فیلم کامل / دعوا و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در مازندران را بییند

1

فیلم کامل دعوا و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در مازندران و ماجرا و علت کتک کاری و درگیری در مسابقات کشتی قهرمانی کشور +عکس و فیلم دعوای تماشاگران کشتی آزاد قهرمانی کشور ۱۴۰۰ بین طرفداران دو کشتی گیر را در ادامه ببییند

فیلم کامل / دعوا و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در مازندران را بییند

فیلم درگیری در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در مازندران

ساعاتی پیش مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور با جنجال و درگیری بین تماشاگران و طرفداران دو کشتی گیر حاضر در سالن به پایان رسید و بعد از برگزاری مسابقه کشتی بین فیروزپور و بذری درگیری شدیدی رخ داد.

پس از برگزاری دیدارهای فینال اوزان ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در گرگان، طرفداران کشتی گیر بازنده با ورود به محوطه تشک کشتی، نظم سالن را به هم ریختند.

مهدی هاشمی پس از شکست در ۷ فینال قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، هنگام خروج از سالن با لگد به یکی از نیروهای کادری نیروی انتظامی ضربه زد و عامل درگیری های شدید در سالنخ شد. ماموران نیروی انتظامی برای متوقف کردن درگیری مجبور به استفاده از اسپری فلفل شدن

فارس نوشت: مسابقات کشتی آزاد در ۵ وزن دوم در حالی پیگیری شد که اواخر مسابقه درگیری‌ هایی هم رخ داد که منجر به دخالت پلیس شد. در بخش زیر فیلم را ببییند:

علت درگیری

پس از پایان مسابقه وزن ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم بین امیرحسین فیروزپور و احمد بذری، زمانی که بذری فن زد و پیش افتاد، مربیان فیروزپور معترض شدند که این‌ اعتراض مورد موافقت قرار گرفت و در نهایت فیروزپور به عنوان قهرمانی رسید.

همین موضوع باعث شد تا تماشاگران محدودی که در سالن بودند به این‌ پیروزی معترض شوند. مربیان مازندرانی هم به نتیجه اعلام شده اعتراض داشتند که همین اتفاق به تشنج و درگیری منجر شد.

در نهایت با ورود پلیس و استفاده از گاز اشک آور بلاخره بعد از دقایقی جو آرام به سالن برگشت.

همچنین ببینید: ماجرا و علت چاقوکشی و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی اردبیل +عکس و فیلم

گفتنب است که رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز چهارشنبه ۲۲ دی با حضور کشتی گیران ۳۱ استان در ورزشگاه آزادی گرگان برگزار شد.

مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی – گرامیدشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم – از صبح (چهارشنبه) در مجموعه آزادی شهر گرگان در حال برگزاری است و (جمعه) با مشخص شدن نفرات برتر اوزان ده‌گانه و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

اسامی نفرات راه‌یافته به فینال پنج وزن دوم به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: محمدباقر یخکشی (مازندران) – داریوش حضرت قلی‌زاده (خراسان شمالی)

۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه جعفری (مازندران) – اکبر فضلی (مازندران)

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران) – بهمن تیموری (کرمانشاه)

۹۲ کیلوگرم: احمد بذری (مازندران) – امیرحسین فیروزپور (مازندران)

۱۲۵ کیلوگرم: یداله محبی (کرمانشاه) – سید مهدی هاشمی (مازندران)

1 دیدگاه در “فیلم کامل / دعوا و درگیری وحشتناک در مسابقات کشتی قهرمانی کشور در مازندران را بییند

  1. رسول زهرائی رئوف گفت:

    در این فیلم معلوم نیست مقصر چه کسی بوده شاید شروع درگیری توسط مأموران پلیس بوده پلیسهای ما هم رفتار مناسب ندارند وجدان حکم میکند دفاعیات مهدی هاشمی را هم پخش کنید

نظرات