بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی

1

بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی

علم تاج در سریال نیسان آبی کیست

گیتی قاسمی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی است او متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۵ در شهر ملایر بوده و از بازیگران سینما و تلویزیون ایران به شما می آید که در فیلم ها و سریالهای زیادی بازی کرده و است و با سریال زیرخاکی به شهرت رسید.

بیوگرافی گیتی قاسمی آمده است متولد ملایر می باشد و ما به همراه خانواده چندین سال در شهر اندیمشک زندگی کرده است.
فیلم سینمایی ویلایی ها را به نوعی زندگی مادر خود می داند و پدرش نیز یکی از اسرای جنگی بوده که در یکی از کمپ‌های عراقی اسیر شده بود و نامش در لیست اسرای جنگی در هلال احمر نبوده و به همین دلیل پدرش را مفقودالاثر می پنداشتند

گیتی قاسمی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی گیتی قاسمی همراه با سوابق و زندگی شخصی و بیوگرافی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی و همسرش + عکس بدون گریم و سوابق هنری وی را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

بیوگرافی

گیتی قاسمی Giti Ghasemi متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۵ در شهر ملایر می باشد. وی دوران کودکی خود را در همین شهر گذرانده است و پس از آمدن به تهران در دانشگاه تهران مشغول به تحصیل شده است و در این رشته فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا را اخذ کرده است و هم اکنون نیز بازیگر و کارگردان تئاتر است.

گیتی قاسمی می گوید، از نظر من ابراهیم حاتمی کیا یک استاد است، او از معدود افرادی است که به اعتقادات خود پایبند مانده و راه خویش را بدون توقف ادامه می دهد، من از نظر ایده، افکار و اعتقاد احساس اشتراک بسياري با حاتمی کیا دارم، چون خود من هم بچه جنگ هستم و پدرم در این راه مشقتهای بسياري کشیده است، پدر من جانباز هشت سال دفاع مقدس است و به همین دلیل فضای ذهنی حاتمی کیا را به خوبی درک می کنم.

بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی بازیگر نقش علم تاج در نیسان ابی

گیتی قاسمی از بازیگران با سابقه و حرفه ای سینما وتلویزیون کشورمان بوده که سالهای زیادیست در عرصه بازیگری فعهالیت حرفه ای دارد او در چند سال اخیر توانسته در فیلم ها و سریالهای پر بیننده ای بازی کند او اصالتا ملایری بوده و در برخی از کارهای خود با لهجه لری دیالوگ گفته است خانم قاسمی در سریال زیرخاکی توانسته که به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند او همچنی در نیسان آبی نقش پارمیدا را داشته است

بیوگرافی گیتی قاسمی بازیگر و همسرش

بازیگر سینما و تلویزیون در سال ۱۳۵۵ در شهر ملایر به دنیا آمده و فارغ التحصیل کارگردانی می باشد.

سوابق

گیتی قاسمی فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد اولین کار جدی اش با نمایشی بنام “بوق” به کارگردانی فرهاد تجویدی در سال ۱۳۸۷ بود اولین بار با سریال حیاط خلوت از مرکز سیمای قم وارد قاب تصویر شد

در چند سال اخیر همکارهای زیادی با کارگردان مشهور سیروس مقدم داشته است که می توان به سریال هایی چون پیامک از دیار باقی، رستگاران، پایتخت و چک برگشتی اشاره کرد.

بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست

مجله حرف تازه – گیتی قاسمی بازیگر قدیمی با سابقه تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۱۶ آذر ۱۳۵۵ در ملایر است که به تازگی در سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی ایفای نقش کرده است و مورد توجه مخاطبان و بینندگان این سریال قرار گرفته است.

او دارای مدرک کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است و این سریال نمایش خانگی نقش علم تاج دوست خانوادگی و همسایه و هم محلی خانواده خرسند را بازی میکند. پدر گیتی قاسمی از آزادگان و اسرای جنگ تحمیلی است و یک برادر به نام همایون قاسمی دارد.

