مجری فصل جدید اعجوبه ها کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها و زندگی شخصی

0

حامد سلطانی مجری فصل جدید اعجوبه ها کیست؟ + بیوگرافی و عکس های اینستاگرامی حامد سلطانی مجری مسابقه اعجوبه ها ۱۴۰۰ همراه با سوابق هنری و اجرا و زندگی شخصی وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

مجری فصل جدید اعجوبه ها کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها و زندگی شخصی

مجری فصل جدید اعجوبه ها کیست؟ + بیوگرافی و عکس ها و زندگی شخصی

مجله حرف تازه – حامد سلطانی متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۷ در مشهد است. او که طراح گرافیک و فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد، با اجرای مسابقه میدون در شبکه سه به شهرت رسید و اخیرا اجرای فصل جدید برنامه اعجوبه ها را بر عهده دارد. حامد سلطانی متاهل است و یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی دارد.

حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها کیست

سوابق

فعالیت  وشغل اصلی سلطانی طراح و گرافیک است که با شهرداری مشهد سال هاست همکاری دارد و از طراحان پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی و حرم امام رضا است. او علاوه بر طراحی به عنوان مجری نیز در مراسم ها و برنامه مختلف صدا و سیما فعالیت دارد که از جمله می توان به مجری تبلیغات عفاف و حجاب ، مجری بزرگداشت شهدای ترور استانهای خراسان ، مجری و مشاور تبلیغات هیئت های مذهبی و بسیج دانشجویی مـجری تبـلیغات پـروژه ای موسـسه چـاپ و کـارت زیتون و دانـشگاه شهید منتظری مشهـد و … اشاره کرد.

او اخیرا در برنامه صبحگاهی صبح بخیر ایران به عنوان مجری حضور دارد و به اجرای برنامه می پردازد.

مجری فصل دوم اعجوبه ها

فعالیت در وب نگار پارسیان و مدیر دفتر گروه هنری معراج و همچنین مشاور و مجری تبلیغاتی اداره کل تعاون استان خراسان رضوی و مدیر کارگروه تبلیغات عضو شورای اسلامی مشهد و عمـار و … از دیگر فعالیت های این چهره است.

بیوگرافی مجری فصل دوم برنامه اعجوبه ها

بیوگرافی مجری فصل دوم اعجوبه ها

فصل جدید اعجوبه‌ها به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی چند شبی است روی آنتن شبکه سه سیما رفته به تازگی فصل جدید خود را با تیم و دکور جدید آغاز کرده که این بار حامد سلطانی که پیش از این مجری «میدون» بود اجرای این مجموعه را بر عهده دارد.

عکس های اینستاگرام مجری جدید اعجوبه ها 1400

اعجوبه‌ها در فصل جدید آیتم‌های مختلفی هم طراحی کرده است که در آنها به معرفی کودکان، تعامل کودکان با پدران و تشخیص چهره مادران و همچنین مواردی دیگر می‌پردازد.

بیوگرافی حامد سلطانی مجری فصل دوم اعجوبه ها

این برنامه در فصل جدید ساختار و دکور خود را به طور کامل تغییر داده و تلاش کرده است به وجوه حرکتی و توانمندی‌های شناختی کودکان بپردازد و برای همین قرار نیست تنها روی یک مهارت تمرکز کند.

«اعجوبه‌ها» هر شب حوالی ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

نظرات