معرفی و زمان پخش فصل جدید اعجوبه ها از شبکه سه + بیوگرافی کارشناس و مجری

0

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید اعجوبه ها از شبکه ۳ تلویزیون ۱۴۰۰ + موضوع و بیوگرافی مهمانان فصل دوم اعجوبه ها با عکس و معرفی و زمان پخش از شبکه سه سیما + بیوگرافی کارشناس و مجری سری جدید اعجوبه ها را میخوانید

فصل جدید اعجوبه ها, تازه ترین برنامه سرگرمی شبکه سه تلویزیون محصول سال ۱۴۰۰ با اجرای حامد سلطانی حوالی ۱۹:۳۰ در حال پخش است. در ادامه به معرفی کامل و بیوگرافی برنامه فصل دوم مسابقه اعجوبه ها به همراه اسم و بیوگرافی مهمانان و کارشناس تربیتی برنامه با اجرای دکتر جوادزاده در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید

معرفی و زمان پخش فصل جدید اعجوبه ها از شبکه سه + بیوگرافی کارشناس و مجری

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید اعجوبه ها از شبکه سه + بیوگرافی کارشناس و مجری با عکس

فصل جدید اعجوبه‌ها به تهیه‌ کنندگی سیدمهدی حسینی و اجرای حامد سلطانی با تیم و دکور جدید به آنتن شبکه سه سیما بازگشته و در حال پخش از شبکه ۳ سیما می باشد.

در فصل دوم این مسابقه استعدادیابی دکتر جوادزاده نکات تربیتی کودکان را در هر برنامه به گفتگو می پردازد و شرکت کنندگان این برنامه نیز بچه ها و کودکان هستند که سوالات مجری را پاسخ می دهند.

این برنامه در فصل جدید به تهیه‌ کنندگی سیدمهدی حسینی روی آنتن می‌رود و حامد سلطانی که پیش از این مجری مسابقه «میدون» بود اجرای این مجموعه را بر عهده دارد.

«اعجوبه‌ها» در فصل جدید آیتم‌های مختلفی هم طراحی کرده است که در آن‌ها به معرفی کودکان، تعامل کودکان با پدران و تشخیص چهره مادران و همچنین مواردی دیگر می‌پردازد.

معرفی و زمان پخش فصل جدید اعجوبه ها از شبکه سه + بیوگرافی کارشناس و مجری

زمان پخش

این برنامه در سری جدید ساختار و دکور خود را به طور کامل تغییر داده و تلاش کرده است به وجوه حرکتی و توانمندی‌های شناختی کودکان بپردازد و برای همین قرار نیست تنها روی یک مهارت تمرکز کند.

اعجوبه‌ها ۱۴۰۰ هر روز از شنبه تا چهارشنبه حوالی ۱۹:۳۰ از شبکه سه سیما پخش میشود.

شرکت کنندگان اعجوبه ها

شرکت کنندگان این مسابقه کودکان و نوجوانان از ۳ تا ۱۳ سال هستند که با هک به رقابت می پردازند

زمان دقیق پخش و تکرار اعجوبه ها از شبکه سه + بیوگرافی کارشناس و مجری با عکس

پیج اینستاگرام اعجوبه ها

ojoobetv

گفتنی است که فصل اول مسابقه برنامه اعجوبه ها از شبکه سه با اجرای مهران غفوریان به کارگردانی احسان عبدی پور بود که سال گذشته پخش شد.

این برنامه در راستای نشان دادن توانمندی‌های کودکان و نوجوانان با اجرای مهران غفوریان پخش خواهد شد.

نظرات