با چی بریم کیش؟ از ارزان ترین شیوه های سفر تا لاکچری ترین

0

روش ها و شیوه های رسیدن به مقصد یکی از مهم ترین مراحل سفر شناخته می شوند. به عنوان مثال اگر از هزینه های آن آگاهی نداشته باشید یا ندانید پس از چه زمانی به مقصد خواهید رسید، نخواهید توانست برنامه ی معین و حساب شده ای برای سفر خود بچینید. همچنین اگر آسایش و رفاه بیشتر در مسیر برای شما اولویت داشته باشد و سفر با اتوبوس را انتخاب کنید؛ بی تردید از انتخاب خود پشیمان خواهید شد. لذا در این مطلب تصمیم داریم به معرفی تمامی شیوه های سفر به کیش بپردازیم و هزینه ی هرکدام را با یکدیگر بررسی و مقایسه کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 سفر به کیش

اگر اولویت شما زمان است بخوانید!

اگر به دنبال محبوب ترین، سریع ترین و آسان ترین شیوه سفر به کیش هستید؛ هواپیما بهترین انتخاب شماست. این شیوه طرفداران بسیاری داشته و شما را در کمترین زمان ممکن به مقصد خواهد رساند. ولیکن همانطور که بسیاری از شما می‌دانید یکی از عمده مخارج سفر، هزینه های حمل‌ونقل است. لذا اگر کنترلی بر آن‌ها نداشته باشید و آگاهی لازم را در شیوه‌ی خرید بلیط کسب نکرده باشید، مشمول هزینه‌های اضافی خواهید شد. به همین منظور ممکن است پرسشی برایتان در خصوص قیمت بلیط هواپیما مطرح شود. برای یافتن این سوال و ترفندهای کاهش آن، بهتر است به چند نکته دقت کنید:

  • اگر به دنبال سفر ارزان به این جزیره هستید، در ایام تعطیلات و عید نوروز اقدام به سفر نکنید.
  • اگر در ساعات اولیه روز اقدام به خرید بلیط های هواپیمایی کنید؛ با قیمت های کمتری روبه‌رو خواهید شد.
  • برای مشاهده‌ی قیمت‌های دقیق بلیط هواپیما تهران کیش (https://ghasedak24.com/search/flight/THR-KIH ) یا سایر استان های محبوب، می‌توانید به قاصدک۲۴ مراجعه کنید.

همچنین خوب است بدانید هزینه مسافرت با هواپیما علاوه‌بر مزایای خود، معایبی را نیز شامل می‌شود که مهمترین آن قیمت است. البته این هزینه برای برخی از شهرها ارزان‌تر از سفرهای زمینی درآمده که در ادامه به تمامی عوامل موثر بر آن می‌پردازیم. بنابراین توصیه می‌کنیم شیوه‌های بعدی را نیز مطالعه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

سفر به کیش

اگر قصد دارید با ماشین خود سفر کنید بخوانید!

اگر قصد دارید با ماشین و خودروهای شخصی به کیش بروید؛ می‌بایست در ابتدا به بندرعباس رفته و سپس به یکی از بنادر آن برای حمل خودرو به جزیره مراجعه کنید. برای این امر استفاده از لندینگ کرافت ‌ها توصیه می‌شود که در ساعات مشخصی از روز به بندر می‌آیند. لندیگراف‌ها؛ یدک‌کش‌های آبی یا شناورهای خودروبر هستند که با گرفتن هزینه‌ی نچندان زیاد خودروهای مسافران را وارد جزیره ی قشم می‌کنند. تجربه‌ی سوارشدن لندیگراف جزیره ی رویایی کیش و اتوبوس دریایی برای مسافران تجربه‌ی جالب توجهی خواهد بود. لحظاتی سرشار از آرامش با تماشای دریا و گوش‌سپردن به صدای زیبای امواج آب! مخصوصا اگر بدانید چندی بعد به دنیای رویایی کیش و جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار آن وارد خواهید شد.

در زیر اسامی بنادر بندرعباس را مشاهده می‌کنید:

  • بندر چارک، بهترین انتخاب
  • بندر آفتاب، نزدیکترین بندر به جزیره
  • بندر لنگه

توصیه می‌کنیم برای تسهیل حمل خودرو بیشتر از بندر چارک استفاده کنید تا با تاخیرهای کمتری مواجه شوید.

اگر اولویت شما رفاه بیشتر در مسیر است بخوانید!

سفر با قطار یکی از جذاب ترین شیوه ها انتخاب می شود. چرا که نه تنها سفرهای ریلی را تجربه خواهید کرد بلکه به خدمات رفاهی بیشتری دسترسی خواهید داشت. همچنین هزینه ی کمتری را نسبت به سفرهای هوایی متقبل می شوید. البته ناگفته نماند که دانستن مدت زمان سفر با قطار نیز برای افرادی که به دنبال سفرهای زمینی به این جزیره هستند؛ اهمیت دارد. لذا در زیر به اطلاعات مورد نیاز آن اشاره می‌کنیم.

