معرفی مجموعه کتاب‌های IQ گاج برای دانش‌آموزان

0

گاج از جمله انتشارات هایی است که در سال‌های گذشته کتاب‌هایی مختلفی را در حوزه‌های مختلف برای دانش‌آموزان و دانشجویان به چاپ رسانده است. از جمله آن‌ها می‌توان به سری کتاب‌های IQ کاج اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید شکل کلی کنکور بسیار تغییر کرده است و برای کسب یک رتبه خوب در کنکور باید بیشتر زمان بگذارید. همچنین تنها مطالعه کتب درسی برای موفقیت در کنکور کافی نیست و باید حتما از کتاب‌های کمک درسی کنکور بهره ببرید. از این رو در این مقاله سعی داریم به معرفی مجموعه کتاب‌های کمک درسی IQ گاج بپردازیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

کتاب‌های IQ گاج

مجموعه کتاب‌های کمک درسی گاج ، مناسب چه افرادی است؟

بعد از خرید کتاب درسی ، تهیه کتب کمک آموزشی می‌تواند به درک بهتر مطالب کمک کند و شما را مورد ارزیابی قرار دهد. یکی از بهترین کتاب‌های این حوزه کتاب های کمک درسی گاج است.

مجموعه کتاب‌های کمک‌ درسی گاج برای کسانی که علاقه‌مند هستند یک رتبه عالی در کنکور کسب‌ کنند بسیار مناسب است. همانطور که گفته شد این مجموعه از کتاب‌ها برای دانش‌آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی به چاپ رسیده است.

برای یادگیری حرفه‌ای در مرحله اول دانش‌آموزان و دانشجویان باید در کلاس درس و توسط دبیر مفاهیم درسی و نکته‌های مورد نظر را بیاموزند. در مرحله بعدی باید به وسیله حل سوالات و مسئله‌های مختلف مبحث آموخته شده را مرور و در ذهن خود حک کنند. در این مرحله دانش‌آموز باید به طور کامل در مباحث مختلف اقدام به حل مسئله و تمرین کند. همچنین باید نقاط ضعف خود را در این مرحله بشناسد. در مرحله آخر داوطلب و یا دانش‌آموز باید به مرور  و تکرار و تمرین بیشتر مباحث گفته شده بپردازد. با این کار می‌توان گفت که فرد کاملا به درس مسلط است. هر چه مراحل گفته شده جدی‌تر دنبال شود دانش‌آموز تسلط بیشتری خواهد داشت.

مجموعه کتاب‌های IQ گاج نیز با هدف طی کردن هر چه بهتر این مراحل ایجاد شده‌اند.

از کتاب‌های IQ گاج چه زمانی استفاده می‌شود؟

مجموعه کتاب‌های IQ گاج معمولا برای دو گروه از افراد استفاده می‌گردد:

گروه‌اول شامل دانش‌آموزانی است که قصد شرکت در آزمون‌های تیز‌هوشان و استعدادهای برتر را دارند. معمولا زمانی که این گروه از دانش‌آموزان قصد دارند با سطح بالاتری از مباحث درسی آشنا شوند از این مجموعه برای افزایش آمادگی خودشان استفاده می‌کنند.

گروه دوم شامل دانش‌آموزان کنکوری است. این مجموعه هر ساله با توجه به تغییر سوالات کنکوری ویرایش و منتشر شده است. اگر کنکوری هستید می‌توانید به راحتی با تهیه مجموعه کتاب‌های IQ گاج سطح مهارت خودتان را در پاسخگویی به سوالات کنکور افزایش دهید. دقت داشته باشید که در هنگام ایجاد این کتاب‌ها فرض بر این بوده که دانش‌آموزان با مفاهیم اولیه آشنایی دارند و تنها قصد دارند از این کتاب‌ها برای افزایش سطح مهارت خودشان استفاده کنند.

کتاب‌های IQ گاج را از کجا تهیه کنیم؟

از آنجایی که در سال‌های اخیر خرید کتاب‌های کمک درسی بسیار در بین دانش‌آموزان افزایش داشته است و بدون خرید این کتاب‌ها نمی‌توانید رتبه خوبی را در کنکور کسب‌ کنید وب سایت یونی کتاب که یکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌های ایرانی در حوزه فروش کتاب‌های کمک‌درسی و درسی است. یک مجموعه کامل از کتاب‌های مختلف کمک درسی را گردآوری کرده است که می‌توانید از آن‌ها برای افزایش رتبه کنکوری خودتان استفاده کنید.

مزایا خرید کتاب‌های کمک درسی از یونی کتاب:

خرید از وب‌سایت یونی کتاب می‌تواند مزایای زیادی را برای شما به دنبال داشته باشد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

کامل بودن دسته‌بندی کتب:

وبسایت یونی کتاب یک مجموعه کامل از کتاب‌های مختلف درسی و کمک درسی را گردآوری کرده است. بعد از مراجعه به این وبسایت و خرید از آن دیگر نیاز به مراجعه به دیگر وبسایت‌ها  برای خرید کتاب‌های درسی و کمک درسی نخواهید داشت. در این منبع انواع کتاب های کمک درسی از انتشارات مختلف اعم از گاج، خیلی سبز، مبتکران، انتشارات کارنامه کتاب، نشرالگو و… ارائه شده است.

ارسال رایگان و پرداخت درب منزل در تهران:

از جمله مزایا خوب خرید کتاب درسی از وبسایت یونی کتاب می‌توان به ارسال رایگان آن به تمامی نقاط تهران اشاره کرد. اگر ساکن تهران هستید این مزیت می‌تواند برای شما بسیار سودآور باشد. همچنین اگر از وبسایت یونی کتاب خرید کنید می‌توانید در تهران پرداخت درب منزل خودتان را انجام دهید.

تخفیف‌:

اکثر کتاب‌های موجود در یونی کتاب دارای تخفیف هستند. شما می‌توانید به راحتی تمامی کتاب‌های مورد نظر خودتان را با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت مصوب تهیه کنید.

ارسال سریع:

اگر ساکن شهرستان هستید نگران نباشید. در هنگام خرید از وبسایت یونی کتاب می‌توانید از امکان ارسال سریع نیز استفاده کنید.

برای خرید آنلاین کتاب دانشگاهی، کتاب درسی و کمک درسی، رمان و داستان به آدرس uniketab.com مراجعه کنید.

نظرات