بیوگرافی منصور ضابطیان مجری تلویزیون و همسرش +‌عکس های خانوادگی آثار و اینستاگرام

0

بیوگرافی منصور ضابطیان مجری و نویسنده و همسرش و پدر و مادر و خانواده اش +‌ عکس های خانوادگی و اینستاگرام و آثار از اجرا در تلویزیون تا کتاب ها و زندگی شخصی و خانوادگی منصور ضابطیان مجری و گوینده رادیو و تلویزیون همراه با سوابق کاری و پیج اینستاگرام منصور ضابطیان و ماجرای ازدواج و همسرش در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی منصور ضابطیان مجری و نویسنده و همسرش و پدر و مادر و خانواده اش +‌عکس های خانوادگی و آثار

 

بیوگرافی منصور ضابطیان

“منصور ضابطیان”, متولد ۷ آذر سال ۱۳۴۹ در تهران است. او تهیه‌کننده، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست‌ساز، نویسنده و روزنامه‌نگار است.

ضابطیان ابتدا در رشته علوم آزمایشگاهی در دانشگاه گیلان تحصیل کرد، اما بعدها به دلیل علاقه به سینما، رشته تحصیلی‌اش را به سینما تغییر داد و وارد دنیای هنر شد.

منصور ضابطیان مدتی مدرس دوره‌های آزاد آموزش گویندگی و اجرا در دانشکده خبر نیز بود.

زندگی شخصی منصور ضابطان

ازدواج و همسر منصور ضابطیان

از ازدواج و وضعیت تاهل و مجرد بودن وی خبری در دست نیست و به نظر می رسد که مجرد باشد.

خانواده و زندگی شخصی

او درباره اینکه مهربان ترین عضو خانواده ات چه کسی است؟ گفته: نمی توانم شخص خاصی را بگویم. طبیعتا برای هر کسی، مادر مهربان ترین آدم زندگی اش است، محبت مهربان ترین همسرها و دوست ها نمی تواند مثل مهربانی مادر باشد

اما به طور کل در خانواده ای رشد کرده ام که دائما در آن آرامش و محبت جریان داشت. حتی با وجودی که اعضای خانواده نگرش های سیاسی مختلف داشتند اما هیچ وقت این موضوع باعث دعوا و مشاجره در زندگی ما نشد.

عکس های خانوادگی منصور ضابطیان

سوابق فعالیت

آقای ضابطیان در نقش‌های مختلفی مانند تهیه‌کننده، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست‌ساز، نویسنده و روزنامه‌نگار فعالیت دارد .

او فعالیت خود را ابتدا به عنوان روزنامه‌نگار شروع کرد و گزارش و مصاحبه‌های زیادی برای مجله‌ها و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک نوشت و از سال ۱۳۷۸ وارد سازمان صدا و سیما شد و کارش را در تلویزیون شروع کرد

«سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره»، «رادیو هفت» و «صدبرگ» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.

وی همچنین کارگردانی برنامهٔ «وقت خواب» از شبکه‌های اینترنتی را در کارنامه خود دارد.

همچنین ببینید: بیوگرافی ایرج پزشکزاد نویسنده و همسرش و پسرش بهمن + عکس ماجرای درگذشت و آثار

زندگینامه منصور ضابطیان گوینده و مجری تلویزیون

آثار تلویزیونی منصور ضابطیان

• مردم ایران سلام؛
• جغرافیای فریاد؛
• فرش واژه؛
• نقره؛
• رادیو هفت؛
• صد برگ؛
• وقت خواب (کارگردان)
ضابطیان علاوه بر اجرا و گویندگی در دستی بر قلم دارد و تاکنون چندین کتاب را به رشته تحریر درآورده است.
از جمله کتاب هایی که تاکنون نوشته و به چاپ رسانده میتوان به مارک و پلو ، مارک دو پلو دومین اثر ضابطیان ، برگ اضافی عنوان سومین اثرِ ضابطیان ، سباستین ، چای نعنا ، موآ ، بی‌زمستان ، اگر یک سوسمار بودیم… ؛ اگر یک زرافه داشتیم و ..‌‌ می باشد.

