بیوگراف شروین بزرگ فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و افتخارات فوتبالی

0

بیوگراف شروین بزرگ فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و افتخارات فوتبالی

بیوگراف و سوابق شروین بزرگ فوتبالیست و همسرش از رشت تا تهران + عکس های خانوادگی و افتخارات فوتبالی و مهارت ها و آمار گلزنی شروین بزرگ بازیگن فوتبال همراه با سوابق و زندگی شخصی و فوتبالی شروین بزرگ و پیج اینستاگرامش را در ادامه از این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگراف شروین بزرگ فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و افتخارات فوتبالی

بیوگرافی شروین بزرگ

شروین بزرگ, (Shervin Bozorg) زاده ۲۷ فروردین ۱۳۷۱ در رشت متولد شد. او فوتبالیست و بازیکن فوتبال است که با قد ۱۸۷ سانتی‌متر در پست مهاجم برای تیم صنعت نفت آبادان توپ می زند و در حال حاضر در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم فوتبال در دی ماه ۱۴۰۰ است.

ازدواج و همسرش

در حال ایشان مجرد است و ازدواج نکرده

زندگی شخصی شروین بزرگ بازیکن فوتبال

سوابق فوتبالی

شروین بزرگ بازیکن فوتبال اهل رشت است که فوتبال را از شهر زادگاهش آغاز کرد و کم کم وارد فوتبال حرفه ای در لیگ برتر خلیج فارس ایران شد. او سابقه بازی در بزرگ و مطرح ایرانی چون سپیدرود رشت ، چوکا تالش ، داماش گیلان ، ماشین سازی تبریز ، مس کرمان و باشگاه فوتبال فولاد خوزستان و .. را در کارنامه ورزشی خود دارد. شروین در حال حاضر به عنوان مهاجم برای باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد .

بیوگراف و عکس های شروین بزرگ فوتبالیست و همسرش+ عکس های خانوادگی و افتخارات فوتبالی

او مهاجمی قد بلند و سرزن است و آخرین بازی شروین بزرگ برای تیم فوتبال نفت آبادان مقابل تیم هوادار می‌باشد. این بازی با نتیجه هوادار (۱ – ۲) نفت آبادان به پایان رسید. شروین بزرگ در این مسابقه ۷۴ دقیقه بازی کرد، ۱ گل به ثمر رساند، ۱ پاس گل داد و ۱ کارت زرد دریافت کرد.

فیلم سوپرگل شروین بزرگ مهاجم سرزن صنعت نفت آبادان و گزینه جدید پرسپولیس به هوادار تهران در دی ماه ۱۴۰۰ خبرساز شد. او گل اول صنعت نفت به هوادار را شروین بزرگ با یک ضربه استثنایی به ثمر رساند.

ماشین شروین بزرگ

ماجرای پیوستن شروین بزرگ به پرسپولیس

شروین بزرگ مهاجم صنعت نفت آبادان به عنوان یکی از گزینه های خرید پرسپولیس برای نیم فصل به گوش رسیده است. هر چند گزینه اول یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی نیست.

شروین بزرگ بازیکن پرسپولیس

ظاهرا مذاکراتی از طریق واسطه ها با مهاجم بلند بالای صنعت نفت آبادان انجام شده اما دو گزینه دیگر در اولویت هستند! گفته می شود یحیی گل محمدی، پیمان بابایی و یک گزینه داخلی دیگر را هدف قرار داده است که با توجه مشکل خرید این دو شانس شروین بزرگ برای پیوستن به پرسپولیس افزایش پیدا کرده است.

همچنین بخوانید: بیوگرافی و سوابق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی 

آمار و فیلم گل های شروین بزرگ

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در تمرینات روی ضربات ایستگاهی خیلی کار کردیم و زمانی که به گل رسیدیم کمی عقب کشیدیم که طبیعی بود. ما قبل از اینکه نیمه اول تمام شود گل دریافت کردیم و واقعا خیلی بد موقع بود. در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که در نهایت امتیازات تقسیم شد.

عکس های شخصی شروین بزرگ با تیپ جنجالی

استقلال در کل خوب نتیجه گرفته و سوم جدول بود و ما هم بدون یک ریال دریافتی تا هفته هفتم خوب کار کردیم و تا الان هم هیچ اعتراضی نکردیم و به عشق هواداران بازی کردیم.

اینستاگرام شروین بزرگ

صفحه اینستاگرام وی را با نشانی shervin_bozorg دنبال کنید

عکس های اینستاگرام شروین بزرگ

آمار باشگاهی

باشگاه فوتبال سپیدرود رشت
باشگاه فوتبال چوکا تالش
باشگاه فوتبال داماش گیلان
باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز
باشگاه فوتبال ماشین سازی تبریز
باشگاه فوتبال مس کرمان
باشگاه فوتبال فولاد خوزستان
باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان

نظرات