بیوگرافی و سوابق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

6

بیوگرافی و سوابق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس و همسرش و فرزندان + عکس ها و سوابق شغلی و ورزشی و فوتبالی رضا درویش همراه با زندگی شخصی و ورزشی وی در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

بیوگرافی رضا درویش

رضا درویش, (Reza Darvish) متولد دهه ۴۰ اهل ایران است . او مدیر ورزشی و مدیر عامل پرسپولیس می باشد که در دی ماه ۱۴۰۰ به سمت مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب شد.

سوابق

رضا درویش یکی از مدیران ارشد ورزشی کشورمان است که سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا تهران را در کارنامه خود دارد.

درویش پیش از این ۴ سال مدیرعامل باشگاه سایپا بود که در دوران او علی دایی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و هدایت تیم سایپا را بر عهده گرفت.

زندگی شخصی رضا درویش

استعفای درویش در نهایت منجر به حضور مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل جدید سایپا شد. مدبر در ادامه با علی دایی به مشکل خورد و آن افشاگری‌های تند دایی روی خط برنامه ۹۰ منجر به محرومیت و ممنوع الکاری شهریار فوتبال ایران شد.

در پی انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس، ابراهیم شکوری، دبیر سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن سابق پرسپولیس که مدتی هم در تیم مدیریتی سرخپوشان حضور داشت، نسبت به این انتصاب واکنشی تند داشته و در خصوص مدیرعاملی درویش در صفحه توییتری‌اش نوشت: قحط الرجال! پروژه تضعیف پرسپولیس متخصصین عزیز تشریف ببرید جای دیگری بازی کنید، اینجا فوتبال است.

همچنین ببینید: بیوگرافی داریوش مصطفوی پیشکسوت فوتبال و همسر و فرزندانش + عکس های جوانی و افتخارات

عکس ها و سوابق رضا درویش

مدیر عامل پرسپولیس

پس از جلسه ای با حضور وزرای ورزش و جوانان، اقتصاد و دادگستری و اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و با حضور دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، رضا درویش به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد. درویش سابقه مدیرعاملی باشگاه سایپا را در کارنامه دارد و ارتباط خوبی هم میان او و برخی پیشکسوتان باشگاه برقرار است. همچنین درویش، ذوالفقارنسب، علیپور، مسجدی و پوراحمدی به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند

 

6 دیدگاه در “بیوگرافی و سوابق رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس و همسرش + عکس ها و سوابق شغلی

  1. گوران گفت:

    درویش با هدف نابودی پرسپولیس به مدیرعاملی انتخاب شده وکارش را برای اربابش بخوبی انجام داده ومی دهد

  2. الحاج گفت:

    درویش اصالتا شمالی است و از طریق پدربزگ خدابیامرزش و حاج علی نوید به هیات موتلفه وصل شده و علت نزدیکی ایشان با آقای سجادی که خودش موتلفه ای است به همین دلیل است. صدری هم متولد ۱۳۴۶ و از قدیمی های دبیرستان قدس تهدان است و چون صدری در باند آذری جهرمی بود در زملن دولت رئیسی خیلی سریع حذف شد.

  3. بهمنی کامران گفت:

    با سلام واحترام از اقا رضا درویش مدیر عامل باشگاه پر سپولیس برای باشگاه پر سپولیس مجوز حرفی صادر شد که در اسیا بازی کنید ؟

  4. سیروس گفت:

    از این آقا هیچ بیوگرافی جایی درج نشده !!! از زیر بوته بعمل اومد؟؟!!

  5. کامران بهمنی گفت:

    با سلام و احترام از اقا رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس لیست که اقا یحیی گل محمدی به شما داده این است دو نفر بازیکن خارجی یک بازیکنان برزیلی و دو مادییومایگا چپ از شما تقاطع دارم که این دو به باشگاه پرسپولیس بیاورد ؟با تشکر از شما

  6. مهدی گفت:

    چرا ازپیشکسوتان مدیر برای تیم هاتون نمیذارید؟

نظرات