زیر و بم بازار فارکس و کارگزاری معتبر آلپاری برای ورود به این بازار

0

اگر به تازگی نام بازار فارکس به گوش شما خورده است، شاید سؤالات زیادی درباره آن در ذهن شما شکل گرفته باشد. بازار فارکس چیست؟ فارکس چگونه کار می‌کند؟ منظور از بروکر یا کارگزاری در فارکس چیست؟ و سؤالات زیاد دیگری که قطعاً باید پاسخ آن‌ها را قبل از شروع فعالیت بدانید.

فارکس یک بازار تجاری جهانی و بین‌المللی است که حجم معاملات روزانه آن میلیارد‌ها دلار است. شما در فارکس امکان مبادله ارز‌ها، فلزات گرانبها، شاخص‌ها، سهام شرکت‌ها بزرگ بین‌المللی و غیره را دارید.

بازار فارکس شباهت‌هایی با بورس دارد، با این تفاوت که نقدینگی و حجم مبادلات آن بسیار بالاتر از بورس ایران می‌باشد. همچنین شما در فارکس می‌توانید هم از خرید و هم از فروش سود کسب کنید. اما برای ورود به بازار فارکس نکاتی را باید بدانید و آموزش ببینید. شما باید توانایی تحلیل نمودار‌های مختلف را را داشته باشید و از طریق آن‌ها بهترین نقاط خرید و فروش سهام یا جفت ارز را پیدا کنید.

ازآنجایی که کسب درآمد در فارکس به صورت دلار می‌باشد، بسیار در بین مردم پرطرفدار شده است. برای اینکه بتوانید در بازار فارکس فعالیت کنید، باید در یک بروکر معتبر مانند کارگزاری آلپاری ثبت نام کنید. بروکر‌ها واسطه‌ای میان شما و بازار هستند و دستورات خرید و فروش شما را اجرا می‌کنند. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا شما را بیشتر با نحوه کار در فارکس آشنا کنیم. همچنین توضیحی درباره بروکر‌ها نیز به شما خواهیم داد.

فارکس چیست و چگونه کار می‌کند؟

 بهترین بروکر بازار فارکس

در گذشته مردم برای خرید و فروش سهام یا دارایی‌های موجود، باید به بورس مراجعه می‌کردند. همچنین بسیاری از دارایی‌ها برای مردم عادی در دسترس نبود و فقط شرکت‌های بزرگ و بانک‌ها توانایی خرید آن‌ها را داشتند. اما با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استفاده مردم از شبکه اینترنت بستری فراهم شد تا همه مردم بتوانند از مزایای بورس بین‌المللی استفاده کند.

همچنین بروکر‌ها شرایطی را به وجود آوردند تا اکثر مردم بتوانند با مبالغ پایین به انجام خرید و فروش در فارکس بپردازند. فارکس یک محیط تجاری و معاملاتی است که همه مردم می‌توانند مانند شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ در آن فعالیت داشته باشند.

شما برای فعالیت در بازار فارکس نیاز به سرمایه زیادی ندارید. در واقع می‌توان تنها با یک دلار، فعالیت را در فارکس آغاز کرد. نکته‌ای که مهم این است که قبل از شروع فعالیت باید آموزش‌های کافی را در خصوص چگونگی انجام معاملات ببینید. همچنین کنترل احساسات مانند ترس و طمع در بازار فارکس بسیار مهم است و به طور مستقیم در سود یا زیان ما تأثیر می‌گذارد.

اگر می‌خواهید آموزش‌های لازم درباره فارکس را از صفر تا صد بصورت رایگان آموزش ببینید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً صفحه آموزش فارکس رایگان را مشاهده کنید. از آن جایی که بحث در مورد فارکس بسیار مفصل است، ما در این صفحه تمامی نکات آن را از مبتدی تا حرفه‌ای به صورت روان توضیح داده‌ایم.

کارگزاری فارکس چیست؟ | معرفی کارگزاری آلپاری

بهترین بروکر بازار فارکس

اکنون که متوجه شدید در فارکس چه کاری انجام می‌دهند، باید بدانیم که قدم اول برای شروع فعالیت در آن چیست. برای اینکه بتوانید وارد بازار فارکس شوید، باید در یک کارگزاری معتبر ثبت نام کنید. کارگزاری‌ها شرکت‌هایی هستند که شما را به بازار متصل کرده و اجازه خرید و فروش را به شما می‌دهند. این شرکت‌ها از طریق نرم‌افزار‌های موجود معاملاتی مانند متاتریدر، این شرایط را برای شما مهیا می‌کنند.

پس از اینکه شما در کارگزاری ثبت نام کردید و مدارک هویتی شما تأیید شد، لازم است که مقداری سرمایه در آن قرار دهید و با آن به خرید و فروش بپردازید. کارگزاری‌ها برای خدمات که به شما ارائه می‌دهند مقداری کمیسیون را از معاملات شما دریافت می‌کنند. البته این کمیسیون‌ها مقدارشان بسیار ناچیز است و تأثیری بر روی حساب شما ندارد.

یکی از دغدغه‌های معامله‌گران فارکس انتخاب یک کارگزاری معتبر می‌باشد. شاید با خود بپرسید که به عنوان یک تازه وارد در بازار، چگونه می‌توانیم کارگزاری مناسب را برای خود انتخاب کنید. کارگزاری آلپاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بروکر‌های فعال در بازار فارکس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اگر می‌خواهید با جزئیات این کارگزاری بیشتر آشنا شوید، و همچنین آموزش ثبت نام و فعالیت در آن را فرا بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم صفحه تخصصی کارگزاری آلپاری را مشاهده و بررسی نمایید.

همچنین ما در صفحه کارگزاری‌های معتبر فارکس، لیستی از تمامی بروکر‌های معتبر که به ایرانیان خدمات می‌دهند را برای شما قرار داده‌ایم. شما به راحتی می‌توانید با مشاهده امتیاز آن‌ها و همچنین بررسی صفحه تخصصی هر بروکر، آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه برای شروع فعالیت خود را انتخاب نمایید.

در شرایط کنونی اقتصادی شاید فعالیت در بازار فارکس و کسب درآمد دلاری بتوانند برای بسیاری هیجان‌انگیز باشد. فراموش نکنید که برای فعالیت در هر زمینه‌ای ابتدا باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرید. با کسب مهارت‌های لازم، هر چه قوی‌تر در مسیر موفقیت خود پیش روید.

نظرات