آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ بدلیل بارش برف مشخص شد

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ بعلت بارندگی و یخبندان و بارش برف در برخی استان ها اعلام شد و اخبار تعطیلی مدارس شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و کرج و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۲۸) مدارس برخی استان ها تعطیل است؟ وضعیت تعطیلی ۲۸ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 28 دی 1400 بدلیل بارش برف مشخص شد

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ بدلیل بارش برف مشخص شد

توجه: بروزرسانی جدید ۱

برخی مدارس استان آذربایجان‌ غربی فردا سه‌شنبه ۲۸ دی تعطیل است

در اطلاعیه آموزش و پرورش آمده است:

با توجه به برودت شدید هوا، وجود یخبندان . وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز سه شنبه ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ در نوبت صبح و بعد از ظهر به شرح زیر می باشد:

نواحی یک و دو ارومیه : تمامی مدارس شهری و روستایی
انزل ، نازلو ، سیلوانا و صومای برداوست : تمامی مدارس
نقده : تمامی مدارس شهری و روستایی
شاهین دژ ، کشاورز و تکاب :تمامی مدارس شهری و روستایی
میاندوآب و چهار برج : تمامی مدارس شهری و روستایی
پیرانشهر ، سردشت و اشنویه : تمامی مدارس شهری و روستایی
بوکان : تمامی مدارس شهری و روستایی
خوی :تمامی مدارس شهری و روستایی
مهاباد : تمامی مدارس شهری و روستایی

توجه: در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی روز یاد شده‌، مدیران محترم مدارس متعاقبا اطلاع رسانی لازم را به دانش آموزان عزیز انجام خواهند داد.

توجه: بروزرسانی ۲

برخی مدارس اردبیل فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ تعطیل شد

روز سه شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرهای اردبیل، مشکین شهر، لاهرود و ارشق، کلیه دوره‌های تحصیلی صبح و بعد از ظهر، آموزش بصورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون‌های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود.

🔹 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ به جهت بارندگی برف و باران و برودت هوا و … اخبار جدید را تا ساعاتی دیگر بروز خواهیم کرد….

توجه: بروزرسانی ۳

وضعیت تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی بعلت بارش سنگین برف، فردا ۳شنبه ۲۸ ۱۴۰۰

هشترود و اهر
🔹مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر باز خواهند شد

چاراویماق
🔹مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و در مدارس شهری، استثنایی و پیش دبستانی در شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد

هریس
🔹مدارس استثنائی و پیش دبستانی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

🔹در مراغه، نظرکهریزی، سراب، مهربان و کاغذکنان نیز کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

🔹در بناب کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

🔹در کلیبر نیز کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹در مرند و بستان‌آباد مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد.
🔹در ورزقان کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و در شهر نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

🔹در عجبشیر کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است.
🔹در آذرشهر و گوگان نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد.
🔹در اسکو و شهر جدید سهند نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی شیفت صبح تعطیل و در سطح شهر نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود.

🔹آموزشها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد

🔹 تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و این آزمونها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

توجه: بروزرسانی ۴

♦️فعالیت مدارس و ادارات ایلام در روز سه‌شنبه با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود

🔹 با توجه به گزارش هواشناسی مبنی بر برودت هوا و یخ‌بندان معابر در صبح روز سه‌شنبه ۲۸ دیماه ۱۴۰۰، فعالیت نوبت صبح مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات [غیر از دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان] در مناطق ذیل با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
🔹این مناطق شامل شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، چرداول، چوار، ملکشاهی و بخش‌های کارزان سیروان، میمه و زرین‌آباد دهلران است.
🔹چنانچه نیاز به تعطیلی مدارس باشد، صبح فردا به اطلاع عموم خواهد رسید.

توجه: بروزرسانی ۵

وضعیت فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه

🔹️در شهرستان کوهرنگ، مدارس بخش‌های مرکزی و صمصامی بصورت غیر‌حضوری فعالیت آموزشی خود را انجام می‌دهند.
🔹در منطقه لاران مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی، فعالیت آموزشی خود را در فضای مجازی انجام می‌دهند.
🔹 در شهرستان‌های فارسان، بن، سامان و منطقه عشایر، مدارس در تمامی مقاطع، فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.
🔹مدارس ابتدایی ناحیه ۱ و ۲ شهرکرد، شهرستان بروجن و مناطق گندمان و بلداجی بصورت غیرحضوری و مدارس مقطع متوسطه اول و دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.
🔹️در شهرستان لردگان مدارس دهستان ریگ با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کنند.
🔹در شهرستان کیار مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تأخیر آغاز می‌کنند.
🔹فعالیت آموزشی مدارس در سایر نقاط استان مطابق روال معمول انجام می‌شود.

توجه: بروزرسانی ۶

تعطیلی مدارس مناطق مختلف گیلان سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰

با توجه به برودت هوا و بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس روز سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه در سطح استان به این شرح می‌باشد:

مدارس ناحیه ۱ و ۲ رشت همچنین شهرستان خمام در مقاطع تحصیلی ابتدایی(صبح و عصر) و مدارس متوسطه اول(شیفت صبح) تعطیل می‌باشد. مدارس شهرهای رودبار، عمارلو، رحمت‌آباد و بلوکات، سنگر، دیلمان، آستانه‌اشرفیه و کوچصفهان، مدارس شهری و روستایی تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

رحیم‌آباد(اشکور) تنها مدارس ابتدایی مناطق کوهستانی تعطیل می‌باشد. در منطقه لشت‌نشاء نیز مدارس ابتدایی مناطق شهری و روستایی در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است.

