دانلود کامل و مستقیم قسمت دوم فصل سوم جوکر با حضور بابک نهرین (جوکر ۳ قسمت ۲)

0

دانلود کامل و مستقیم قسمت دوم فصل سوم جوکر با حضور بابک نهرین (جوکر ۳ قسمت ۲) که دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شد: در ادامه لینک مستقیم دانلود کامل دانلود کامل و مستقیم جوکر بابک نهرین فصل ۳ قسمت ۲ (فصل سوم قسمت دوم) با حجم کم و نیم بها دریافت کنید:

دانلود کامل و مستقیم قسمت دوم فصل سوم جوکر با حضور بابک نهرین (جوکر ۳ قسمت 2)

دانلود کامل و مستقیم قسمت دوم فصل سوم جوکر با حضور بابک نهرین (جوکر ۳ قسمت ۲)

قسمت ۲ فصل ۳ برنامه جوکر ساعت ۸ صبح دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ منتشر شد که با کلیک بر روی لینک مستقیم به صورت رسمی و قانونی قابل دانلود هستند.

دانلود قسمت دوم فصل سوم جوکر با لینک مستقیم و حجم رایگان را در لینک زیر دانلود کنید که بیا چهار کیفیت پیشنهادی برای شما منتشر شد:

لینک دانلود:

رئالیتی شو «جوکر» در فضایی متفاوت و کمدی. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندد. برنامه با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

بازیگران سریال جوکر

فصل سوم: امیر غفارمنش، حمید لولایی، رضا شفیعی جم، سروش جمشیدی، سیاوش چراغی‌ پور، میرطاهر مظلومی، علی استادی، بابک نهرین.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌ شده است.

سریال به کارگردانی حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه حضور دارند.

نظرات