همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

1

بیوگرافی و عکس های “همسر آریا عظیمی نژاد” موسیقی دان و آهنگساز و داور مسابقه عصر جدید را در این بخش از مجله حرف تازه با عکس ها و اخبار جدید از این زوج ورزشکار و هنری را میخوانید.

همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

بیوگرافی همسر آریا عظیمی نژاد

آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید و آهنگساز در جدیدترین گفتگو و مصاحبه خود درباره همسرش گفت: همسرم در زمینه بستکتبال فعالیت دارد و اکنون یکی از مربیان بسکتبال است. و نحوه آشنایی ما نیز به این گونه بوده که من از قبل از ازدواج با همسرم با پدر خانمم در بانک آشنا شدم که او رئیس شعبه بانکی بود که من در آنجا حساب بانکی داشتم. بعد از دوستی و رفاقت بین من و پدر خانمم ، در یک مراسم دخترشان را دیدم و این دوستی به رابط خانوادگی و ازدواج من با دخترشان ختم شد و که حاصل این ازدواج یک پسر به نام علاء می باشد.

بیوگرافی و عکس های راحله شه دل همسر آریا عظیمی نژاد

لازم به ذکر است که تا مدتها عکسی از همسر این هنرمند موسیقی منتشر نشده بود و برای اولین بار در مراسم اکران خانه دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی ،همسر آریا عظیمی نژاد برای اولین بار در اکران فیلم خانه دیگری همراه همسرش در مجامع عمومی و مراسم اکران فیلم حاضر شده بود .

پیج اینستاگرام

aryaaziminejad

آریا عظیمی نژاد در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته موسیقی در مقطع کارشناسی و نوازنده ساز سه‌ تار میباشد
در زمینه ساخت موسیقی تلفیقی و موسیقی فیلم و موسیقی الکترونیک فعالیت می کند و استاد نوازندگی سازهای سه‌تار، گیتار،رباب، تنبک، دف، پیانو و …میباشد
وی زیر نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته‌است.

عکس های جدید همسر آریا عظیمی نژاد
عظیمی نژاد یکی از داوران عصر جدید است که حالا نیز با شروع فصل دوم عصر جدید همچنان یکی از داروان این سابقه استعدادیابی است که داوران و آرای همه داوران در این مسابقه حواشی زیادی را در پی داشته است.

 

1 دیدگاه در “همسر آریا عظیمی نژاد کیست؟ + بیوگرافی و ماجرای ازدواج

  1. ویز ویز گفت:

    همسر آریا عظیمی نژاد رو فهمیدیم کیه.
    همسر شاهرخ استخری رو فهمیدیم کیه.
    همسر کیکاووس یاکیده کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات