عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر را ببینید

0

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر فرنگی کار بروجردی را ببینید که روز شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ در قطعه ورزشکاران آرامستان دارالسلام بروجرد با حضور پدر و مادر و خانواده و اقوام و اهالی کشتی و دوستانش برگزار شد.

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر را ببینید

مجله حرف تازه – محسن قاسمی ملی پوش کشتی فرنگی کشورمان که۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ درگذشت، رو شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ به خاک سپرده شد.

پیکر این کشتی گیر کشورمان شنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ در قطعه ورزشکاران آرامستان دارالسلام بروجرد دفن شد.

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر

روز شنبه در مراسمی با حضور مردم ورزش دوست بروجرد ، مسئولین و جامعه ورزش وجوانان استان خصوصا اهالی کشتی پیکر محسن قاسمی ملی پوش سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشور و قهرمان آسیا و جام جهانی کشتی در قطعه ورزشکاران آرامستان دارالسلام بروجرد به خاک سپرده شد.

فیلم تشییع پیکر این کشتی کشورمان در زیر بیینید:

 

جامعه ورزش لرستان در این مراسم که با حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان برگزار شده بود ضمن تشییع پیکر شادروان محسن قاسمی با این قهرمان ملی وداع کردند.

عکس و فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری محسن قاسمی کشتی گیر

محسن قاسمی فرنگی کار لرستانی ودارنده مدال طلای کشتی فرنگی آسیایی تاشکند ۲۰۱۱ و چندین مدال بین المللی که دو سال قبل به دلیل ضرب وشتم در یک کمپ ترک اعتیاد در بروجرد به کما رفته بود روز گذشته درگذشت .

این کشتی گیر وقهرمان لرستانی متولد ۱۳۷۱ بروجرد بود و مدال طلای آسیایی جوانان ۲۰۱۰، مدال نقره وبرنز نوجوانان آسیا و همچنین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی ۲۰۱۲ را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت/منبع برنا

نظرات