دانلود کامل و مستقیم جوکر بابک نهرین فصل ۳ قسمت ۱ (فصل سوم قسمت اول)

4

جوکر بابک نهرین فصل ۳ قسمت ۱ (فصل سوم جوکر قسمت اول) منتشر شد: در ادامه لینک مستقیم دانلود کامل جوکر بابک نهرین را در فصل سوم قسمت اول با حجم کم و نیم بها دریافت کنید

دانلود کامل و مستقیم جوکر بابک نهرین فصل 3 قسمت 1 (فصل سوم قسمت اول)

دانلود کامل و مستقیم جوکر بابک نهرین فصل ۳ قسمت ۱ (فصل سوم قسمت اول)

بابک نهرین یکی از کمدین های معروف و محبوب آذری زبان است که در فصل سوم جوکر حضور دارد و از دقایق اول انتشار قسمت ۱ جوکر ۳ طرفداران زیادی را جلب کرده، مخصوصا هموطنان اذری زبان که از علاقه مندان کلیپ ها و نمایش ها و سریال های بابک نهرین و علیرضا رنجی پور زوج هنری دوست داشنتی هستند.

توجه: قسمت دوم فصل سوم جوکر منتشر شد:

در لینک زیر فصل سوم قسمت ۲ جوکر ایرانی را دانلود کنید:

در زیر قسمت اول جوکر ۳ را با حضور بابک نهرین دانلود کنید:

لینک دانلود:

download

رضا شفیعی جم ، سیاوش چراغی پور ، سروش جمشیدی ، علیرضا استادی، حمید لولایی و امیر غفارمنش دیگر شرکت کنندگان فصل سوم برنامه جوکر هستند.

بابک نهرین در ویدئوی معرفی خود به عنوان مهمان فصل سوم جوکر گفت:

خندوندن بدون خندیدن خیلی سخته.
قورتشون میدم نگران نباشید. این جمله تو زبان ترکی معنی برنده شدن داره اما ترجمه اون تو زبان فارسی به این شکل هست.
ای کاش یک برنامه ترکی اجرا می کردن اون موقع می گفتم که رقبا بیان.
اگر خود آقای انصاری در برنامه شرکت داشت موجب خندیدن من می شد.
من با میرطاهر مظلومی رفیق هستم و با هم یه سری کد داریم که اگر به هم بگوئیم می خندیم.
به همین دلیل فقط از میرطاهر می ترسم.

همچنین بخوانید: دانلود کامل قسمت اول فصل سوم جوکر (جوکر ۳ قسمت ۱) نیم بها با لینک مستقیم 

بابک نهرین بازیگر و کمدین آذری در ۱۳ اسفند سال ۱۳۵۸ در شهر اهر تبریز در خانواده شش نفره به دنیا آمده و دوره های کارگردانی و بازیگری را در تهران زیر نظر آقایان علیرضا خمسه ، دکتر احمد داموت و خانم پروانه مژده گذرانده است.

فعالیت هنری خود در زمینه نمایش های رادیویی در سال ۱۳۷۳، با رادیوی آذربایجان شرقی شروع کرد و مدتی در برنامه های مختلف برنامه اجرا کرد.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این قسمت اول جوکر فصل سوم رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علی استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به ایفای نقش پرداخته اند

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد.

میزبان هرگاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد! . برای دانلود سریال های ایرانی دیگر به لینک مورد نظر مراجعه کنید.

4 دیدگاه در “دانلود کامل و مستقیم جوکر بابک نهرین فصل ۳ قسمت ۱ (فصل سوم قسمت اول)

  1. یاسین گفت:

    لعنت بر کسانی که فیلم این بازیگر رو حذف کردن

  2. عدالت گفت:

    آذری نه تورکی ما زبانمون تورکیه

  3. آیلار گفت:

    آذری زبان نه تورک زبان, آذری یعنی منسوب به آذربایجان. ما ترک هستیم و آذری. ترک هایی هم در ایران داریم که آذری نیستن مثل قشقایی ها, ترکمن ها, خلج ها, ترکهای اصفهان و کرمان و خراسان و…

  4. حامد گفت:

    زبان نه زبان تورکی زبان تورکی

نظرات