تقویت تمامی موها با هیرتامین

0

هیرتامین چیست؟

هیرتامین برند امریکایی میباشد که به صورت تخصصی روی تقویت و ضد ریزش مو فعالیت میکند برند هیرتامین یکیاز قوی ترین تولید کننده های تقویت کننده مو در دنیا میباشد این کمپانی با سابقه درخشاندر تولید مکمل های ضد ریزش و تقویت کننده مو به عنوان یکی از برترین برند های دنیا شناخته میشود، از برتین محصولات این شرکت میتوان به:

 هیرتامین

  1. هیرتامین پاستیلی
  2. هیرتامین کپسولی
  3. هیرتامین مام
  4. شامپو یوتن هیرتامین
  5. سرم مو هیرتامین

ترکیبات هیرتامین

ترکیبات قرص هیرتامین

قرص های فرمول پیشرفته هیرتامین حاوی ترکیبی قوی از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های ضروری است که بهترین مکمل برای موهای ضخیم، پرپشت و بلند است. ترکیبات مورد استفاده در تولید قرص هیرتامین می تواند ویتامین A، ویتامین C، ویتامین D3، تمام ویتامین های گروه B، سلنیوم، روی (روی)، منیزیم، آلوئه ورا، دم اسب، رزماری، فلفل سیاه، فلفل قرمز، آرد برنج، زردچوبه باشد. گزنه، براهمی (باکوپا) و … ذکر شده است. تغذیه مناسب تنها راهی است که ویتامین ها و مواد معدنی می توانند در بدن نقش داشته باشند و برای رشد موی سالم کاملا ضروری است. هیرتامین با جمع آوری تمام این مواد مورد نیاز برای تقویت رشد مو در هر کپسول توانسته است یک مکمل روزانه قدرتمند باشد.

ویتامین A

تمام سلول های بدن از جمله فولیکول های مو برای رشد به ویتامین A نیاز دارند. این ویتامین غدد پوست را برای تولید سبوم سالم فعال می کند. سبوم روغنی است که به طور طبیعی روی پوست سر برای تقویت و جوانسازی مو تولید می شود.

ویتامین سی

ویتامین C باعث افزایش تولید کلاژن در پوست می شود. کلاژن یک بافت همبند ضروری است که در فولیکول های مو یافت می شود.

ویتامین D3

ویتامین D3 فولیکول های خفته را به فاز رشد باز می گرداند و به آنها کمک می کند تا موهای جدید ایجاد کنند. اگر به موقع و به موقع به فولیکول های آسیب دیده و تخریب شده برسد، حتی باعث ترمیم و بازسازی فولیکول های مو می شود.

نقش ویتامین  B در هیرتامین

تیامین یا ویتامین B1 نقش مهمی در رشد و تغذیه مو دارد.

ریبوفلاوین یا ویتامین B2 اکسیدان های مضری را که به پوست سر آسیب می رسانند از بین می برد. کمبود ریبوفلاوین یکی از دلایل اصلی ریزش مو است.

نیاسین (B3) یک آنتی اکسیدان است که التهاب پوست را کاهش می دهد و از پوست و مو در برابر آسیب های محیطی و اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند.

ویتامین B5 (اسید پانتوتنیک) در بازسازی ساقه مو موثر است. مصرف این ویتامین با کمک سایر مواد مغذی موجود در این محصول، به داشتن موهایی قوی، براق و سالم می انجامد.

ویتامین B6 که با نام علمی پیریدوکسین HCI شناخته می شود، برای درمان آلوپسی استفاده می شود.

بیوتین B7 متابولیسم چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های مورد نیاز بدن برای رشد مو را افزایش می‌دهد. بیوتین از مو در برابر خشکی و شکنندگی محافظت می کند.

ویتامین B9 فولات نامیده می شود که وظیفه آن تغذیه سلول های موی سالم است.

در نهایت آخرین ویتامین این خانواده بزرگ، B12، یکی از عناصر اصلی در تولید گلبول های قرمز خون است و وظیفه رساندن اکسیژن به فولیکول های مو را بر عهده دارد. کمبود این ویتامین معمولا در بسیاری از افراد دیده می شود.

سلنیوم

سلنیوم آسیب رادیکال های آزاد موجود در محیط را کاهش می دهد و سیستم ایمنی را تقویت می کند. مطالعات نشان می دهد که کمبود سلنیوم در بدن همیشه منجر به ریزش مو می شود.

آلوئه ورا

وجود یک مرطوب کننده طبیعی مانند آلوئه ورا از تجمع چربی در پوست سر جلوگیری می کند.

روی

روی یک ماده معدنی ضروری و کمیاب در بدن است. در بسیاری از فرآیندها و عملکردهای بدن مانند تولید مثل سلولی، تعادل هورمونی، عملکرد طبیعی سیستم ایمنی، جذب مناسب ویتامین ها و سنتز پروتئین نقش حیاتی ایفا می کند. علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، در بهبود کیفیت و بافت پوست نیز موثر است.

ترکیب گیاهان طبیعی در هیرتامین

گیاهان طبیعی مانند برهمی، دم اسب، رزماری، گزنه، زردچوبه و. از زمان های قدیم برای مراقبت از سلامت و رشد مو توصیه شده است.

فلفل

فلفل به دلیل گرما و تحرکی که در بدن ایجاد می کند گردش خون و انرژی را افزایش می دهد در نتیجه مواد مغذی و ویتامین ها سریعتر جذب شده و زودتر از طریق خون به نواحی مورد نیاز مانند ریشه مو می رسد. در واقع جذب برخی از مواد توسط بدن تنها در صورت مصرف با فلفل انجام می شود.

سوالات پرتکرار هیرتامین

برخی از سوالات شما در مورد مکمل ضد ریزش مو و تقویت کننده مو هیرتامین.

چه زمانی نتایج را می بینم؟

با توجه به موی هر فرد متفاوت است اما به طور کلی مشتریان و مخاطبان ما بعد از ۶۰ روز استفاده نتیجه گرفته اند.

برای تعصیر بیشتر مکمل های هیرتامین پاستیلی، هیرتامین کپسولی و هیرتامین مام بهتر است ویتامین ها رو به طور کامل مصرف کنین مقدار زیادی آب بنوشین سعی کنین برای تاثیر بیشتر مکمل ها از شامپو و نرم کننده های خود هیرتامین استفاده کنین.

آیا در قسمت های دیگر بدن هم با مصرف این مکمل مو رشد میکند؟

موه های بدن مانند موهای سر رشد نمیکنند زیرا فولیکول های مو روی بدن فقط یک سیگنال مولکولی رو دریافت میکنند که این در موهای سر متفاوت بوده به همین دلیل با مصرف انواع هیرتامین ها تاثیری روی رشد موی بدن شما ندارد.

هیرتامین سایرین گالری

منبع: سایرین گالری برترین وارد کننده محصولات هیرتامین و خیلی از برندهای معروف دنیا میباشد.

نظرات