  • از تهران تا بندرعباس: حداقل ۱۸ و حداکثر ۲۰ ساعت
  • از مشهد تا بندرعباس: حداکثر ۱۸ ساعت

برای آشنایی با هزینه های دقیق رفتن به کیش با قطار از شهرهای محبوب ایران مانند تهران، مشهد، تبریز، شیراز و… می‌توانید به صفحه ی خرید بلیط قطار از قاصدک۲۴ مراجعه کنید. البته توجه کنید که این موارد هزینه بلیط قطار شما معرفی می‌شود و پس از آن می‌بایست از بنادر گفته شده مانند بندر چارک بندرعباس، به کیش بروید. برای آن نیز می‌توانید از کشتی یا اتوبوس های دریایی استفاده کنید.

سفر به کیش

اگر اولویت شما پرداخت کم ترین هزینه است بخوانید!

برای حداقل هزینه مسافرت به جزیره ی فوق العاده ی کیش می‌توانید از اتوبوس استفاده کنید. علاوه‌بر لذت‌بردن از مسیر و بازدید از جاهای دیدنی شهرهای مختلف، به بندرعباس خواهید رسید. سپس می‌بایست با انواع شناورهای دریایی خود را به جزیره کیش برسانید. با وجود اینکه با این روش زمان بیشتری را نسبت به هواپیما در مسیر هستید، هزینه ی بسیار کمتری را خواهید پرداخت. همچنین می توانید در طول سفر از اتوبوس پیاده شوید و به بازدید از شهرهای مسیر بپردازید. این مزایا نه تنها مخارج را کاهش می دهند بلکه خاطرات بیشتر و لحظات جذاب تری را نسبت به سایر روش ها، برایتان رقم می زنند.

سفر بر دریای مواج خلیج فارس با کشتی!

اگر تمایل به سفر دریایی دارید، می‌توانید پس از رسیدن به بندرعباس، بلیط کشتی جزیره ی کیش را خریداری کرده و خود را به مقصد برسانید. این سفر یکی از متفاوت‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هایتان خواهد شد. چرا که تلفیق صدای پرندگان با امواج آب و نور آفتاب نه تنها شما را در آرامش خود غرق خواهد کرد بلکه لحظات به یادماندنی‌ای را برایتان به همراه خواهد داشت. شما می‌توانید با گرفتن عکس‌های خانوادگی یا هنری نیز خاطرات سفر را برای خود به ثبت برسانید. همچنین خوب است بدانید مخارج سفر به این جزیره با کشتی تفاوت زیادی با سایر شیوه‌ها نداشته و توصیه می‌کنیم آن را حتما امتحان کنید.

اگر به دنبال آسان ترین روش هستید بخوانید!

اگر به دنبال دردسرهای کمتر در خرید و هماهنگی‌های آن هستید، بی‌تردید سفر با تور را انتخاب کنید. زیرا با این روش پکیج کاملی از بلیط های مسافرتی، هتل و… را دریافت خواهید کرد و نیازی به خرید جداگانه نیست. همچنین در موارد زیادی هزینه‌ی آن کمتر از سفر بدون تور برآورد می‌شود.

البته ناگفته نماند برای خرید تور کیش از قاصدک۲۴ می توانید به دو صورت زمینی و هوایی ثبت نام کنید که قیمت های هرکدام با دیگری تفاوت دارد و این اختلاف قیمت به نوع حمل و نقل، هتل و… بستگی دارد. به عنوان مثال هتل ترنج از قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل ها برخوردار بوده و همین امر سبب افزایش قیمت تور خواهد شد. لذا افراد زیادی تمایل به مدیریت پکیج تور خود دارند.

به همین دلیل قاصدک ۲۴ بستری را فراهم کرده است تا مسافران بتوانند با هر شرایطی به کیش سفر کنند. تنها باید سقف بودجه‌ی خود و تاریخ سفر را به پشتیبانان قاصدک ۲۴ اطلاع دهند تا مناسب‌ترین پکیج را دریافت کنند. بنابراین برای این امر و اطلاع از قیمت‌ها می توانید با شماره‌ی (۷۵۲۶۹-۰۲۱) تماس بگیرید. همچنین برای رزرو بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و حتی بلیط های چارتری می توانید از همین سایت کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که برای رزرو انواع هتل در کیش و سایر استان های ایران مانند تهران و مشهد، می توانید سری به قاصدک۲۴ زده و خرید خود را با هزینه ای ارزان به انجام برسانید.

نظرات