اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار با نقش ها + داستان کامل و عکس ها

0

اسامی تمامی بازیگران سریال نقابدار با نقش ها و عکس های شخصی همراه با داستان کامل سریال نقابدار محصول سال ۱۹۹۸ کشور آلمان و بیوگرافی نقش های بازیگران و تعداد قسمت ها و معرفی کامل و جزئیات پخش از شبکه تماشا در بهمن ۱۴۰۰ برای شما اماده کردیم. اگر به سریال های خارجی علاقه مند هستید سریال نقابدار را هر شب ساعت ۲۲ از دی ماه ۱۴۰۰ از شبکه تماشا ببییند

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار با نقش ها + داستان کامل و عکس ها

بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار با عکس های جدید

“سریال نقابدار”، (Der clown) سریال تلویزیونی محصول سال ۱۹۹۸ کشور آلمان با بازی ماندگار سون مارتینک و دیانا فرانک و توماس آنزنهوفر و فولکمار کلاینرت و … تعدادی بازیگر مطرح و سرشناس آلمانی است که در ژانر درام – پلیسی – ابرقهرمان ساخته شده است. در ادامه با اسامی بازیگران سریال نقابدار با نقش و عکس و بیوگرافی کامل بازیگران سریال نقابدار و داستان کامل و جزئیات پخش در بهمن ۱۴۰۰ از شبکه تماشا را خواهید خواند.

بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار با عکس های جدید

سریال تلویزیونی نقابدار محصول سال ۱۹۹۸ کشور آلمان در ژانر پلیسی – ابرقهرمان است. این مجموعه تلویزیونی محصول ۱۹۸۸ کشور آلمان و در سبک پلیسی است که پیشتر از شبکه پنج تهران پخش شده بود. این مجموعه، داستان ماکس زاندر است که در مزار خانوادگی‌اش قسم یاد می‌کند به نبرد علیه تبهکاران برود.

این سریال قبلاً ۱۳ قسمت آن از شبكه تهران پخش شده، اين بار به طور كامل در ۲۹ قسمت از ۲۶ دی ۱۴۰۰ از شبکه تماشا در حال پخش است. پخش شد.

موضوع و داستان کامل سریال نقابدار

موضوع و داستان کامل سریال نقابدار

در خلاصه داستان این سریال آمده : زاندر با بازی شاهکار سون مارتینک در مزار خانوادگی اش قسم ياد می کند با نبرد علیه تبهكاران در برابر فجایع بایستد. در سریال نقابدار او وارد بخشی از تشكیلات پلیس بین الملل میشود تا اینكه در یک عملیات غافل‌گیر كننده یکی از بهترین دوستانش را از دست میدهد. او خود را به مردن می زند تا بتواند تا پایان عمر برای نابود تبهکاران تلاش کند.

اسامی بازیگران سریال نقابدار با نقش ها

اسامی بازیگران سریال نقابدار با نقش ها

لیست اسامی بازیگران این عبارتند از: سون مارتینک در نقش (ماکس زاندر) ، دایانا فرانک در نقش (کلودیا) ، توماس آنزنهوفر ، فولکمار کلاینرت ، ماکس مولر و … در آن بازی کردند.

مکس زاندر، مامور WIPA (سازمان پلیس اطلاعات جهانی) است. وقتی دوستش در خودروی بمب گذاری شده برای او می میرد، مکس تصمیم می گیرد مرگ خود را جعل کند و به عنوان “دلقک نقابدار” با جنایات مبارزه کند. او از دوستانش، روزنامه‌نگار کلودیا دیهل (دیانا فرانک)، خلبان توبیاس “دابز” استایگر (توماس آنزنهوفر) و وکیل جوزف لودوسکی (ولکمار کلاینرت) کمک می‌گیرد.

همچنین ببینید: دانلود کامل قسمت اول فصل سوم جوکر (جوکر ۳ قسمت ۱) نیم بها با لینک مستقیم

سون مارتینک در نقش ماکس زاندر در نقابدار

سون مارتینک در نقش ماکس زاندر در بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار
سون مارتینک بازیگر آلمانی متولد ۱۸ فوریه ۱۹۶۴ در ماگدبورگ، آلمان است که بیشتر به خاطر ایفای نقش شخصیت اصلی مکس زاندر در سریال تلویزیونی آلمانی Der Clown شناخته می شود. او از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ با زنیا سیبرگ بازیگر آلمانی ازدواج کرد. آنها یک پسر به نام فیلیپ الیاس دارند که در سال ۲۰۰۵ به دنیا آمد.

دایانا فرانک بازیگر نقش کلودیا در نقابدار

دایانا فرانک در ۲۹ اوت ۱۹۶۵ در بولون-بیلانکورت، هاوتز-دسن، فرانسه به دنیا آمد. او یک هنرپیشه است که برای فیلم های Der Clown (1998)، Der Clown (1996) و Florida Lady (1994) شناخته شده است

داستان سریال نقابدار

توماس آنزنهوفر بازیگر نقش خلبان دابز

توماس آنزنهوفر متولد سال ۱۹۵۹ در آلمان است که با بازی در نقابدار به شهرت رسید

بیوگرافی بازیگران سریال نقابدار

زمان پخش از شبکه تماشا

«نقابدار» از ۲۷ دی ماه هر شب ساعت ۲۲ بر روی آنتن شبکه تماشا می‌رود و تکرار آن ۴ و ۱۰ صبح و ۱۶ عصر می‌باشد

 

نظرات