زمان دقیق پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ از شبکه دو تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

0

ساعت و زمان دقیق پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ از تلویزیون شبکه دو سیما دی ۱۴۰۰ و ساعت دقیق و زمان تکرار سریال نوار زرد ۲ و زمان پخش تکرار سریال نوار زرد دو از تلویزیونی کی هست؟ را در این صفحه ببینید.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال نوار زرد 2 از شبکه دو تلویزیون +ساعت تکرار و بازپخش

سریال نوار زرد ۲ به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ جایگزین سریال گاهی به پشت سر نگاه کن در شبکه دو شده و در ساعت حوالی ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش میشود و شما میتوانید این سریال زیبا را با بازی بازیگران محبوب خود تماشا کنید.

زمان و ساعت دقیق پخش و تکرار سریال نوار زرد ۲ از تلویزیون شبکه دو

سریال نوار زرد دو به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است. سریال نوار زرد فصل دوم در ادامه فصل اول ساخته می‌شود و ژانری پلیسی معمایی را دنبال خواهد کرد. با این تفاوت که تیم بازیگران و کارگردانی تغییر کرده و همچنین سرگرد جدیدی با بازی «بانیپال شومون» جایگزین سرگرد کاوه کیهان شده است.

آقای بانیپال شومون ، محمود پاک‌نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، حسام محمودی، امیرحسین صدیق و ایوب آقاخانی و … در این سریال ایفای نقش کردند.

ساعت تکرار و بازپخش

نوار زرد۲ از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش و تکرار و بازپخش نیز در ساعت های ۹ صبح و ۱۶:۲۰ عصر می باشد.

نظرات