سئو | چگونه سئو را یاد بگیریم؟

0

ـ
سئو چیست و چگونه سئو را یاد بگیریم؟شرکت پونه مدیا با برگزاری دوره های آموزشی، تولید مقالات آموزش سئو، جذب کارآموزان سئو و آموزش دادن به آن ها در قالب پروژه های عملی، آموزش سئو را با روش های مختلفی انجام می دهد. نشر دانش و تربیت نیروهای جوان و تازه نفس چیزی است که سئو به آن نیاز دارد؛ رویکردی که پونه مدیا با اتخاذ آن توانسته سئوکاران بسیاری را به جامعه دیجیتال مارکتینگ ایران معرفی کند.

 آموزش سئو

آموزش سئو یکی از الزامات قرن حاضر است و به همین دلیل کارجویان بسیاری خواهان یادگیری آن هستند. اگر شما هم به دنبال این هستید که ببینید چگونه سئو را یاد بگیرید، با ما در این مطلب همراه باشید.

برای آموزش سئو از کجا شروع کنیم؟

سئو مفهومی است که در طول زمان مدام تغییر می کند. بنابراین آموزش آکادمیک آن به نظر عملی نیست. برای آموزش سئو لازم است ابتدا با مفهوم آن آشنا شوید و سئو و مفاهیم پایه آن را بشناسید. سایت های بسیاری وجود دارند که به آموزش سئو مشغولند. رفرنس های معتبر داخلی و خارجی از آن جهت که دائماً اطلاعات خود را مطابق با آپدیت های گوگل به روز رسانی می کنند، برای شروع یادگیری سئو مفیدتر هستند.

نکته دیگر در رابطه با سایت های آموزش سئـو این است که بسیاری از این سایت ها اطلاعات خود را به صورت طبقه بندی شده و بر اساس سطوح آموزشی مختلف منتشر می کنند. بنابراین شما می توانید به آسانی با مطالعه مطالب آموزشی این سایت ها، سئو را قدم به قدم یاد بگیرید. معتبرترین سایت هایی که در زمینه آموزش سئو فعالیت می کنند عبارتند از:

  • Web-Savvy-Marketing
  • SEO 101
  • Moz.com
  • Search Engine Watch
  • Webmaster World
  • Search Engine Journal
  • HubSpot
  • و …

آموزش سئو

علاوه بر منابع انگیسی بالا که بهترین مرجع برای یادگیری سئو هستند و توصیه می کنیم حتماً آن ها را پیگیری کنید، وبسایت های فارسی زبانی مانند پونه مدیا هم در این زمینه مشغول به فعالیت هستند تا به ارتقاء آموزش سـئو فارسی کمک کنند. بلاگ پونه مدیا مرجعی قابل استناد برای فرا گرفتن سـئو است.

یکی دیگر از روش های یادگیری سئو، شرکت در کلاس ها و دروه های آموزشی است. این دوره ها چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین برگزار می شوند و متقاضیان بسیاری هم دارند. اما آن چه در مورد این کلاس ها اهمیت دارد این است که بدانید سـئو را از چه کسی یاد می گیرید. هنگامی که در کلاس درس یک استاد شرکت می کنید، سئـو را از منظر همان شخص می بینید. این امر اگرچه آموزش را برای شما تسریع و تسهیل می کند، اما خطر گرفتار شدن در دام نظرات شخصی یک استاد و تک بعدی شدن را در پی دارد.

این درحالی است که خودآموزی سئـو و استفاده از منابع متعدد موثق شما را در معرض نظرات و دیدگاه های اساتید مختلف قرار می دهد و ذهن شما را به چالش می کشد.

یادگیری سئـو به کمک انجام پروژه های عملی

وقتی با اصول و مبانی سئو به صورت تئوری آشنا شدید، وقت آن می رسد تا اطلاعات و دانش خود را به صورت عملی به کار ببندید و مباحث تئوری را عملاً آزمون و خطا کنید. یادگیری سئـو به کمک انجام پروژه های عملی به این صورت است که شما به عنوان یک کارآموز سئـو وارد شرکت های سـئو می شوید و در کنار کسانی که در این حرفه خبره شده اند، مشق می کنید. این فعالیت به شما کمک می کند تا دانش خود را درونی کنید و بتوانید آن را به کار ببندید.

کارآموزی به شما این امکان را می دهد که با خیالی آسوده و بدون نگرانی آزمون و خطا کنید. از آن جایی که مسئولیت پروژه های سئـو به عهده مدیران و سئوکاران ماهر است، خطای یک کارآموز جریمه خاصی را برای او به همراه ندارد. شما به عنوان یک تازه کار نیاز دارید خطا کنید تا از خطاهای خود درس بگیرید و این بزرگ ترین مزیت کار کردن به عنوان کارآموز در کنار حرفه ای های سئـو است.

آموزش سئو

گروه دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا ضمن تولید محتواهای آموزشی در ارتباط با سئـو، اطلاع از قیمت سئو و قرار دادن این دانش در معرض دید عموم، از کارجویان و علاقه مندان به سئو دعوت می کند تا به تیم سـئو پونه مدیا بپیوندد. به این ترتیب دانش تئوری و سواد عملی در کنار هم از شما یک سئوکار قدرتمند می سازد. برای اطلاع از دوره های آموزشی سئـو و نحوه استخدام به عنوان کارآموز سئـو به وب سایت پونه مدیا مراجعه فرمایید.

نظرات