بیوگرافی سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و همسرش دختر صلاح الزواوی + عکس و سوابق

1

بیوگرافی و سوابق سلام الزواوی سفیر جدید فلسطین در ایران و همسرش دختر صلاح الزواوی کیست + عکس های سلام الزواوی سفیر جدید فلسطین در ایران و سوابق شخصی و خانوادگی سلام زواوی دختر صلاح زواوی از فلسطین تا زندگی در ایران از ۱۸ سالگی و پدر و مادرش و سوابق سیاسی همراه با زندگینامه و پیج اینستاگرامش در ادامه از این بخش از مجله حرفتازه دانلود کنید

بیوگرافی سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و همسرش دختر صلاح الزواوی + عکس و سوابق

بیوگرافی سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و همسرش دختر صلاح الزواوی + عکس و سوابق

سلام الزواوی, دختر صلاح الزواوی سفیر سابق فلسطین در تهران است. مادرش لبنانی الاصل به نام دلال الاعرج است که در طول سفارت پدرش در ایران درگذشت و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. سلام زواوی از دی ماه ۱۴۰۰ به عنوان سفیر جدید فلسظین در تهران کارش را آغاز کرد که پوشش او هنگام سوگند و همچنین در مراسم روز زن در ایران با حواشی مواجه شد.

زندگی شخصی و خانواده سلام الزواوی

سوابق شغلی و فعالیت ها

سلام الزواوی، سفیر جدید فلسطین از دی ماه ۱۴۰۰ جانشین پدرش ،صلاح الزواوی، سفیر پیشین فلسطین در تهران شد.

آقای الزواوی که حدود چهل سال سفیر تشکیلات خودگران فلسطین در تهران بود از مؤسسان جنبش فتح (سازمان آزادیبخش فلسطین) است.

پوشش جالب سفیر جدید فلسطین با لباس گلدوزی شده و حجاب جالب نظر رسانه ها به خود جلب کرد.

سابقه حضور طولانی مدت خانواده او در ایران، پدر سلام چهل سال در ایران عهده دار منسب سفارت بوده و مادرش در بهشت زهرای تهران مدفون است، می‌تواند به معنی شناخت خوب او از مناسبات بین دو کشور باشد.
صلاح الزواوی از موسسین جنبش فتح، حدود چهل سال عهده دار این منسب بود. در این حضور طولانی مدت، مادر لبنانی الاصل سلام، دلال الاعرج، درگذشت و در بهشت زهرای تهران دفن شد.

عکس های شخصی سلام الزواوی

زندگی شخصی و خانواده سلام الزواوی

الزواوی در سال ۱۹۳۷ در شهر صفد منطقه الجلیل، به دنیا آمد. پس از فاجعه سال ۱۹۴۸، خانواده سلام به سوریه نقل مکان و در شهر حلب اقامت کردند. پس از آن بود که پدر سلام، سمت سفیر سازمان آزادیبخش فلسطین در الجزایر، برزیل و سپس کنیا را به عهده گرفت و به باسابقه‌ترین دیپلمات فلسطینی در سمت خود تبدیل شد. سلام حدود ۱۸ سال است که در تهران زندگی کرده و آگاهی او از مناسبات دیپلماتیک بین دو کشور را به همراه داشته است.

سلام زواوی سفیر جدید فلسطین در تهران کیست

سلام زواوی سفیر جدید فلسطین در تهران کیست

سلام الزواوی، دختر صلاح الزواوی سفیر سابق فلسطین در تهران است که به عنوان سفیر جدید برای ماموریت در تهران انتخاب و معرفی شد و در برابر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان به عنوان سفیر در ایران سوگند یاد کرد.

این مراسم در مقر اقامت محمود عباس در امان پایتخت اردن برگزار شد.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق حسن ایرلو سفیر ایران در یمن + عکس درگذشت و زندگینامه

مدت طولانی سفارت صلاح در ایران او را به مقدم السفرا مشهور کرده بود با این حال روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه ماموریتش پایان یافت و روز شنبه دخترش به این سمت منصوب شد. این خبر با واکنش گسترده‌ای در میان فعالان فلسطینی همراه شد.

عکس های اینستاگرام سلام زواوی دختر صلاح الزواوی سفیر سابق فلسطین در ایران

مهدی شکیبایی قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین در توییتی نوشت: سلام الزواوی، دختر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، هفته آینده کارخود را به عنوان سفیرجدید فلسطین در تهران آغاز می کند.

صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران پس‌از ۴ دهه ماموریت در تهران ۱۶ دی ماه جاری در دیدار با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان خداحافظی کرد.
پیش از او نیز هانی الحسن به عنوان اولین سفیر فلسطین در تهران بود که از تهران برای عهده داری وزارت کشور فراخوانده شد و پس از آن صلاح زواوی انتخاب گردید.

1 دیدگاه در “بیوگرافی سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و همسرش دختر صلاح الزواوی + عکس و سوابق

  1. کوروش گفت:

    حجاب اجباری نیست

نظرات