شروع از نوجوانی و سوابق بازیگری

بازیگری را از سنین نوجوانی در تئاتر شروع کرده و عاشق بازیگری و سینما بوده است.
وی بازیگری را در سن کم شروع کرده و اکنون یکی از بازیگران پرسابقه عرصه تئاتر بوده و کارنامه پرباری دارد .
اولین حضور و بازی رسمی وی در رسانه ملی و در تلویزیون در همکاری با سیروس مقدم در پیامک از دیار باقی بوده است.
همچنین وی در سریال رستگاران چک برگشتی بر پایتخت نیز همکاری داشته که بیشترین نقش آفرینی او در آثار فیلم و سریال با سیروس مقدم بوده است

بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست

سوابق بازیگری

خانم قاسمی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه بازیگری شده و با بازی در چند نمایش کار هنری را در تئاتر شروع کرد و پس از تجربه تئاتر در سال ۱۳۸۶ با بازی در سریال «حیاط خلوت» وارد قاب تلویزیون شد. بعدها در مجموعه پیامک از دیار باقی کنار محمدرضا شریفی نیا ، افسانه بایگان و حمید لولایی نقش آفرینی کرد و سپس در فیلم ویلایی ها ، سریال چک برگشتی و سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و سریال زیرخاکی و فیلم متری شیش و نیم سعید روستایی و … حضور پیدا کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی

اما بیشترین شهرت او بعد از بازی در سریال زیر خاکی و فیلم ویلایی ها بوده است و حالا نیز با نقش منحصر بفردی که در سریال نیسان آبی ایفا میکند، توانسته به خوبی نظر مثبت مخاطبان را جلب کند.

گیتی قاسمی سال ها پیش با حاتمی آذر ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر می باشد که حالا در سن نوجوانی بسر می برند

بیوگرافی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی

بیوگرافی بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی

بازی در سریال نیسان آبی ۱ و ۲

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر و تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی سعید دولتخانی است که تاکنون ۱۳ قسمت از آن پخش شده و در سکانسی از این سریال علم تاج با غلامرضا نیکخواه ازدواج میکند و صحنه های جالبی رقم می خورد.

«نیسان آبی» درباره یک راننده است که با یک نیسان کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، اما طی اتفاقاتی ثروتمند می‌شود. شعار سریال که روی پوستر نوشته شده این است: «یا دهنده بی‌منت».

همچنین ببینید: دانلود کامل / قسمت ۱۲ سریال نیسان آبی با تخفیف ویژه و ارزان با داستان کامل ببینید

عکس های شخصی بازیگر نقش علم تاج در نیسان آبی

قصه نیسان آبی با عشق جمشید آغاز می‌شود، البته نه از آن عشق‌های معمول و مرسوم؛ او عاشق نیسان آبی است و دل‌بستگی عمیقی به آن دارد. همین دل‌بستگی هم موتور محرک سریال در قسمت‌های ابتدایی است که طبیعتا بر معرفی کاراکترها و شخصیت‌ها متمرکز است. جمشید و رضا دوستانی قدیمی هستند که بخش عمده‌ای از ماجراهای سریال نیسان آبی در دنیای مشترک و مرتبط با روابط دوستانه آن‌ها شکل می‌گیرد.

همسر و فرزندان

گیتی قاسمی ازدواج کرده و متاهل می باشد. حاصل این ازدواج نیر پسری دهه هشتادی به نام مهیار است که تصویرش را در زیر مشاهده میکنید. این بازیگر در مصاحبه ای عنوان کرده که بسیار اهل خانواده است و دوست دارد بیشتر وقتش را با خانواده بگذراند.

1 دیدگاه در “بازیگر نقش علم تاج در سریال نیسان آبی کیست +بیوگرافی و عکس های جنجالی

  1. سامانه استخدام گفت:

    عالی بود، سامانه استخدام

نظرات