بیوگرافی آذین احرامی بازیگر و همسرش + خانواده و عکس های جنجالی و فیلم شناسی

0

بیوگرافی آذین احرامی بازیگر و همسرش + خانواده و عکس های جنجالی اذین احرامی بازیگر ایرانی و فیلم شناسی و اینستاگرامش همراه با سوابق هنری و زندگی شخصی و تصاویر خانوادگی و ماجرای تاریخ تولد و محل تولد آذین احرامی ویکی پدیا و ماجرای بازیگر شدن و ماجرا و وضعیت ازدواج وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی آذین احرامی بازیگر و همسرش + خانواده و عکس های جنجالی و فیلم شناسی

بیوگرافی آذین احرامی

آذین احرامی, (Azin Ehrami) متولد ۲۷ اسفند ۱۳۶۷ در تهران است. او بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون بازیگر تلویزیون ، عکاس ، نقاش ، طراح صحنه ، طراح لباس و شاعر است. آذین احرامی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس گرافیک و دیپلم بازیگری است، اخیرا در سریال نوارد زرد ۲ در نقش پلیس و همکار سرگرد کاوه کیهان ایفای نقش کرده است.

زندگی شخصی آذین احرامی

وضعیت ازدواج و همسرش

خانم احرامی در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده

سوابق بازیگری

آذین احرامی بازیگر فعالیت هنری خود را ابتدا با تئاتر آغاز کرده و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی صحنه و لباس نیز با چند کارگردان همکاری کرده است.

او عکاس ، نقاش و شاعر نیز می باشد و اشعار و سیاه قلم های بسیار زیبایی از آثار عکاسی و نقاشی او در پیج شخصی اش دیده می شود.

این هنرمند از ۱۳۸۷ بطو حرفه ای وارد بازیگری شده و تا کنون در چند نمایش ایفای نقش کرده است. اولین کار تصویری او مقابل دوربین ، ایفای نقش در یک تله فیلم در سال ۱۳۸۷ بود و سپس در فیلم و سریال هایی چون حکم مادری و حرف آخر و در فیلم سینمایی انتقال آتش به کارگردانی محمد کرمانشاهی و … ایفای نقش کرده است.

سوابق هنری آذین احرامی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

آذین احرامی بازیگر سریال نوار زرد ۲

احرامی در جدیدترین کار هنری خود در سریال نوار زرد ۲ در نقش پلیس در کنار بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، پوراندخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی و پانیپال شومون… ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی آذین احرامی بازیگر سریال نوار زرد 2

فیلم حکم مادری

احرامی بعد از درخشش در فیلم حرف آخر برای ایفای نقش در فیلم حکم مادری به کارگردان سیامک صرافت دعوت به همکاری شد .

داستان یک خانواده سنتی است که پدر خود را بر اثر یک مریضی از دست داده و برای بدهی های پدر و خرج زندگی، پسر خانواده مجبور به کار کردن می شود و در گروه کودکان کار به عنوان امین گروه انتخاب شده و در این فاصله پولی به وی داده می شود که در بانک بگذارد اما این پول دزدیده شده و از گروه کودکان کار اخراج می شود، مادر خانواده ناراحتی قلبی دارد و باید عمل شود و …

او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون ارسلان قاسمی ، رضا خیاطی ، لیدا عباسی ، حسن اسدی ، اشکان آبگون و … تجارب خوبی را کسب کرد و نقش موفقی را ایفا کرد.

همچنین ببینید: زمان دقیق پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ از شبکه دو تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

عکس های جدید آذین احرامی

فیلم حرف آخر

آذین احرامی برای اولین بار با بازی در فیلم آخر به کارگردانی ابراهیم شفیعی در سال ۱۳۹۸ وارد سینما شد. او در این فیلم با بازیگرانی چون ایوب آقاخانی ، شبنم قلی خانی ، ثریا قاسمی ، علیرضا استادی ، علی باقری ، مونا کرمی ، وندا جعفری ، هیلا اکرانی و … همبازی بود.

داستان این فیلم درباره قضاوت، عشق و تردید است. «حرف آخر» داستانی است که می‌خواهد نشان دهد که چطور می‌شود به واسطه یک امضا یک شخص می‌تواند شخص دیگری را از کره زمین حذف کند اما همان آدم به تنهایی قادر نیست به تنهایی چرخه حیات و نسل را ادامه دهد.

اینستاگرام آذین احرامی

صفحه اینستاگرام این بازیگر را با نشانی azin.ehrami دنبال کنید

فیلم ها و سریال های آذین احرامی

فیلم ها و سریال های آذین احرامی

حرف آخر (۱۳۹۸)

نوار زرد ۲ (۱۴۰۰)

حکم مادری (۱۳۹۹)

فیلم انتقال آتش

عکس های شخصی و اینستاگرامی آذین احرامی بازیگر نوار زرد 2

عکس های خانوادگی آذین احرامی و عکس مادر آذین احرامی بازیگر سریال نوار زرد 2

نظرات