۹ ایده روان شناسانه برای چاپ عکس روی شاسی

0

چاپ عکس روی شاسی و نصب آن بر روی دیوار خانه یا محل کار می‌تواند انرژی مثبت فراوانی را در محیط‌های مختلف به ارمغان آورد. از زمان‌های قدیم تا به الآن عکس‌ها نشان دهنده خاطرات تلخ و شیرین روزهای گذشته هستند؛ اما امروزه عکاسان با مهارت‌های مختلف در سراسر دنیا وجود دارند؛ که عکس‌های مختلفی از صحنه‌های حیات‌وحش، آسمان و صورت‌های فلکی و… تهیه می‌کنند. هرکدام از این عکس‌ها حال و هوای خاصی را برای افراد مختلف جامعه بازگو می‌نمایند.

بسیار از افراد مشهور و با سلیقه با چاپ عکس روی شاسی و نصب آن بر روی دیوار محل کار یا فضای خانه سعی می‌کنند آنچه را که در وجودشان حس خوب و مثبت ایجاد می‌کنند را در با دیگران به اشتراک بگذارند. این عکس‌ها و تابلوهای مربوط به آن می‌توانند از مناظر و صحنه‌های مختلفی عکاسی شده‌اند.

چاپ عکس روی شاسی

چاپ عکس روی شاسی

۱٫    چاپ عکس طبیعت روی شاسی

افرادی که دوست دار محیط زیست هستند در اغلب اوقات ترجیح می‌دهند بر روی دیوار پذیرایی خانه خود، عکسی از مناظر طبیعی همچون آبشار، جنگل، دشت و مراتع و… که بر روی شاسی‌ها بزرگ چاپ شده را نصب نمایند. این افراد با چاپ عکس بر روی شاسی‌های بزرگ سعی دارند تا به ‌نوعی طبیعت و زیبایی‌های آن را به داخل خانه انتقال دهند؛ و روح خود را با نگاه به این عکس‌ها و مناظر جلا دهند.

۲٫    چاپ عکس های اینستاگرام و پروفایل شبکه های اجتماعی

منجمان و علاقه‌مندان به حوزه نجوم، آسمان پرستاره را مظهر زیبایی و آرامش می‌دانند. این افراد اصولاً از عکس‌ها و تابلوهای حاوی مناظری از آسمان پرستاره و صورت‌های فلکی همچون صورت فلکی گرگ، خرس قطبی و خوشه پروین را در داخل اتاق خواب خود نصب می‌کنند. هر صورت فلکی افسانه‌ای در درون خود پنهان کرده که افراد علاقه‌مند با نگاه کردن به عکس آن‌ها در دنیای افسانه‌ها غوطه‌ور می‌شوند.

چاپ عکس روی شاسی چند تکه و پازلی

۳٫    چاپ عکس‌های کودکان و نوزادان

با چاپ عکس کودکان و استفاده از آن‌ها در فضاهای مختلفی همچون مطب پزشکان متخصص اطفال و بیمارستان‌های کودکان و… می‌توان فضای سنگین و بغرنج این اماکن را به محیطی پرانرژی و شاد تبدیل کرد. چاپ عکس روی شاسی برای چنین محیط‌هایی می‌تواند ارتباط کودکان با محیط و کارکنان را تسهیل نموده و در نهایت روند درمان را تسریع کند.

۴٫    عکس‌ با کیفیت بالا

مکعب گرایی با نام هنرمند معروف، پیکاسو شناخته می‌شود؛ در این نوع از عکس‌ها یک نگاه متفکرانه به جهان هستی نهفته است. این عکس‌ها شامل اشکال و رنگ‌های به هم پیچیده و تودرتو است که در اغلب اوقات چند صحنه مختلف را در خود جای داده است؛ اما با کمی دقت و نکته سنجی به راحتی می‌توان هدف و مفهوم اصلی عکس را کشف نمود. افرادی که اصولا به فلسفه، ریاضیات و علوم استدلالی علاقه دارند از مشاهده چنین عکس‌هایی لذت می‌برند.

۵٫    چاپ عکس واید روی شاسی

در این سبک، عکاس از نمای نزدیک به سراغ حشرات، گل‌ها و… رفته و به قدری به آن‌ها نزدیک شده که توانسته اجزایی ریز و غیرقابل رویت را شکار کرده و آن‌ها در قاب یک عکس به حصار بکشد. برای عکاسی از چنین صحنه‌هایی، عدسی‌های خاصی وجود دارند که با زوم بالا بر روی سوژه عکاس می‌تواند عکس‌های شگفت انگیزی را عکاسی نماید. این عکس‌ها انسان را به تحیر و شگفتی وامی‌دارد و انگیزه زندگی را در وجود افراد مختلف دو چندان می‌کند.

۶٫    عکس‌ مربع

عکاسی انتزاعی یا آبستره یک سبک خاصی از عکاسی است که عکاس با استفاده از قوه تخیل و تصورات ذهنی خود تصویری خلاقانه و زیبا می‌آفریند. این گونه عکس‌ها افراد را با دنیای غیرواقعی و خیالی خود آشتی داده و برتری تصورات ذهنی انسان را به رخ می‌کشد.

چاپ عکس اینستاگرام

۷٫    پرتره و عکس از چهره‌های برجسته جهان

اگر هدفی دارید باید به آن برسید؛ استفاده از عکس چهره‌های شاخص این زمینه می‌تواند شما را برای رسیدن به آرزوهایتان یاری دهد. چاپ عکس دکتر حسابی، دکتر سمیعی، ادیسون، استیو جابز و… می‌تواند به شما اطمینان دهد که با تلاش می‌شود در جایگاه این چهره‌ها تکیه زد.

۸٫    چاپ عکس از معماری ساختمان‌های خاص

ایرانیان از زمان‌های گذشته معماران معروف تاریخ بوده‌اند و آثار برجا مانده تاریخی مؤید این موضوع است. استفاده از عکس‌هایی با زاویه‌های مختلف از یک بنای زیبا در فضاهای مختلف اداری و چیدمان‌های کلاسیک منازل می‌تواند روحی متفاوت به فضا القا نماید. استفاده از المان‌هایی مختلفی همچون برج ایفل، برج میلاد، گچ‌بری‌های خارق العاده کار شده بر روی اماکن مذهبی می‌تواند روحیه لطیف و طبع بلند افراد را نمایان کند.

۹٫    چاپ عکس‌های فاین آرت

عکس‌های فاین آرت یا هنری مجموعه‌ای از تصاویری خلاقانه و انتزاعی هستند که بیشتر برای بیان احساسات و افکار خلق شده‌اند. این سبک از عکاسی، منحصر به اهداف تجاری نیست و در عین حال می‌تواند کاربرد زیادی در حرفه‌های خلاقانه داشته باشد. شما می‌توانید با چاپ عکس اینستاگرام با مضامین فاین ارت به راحتی درک و دیدگاه فراتر از ظواهر بدیهی خود را به اطرافیان انتقال دهید.

چاپ عکس آلبوم

کلام پایانی…

ما در این مجموعه با چاپ عکس پازلی و چند تکه با وضوح بالا بر روی شاسی‌ها با کیفیت سعی داریم تا شادابی و نشاط را در محیط کاری و زندگی شما ایجاد کنیم. شما می‌توانید چاپ عکس آنلاین را با ابعاد و اندازه دلخواه خود را در مجموعه ما ثبت نموده و از مشاوران و متخصصان ما در این زمینه صحبت کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت عکس و شاسی مدنظر خود را انتخاب نموده و سفارش خود را بر اساس علایقتان ثبت کنید.

نظرات