منصور ضابطیان در رادیو هفت

او چند سالی است که با رادیو هفت و در کنار یاران همیشگی اش (به خصوص محمد صوفی) همکاری دارد

برنامه ای که از شبکه آموزش پخش میشود و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است..

منصور ضابطیان

از بچگی عاشق رادیو بودم

از بچگی بزرگترین بازی بچگی ام رادیو – تلویزیون بازی بود. یکی از دوستان مجری می شد و من بیننده و بالعکس. عکس خواننده ها را روی صحنه می گذاشتیم و رویش موسیقی اجرا می کردیم.

رادیو عشقم بود. در سال های نوجوانی، برنامه ای به نام «راه شب» پخش می شد که می توانستی زنگ بزنی و با مجری اش صحبت کنی.

نشانی اینستاگرام منصور ضابطیان

mansourzabetianofficial

جوایز

ضابطیان دو سال پی در پی جایزه قلم بلورین بهترین گفتگوی سال و یک سال هم جایزه قلم بلورین بهترین گزارش سال را در جشنواره مطبوعات کسب کرده‌است.

عکس های منصور ضابطیان

ویژگی های اخلاقی و خصوصیات

خودش می گوید: «خیلی دنیا را سخت نمی‌گیرم. سعی می‌کنم از چیزهایی که دارم، لذت ببرم و حسرت چیزی را نخورم. البته دو چیز وجود دارد که من همیشه حسرت داشتن‌شان را دارم: یکی سفر و دیگری شکلات! حسرت می‌خورم ببینم کسی جایی سفر می‌کند که من نرفته باشم و اینکه حاضر نیستم شکلاتم را با کسی تقسیم کنم.

من هم مثل هر آدمی دوست دارم یک آپارتمان چهارصد متری در نیویورک رو به اقیانوس اطلس داشته باشم؛ ولی خوب، نداشته باشمش هم خیلی ناراحت نیستم.

یا مثلا بدم نمی‌آید یک ماشین سه‌میلیاردتومانی داشته باشم، ولی اگر کسی دارد و من ندارم، حسرتش را نمی‌خورم. با همین چیزهایی که دارم، خوش‌حالم

«بیشترین چیزی که حالم را بد می‌کند، بی‌نظمی است. از بی‌نظمی در شهر بگیر تا بی‌نظمی اطرافیان: بدقولی آدم‌ها و چیزهایی که نمی‌شود رویش حساب کرد و این قبیل مسائل…

علاقه مندی ها

منصور ضابطیان به سفر علاقه زیادی دارد و همین علاقه باعث شده که به یک جهانگرد ایرانی تبدیل شود. او به کشورها و شهرهای مختلف ایران سفر کرده است

شعر شاملو را درک نمی کنم و هیچ وقت آن را دوست نداشتم. فروغ را تحسین می کنم اما بعضی شعرهایش نگاه تلخی به زندگی دارد و از دنیای من دور است. عاشق «مشیری» و «سیمین بهبهانی» هستم. «قیصر امین پور» و «هوشنگ ابتهاج» را هم دوست دارم.

ایشان تاکنون مجری و گوینده برنامه هایی چون مردم ایران اسلام و نقره و رادیو هفت و صد برگ و … را روی آنتن تلویزیون اجرا کرده است‌
آخرین اجرای او در برنامه محاکات است که هم اکنون از روی آنتن شبکه دو سیما در حال پخش است.

عکس های جدید منصور ضابطیان گوینده و مجری تلویزیون

بیوگرافی منصور ضابطیان

عکس های جدید منصور ضابطیان مجری رادیو هفت

بیوگرافی منصور ضابطیان مجری برنامه محاکات

نظرات