. در این سال مجموعه دکلمه های پویا بیاتی با نام هرشب تنهایی و آثاری مثل خرافاتی ، دنیای من ، گریه نکن و داری پیر میشی … به ماندگارترین کارهای موسیقایی او تبدیل شد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی سمیرا کارزان خواننده کرد زبان و همسرش ریباز + عکس های خانوادگی و حواشی

 

عکس های اینستاگرامی جدید پویا بیاتی خواننده

آلبوم کشتی نوح که با موضوع انتظار امام زمان تولید شده بود را در سال ۹۰ وارد بازار کرد و به فاصله دو هفته پس از انتشار این آلبوم دموی آلبوم مجاز پویا بیاتی با نام بگو سیب منتشر شد.

در بین ترانه های پویا بیاتی، آهنگهای برو خوشبخت بشی ، اردیبهشت و اشکمو در نیار و اردیبهشت ، حلالم کن و اگه خاکم و … از همه کارهای او محبوبتر است و طرفداران زیادی دارد.

ترانه سرا

امیر مسعود بیاتی فر درباره ترانه سرایی کارهایش گفته: من خودم را قبل از اینکه خواننده بدانم، یک ترانه‌سرا می‌دانم و به شدت به حرفه‌ی ترانه‌سرایی علاقه‌مندم، همیشه هم سعی کردم زاویه متفاوتی در سرایش ترانه انتخاب کنم.
در تمام آثاری که نوشتم تلاشم این بوده که سطح درک و توقع مخاطبم را از ترانه بالاتر ببرم و خوشبختانه برخلاف رویه‌ی معمول ترانه، وامدار نگاه هیچ ترانه‌ سرایی نیستم.

چندین رتبه معتبر کشوری در حوزه شعر و ترانه دارم که آخرین آنها، کسب جایزه در حوزه‌ی ترانه در سال ۱۳۸۸ از جشنواره ادبی قدر بود.

عکس های جدید پویا بیاتی

شغل و درآمد پویا بیاتیی

هم موسیقی هم کارهای فرهنگی و آموزشی منبع درآمدم است. چون در حال حاضر مهمترین دغدغه‌ام موسیقی و تحصیلات است، به شغل دیگری فکر نمی کنم.

تیتراژ دلنوازان

تیتراژ سریال دلنوزان اولین قطعه از آلبوم بگو سیب این خواننده حاصل همکاری با فواد غفاری است.

صفحه اینستاگرام

پیج اصلی پویا بیاتی خواننده معروف پاپ را در اینستاگرام را با نشانی pouyabayati دنبال کنید

بیوگرافی پویا بیاتی

آلبوم ها و آهنگ های پویا بیاتی

دور از تو سالها
بگو سیب
کشتی نوح
شش گوشه
اردیبهشت
خاطرخواه
مثل دیوونه ها
یه نقطه سر خط
یک استکان لبخند
ضربان
مادون سبز
شناسنامه جعلی

 

نظرات