**کلیه مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرهای سیاهکل و شفت تعطیل و مدارس متوسطه دوم به ترتیب با دو و یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد. در لاهیجان هم مدارس ابتدایی شهری و روستایی تعطیل و مدارس متوسطه اول و دوم با ۱ ساعت تأخیر آغار بکار خواهند کرد. در صومعه‌سرا نیز فعالیت مدارس ابتدایی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

**در منطقه رودبنه مدارس ابتدایی و متوسطه اول تعطیل بوده و مدارس متوسطه دوم با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد. در حویق، املش و ماسال کلیه مدارس کوهستانی، ییلاقی و عشایری تعطیل است.

**لازم به ذکر است؛ در مدارسی که تعطیل اعلام شده‌اند، آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد. همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی می‌باشد.

توجه: بروزرسانی ۷

تعطیلی مدارس مهاباد بر اثر بارش برف و برودت هوا فردا ۲۸ دی ۱۴۰۰

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت: با توجه به برودت هوا و وجود یخبندان و کولاک؛ تمامی مدارس این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی فردا سه شنبه ۲۸ دی ماه در نوبت صبح تعطیل است.

توجه: بروزرسانی ۸

وضعیت تعطیلی مدارس ۴ شهرستان و دو شهر لرستان

مدارس شهرستان های بروجرد، دلفان، الیگودرز و سلسله و شهرهای زاغه و بیرانشهر فردا سه شنبه به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

مدیرکل آموزش و پروش لرستان با اعلام این خبر گفت: به همین دلیل آموزش حضوری شیفت صبح و عصر ۴ شهرستان الیگودرز، بروجرد، سلسله و دلفان تعطیل خواهد بود.

آوزش دانش آموزان این شهرستان ها فردا صورت مجازی برگزار می‌شود و امتحانات داخلی روز سه شنبه در مدارس این شهرستان‌ها نیز به زمان دیگری موکول خواهد شد.

کلاس های درس مدارس زاغه و بیرانشهر نیز در شیفت های صبح و عصر فردا مجازی و مدارس این شهرها تعطیل است..

توجه: بروزرسانی ۹

اموزشگاه های کرمانشاه فردا هم تعطیلند

کرمانشاه به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس اکثر شهرستانهای استان کرمانشاه، فردا(۲۸ دی) تعطیل است.

بدلیل بارش برف و برودت هوا، فردا (سه‌شنبه) مدارس شهرستانهای پاوه، روانسر، جوانرود، تلاث باباجانی، دالاهو و بخش گواور گیلانغرب، در همه مقاطع و در دو نوبت صبح و ظهر تعطیل است.

مدارس شهرستانهای کرمانشاه، صحنه، هرسین، کنگاور، اسلام‌آبادغرب و سرپل‌ذهاب نیز تنها در نوبت صبح تعطیل است.

مدارس شهرستانهای قصرشیرین و بخش مرکزی گیلانغرب، فردا دایر است.

توجه: بروزرسانی ۱۰

فعالیت حضوری مدارس تعطیل؛ آغاز به کار با دو ساعت تاخیر ادارات در زنجان

زنجان مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان زنجان گفت: فردا ۲۸ دی‌ماه،فعالیت حضوری مدارس تعطیل اعلام و ادارات با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

فردا همه مدارس در شیفت صبح و بعد از ظهر فعالیت حضوری نداشته و کلاس‌ها در بستر شاد برگزار خواهد شد و ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر، راس ساعت ۹/۳۰ فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

توجه: بروزرسانی ۱۱

تعطیلی برخی مدارس استان مرکزی به دلیل بارش برف

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت مدارس در روز سه شنبه ۲۸ دیماه را تشریح کرد.

روز سه شنبه ۲۸ دیماه به علت برودت هوا، بارش برف، لغزندگی معابر و جاده‌ها کلاس‌های درس تمامی مدارس شهر و روستا در شهرستان‌های شازند، خنداب، کمیجان، فراهان و منطقه سربند، در نوبت صبح صرفا به صورت مجازی در سامانه شاد بر گزار می‌گردد.

در سایر شهرستان‌ها چنانچه بواسطه شرایط جوی امکان حضور در بعضی از کلاس‌های درس فراهم نباشد ازطریق سامانه شاد توسط مدیران مدارس پس از هماهنگی با اداره متبوع به همکاران و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

در حال تکمیل….

بارش‌ برف و باران در بیشتر مناطق کشور ادامه دارد

🔹️بارش‌ها در نوار غربی کشور، اردبیل، استان‌های ساحلی دریای خزر، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، بخش‌هایی از جنوب، جنوب شرق، نوار شرقی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران ادامه خواهد داشت.
🔹️شدت بارش‌ها در شرق هرمزگان و جنوب کرمان، گیلان، غرب مازندران، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، ارتفاعات شمال خوزستان است.
🔹️در شمال غرب و غرب کشور وزش باد و کاهش ۷ تا ۱۲ درجه ای دما انتظار می‌رود و بارش به صورت برف است.

سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ این سامانه در جنوب غرب، برخی مناطق غرب، جنوب، جنوب شرق، شرق و شمال شرق استان‌های ساحلی خزر به‌ویژه در شرق سواحل فعال خواهد بود علاوه بر آن اوایل وقت، در دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین البرز و تهران، برف و باران، وزش باد و کاهش محسوس دما انتظار می‌رود.

شدت بارش در نیمه جنوبی فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان، کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان جنوبی است و اوایل وقت چهارشنبه (۲۹دی‌ماه) این سامانه از شرق کشور خارج می شود و باعث بارش پراکنده در جنوب شرق کشور می‌شود.

چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ با ورود سامانه بارشی دیگری به غرب و شمال غرب کشور بارش برف در این مناطق آغاز و در غرب سواحل دریای خزر نیز بارش پیش‌بینی می‌شود.

 

نظرات