عکس و فیلم مراسم خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد + مادر آریا عظیمی نژاد کیست

0

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد + مادر آریا عظیمی نژاد کیست و علت فوت و درگذشت مادر آریا عظیمی نژاد تا مراسم تشییع و خاکسپاری با حضور خانواده و هنرمندان و گروه عصر جدید در ادامه از این بخش می خوانید

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد + مادر آریا عظیمی نژاد کیست

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد + مادر آریا عظیمی نژاد کیست

مجله حرف تازه – آریا عظیمی نژاد آهنگساز و موسیقی دان کشورمان در سوگ مادرش نشست. احسان علیخانی دوست و همکار وی در روز ۲۴ دی ۱۴۰۰ در اینستاگرام خود خبر درگذشت مادر این آهنگساز را اعلام کرد

بیشتر هنرمندان و چهره های هنری کشورمان درگذشت و فوت ناگهانی مادر این هنرمند کشورمان را با انتشار پیام های غمگین تسلیت گفتند.

این آهنگساز کشورمان به تازگی در دو فصل عصر جدیدبه عنوان داور مسابقه در بخش موسیقی حضور داشت

عکس های آریا عظیمی نژاد در مراسم خاکسپاری مادرش + مادر آریا عظیمی نژاد کیست

مراسم تشییع و خاکسپاری مادر این چهره موسیقی کشورمان روز ۲۵ دی ۱۴۰۰ در بهشت زهرا با حضور خانواده و دوستان و آشنایان برگزار شد از جمله احسان علیخانی و ایمان قیاسی و همسرش و …

حالا انتشار عکسی از آریا عظیمی‌نژاد بر سر مزار مادرش بعد از خاکسپاری خبرساز شده و در حال دست به دست در شبکه های اجتماعی است.

احسان علیخانی با انتشار این عکس نوشت: آنقدر این غم سنگین است که از کلمات کاری بر نمی آید، خدا به دلت آرامش و صبر هدیه کنه.

عکس و فیلم مراسم خاکسپاری مادر آریا عظیمی نژاد + مادر آریا عظیمی نژاد کیست

ایمان قیاسی، مجری تلویزیون از خداوند برای آریا عظیمی نژاد و مادرش آرامش خواست.

همچنین ببینید: همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

گفتنی است که اریا عظیمی‌نژاد (زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲) موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است. آریا از کودکی در آثار هنری ظاهر شده‌است. اولین کار وی مربوط به بازی در خانه عروسک‌ها به عنوان بازیگر خردسال بوده‌است.

فعالیت فعلی وی عمدتاً بر روی آهنگ سازی متمرکز است. وی در تعداد زیادی از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی به عنوان آهنگ ساز مشارکت داشته‌است. او برای کارهایش چند بار نامزد جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما شد. همچنین او در دو فصل نخست مسابقه تلویزیونی عصر جدید به عنوان داور حضور داشته‌است.

عظیمی‌نژاد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۲ متولد شد. پدرش جمشید عظیمی‌نژاد نویسنده و برنامه‌ساز تلویزیونی می‌باشد که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سال‌های ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود. آریا در شش سالگی در این مجموعهٔ عروسکی همراه خواهرش پوپک، نقش آفرینی کرده‌است.

وی سه‌تار را نزد پدربزرگ خود فراگرفت و سپس نزد اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زند وکیلی آموزش دید.

او در سال ۱۳۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شد و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی کمال پورتراب به فراگیری دانش موسیقی پرداخت. کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوم دانشگاه با موسیقی تئاتر آغاز کرد و در مدتی کوتاه توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این عوامل سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید.

او با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست خود را به‌عنوان یکی از بهترین آهنگ‌سازان کشور بشناساند و نامزدی جایزهٔ بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما را برای آهنگ‌سازی فیلم‌هایی چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» به دست آورد.

نظرات