قیمت میلگرد | مقایسه قیمت میلگرد کارخانه ها در بازار امروز

2

آهن پویا از بزرگترین عرضه کنندگان محصولات فولادی و آهن آلات در کشور است. میلگرد یکی از محصولاتی است که آهن پویا آن را با تنوعی بی نظیر در فروشگاه اینترنتی خود ارائه داده است. آهن پویا در کنار فروش مقاطع فولادی، مقالات متعددی در زمینه صنعت فولاد متناسب با نیاز روز کاربران تولید و منتشر می نماید. در این مقاله نیز به بررسی مقایسه قیمت میلگرد کارخانه ها در بازار امروز پرداخته می شود، لطفا تا انتها ما را همراهی کنید.

 قیمت میلگرد

برای مقایسه قیمت میلگرد کارخانه ها در بازار امروز، شما به عنوان مشتری باید، متریال، مواد اولیه و همچنین پروسه تولید میلگرد را در کارخانجات مختلف به صورت کامل زیر نظر داشته باشید تا بهترین برند و کارخانه که طبق استانداردهای جهانی میلگرد تولید می کند را انتخاب کنید. هنگامی که کارخانجات معتبر در این زمینه شناسایی شوند، مقایسه برای شما راحت تر خواهد بود و شما با خیال راحت تری می توانید این کارخانجات را از لحاظ کیفیت محصولات تولید شده و همچنین از لحاظ قیمت های ارائه شده با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت یک خرید عالی از بهترین کارخانه داشته باشید. ما در این مقاله سعی کرده ایم که چند کارخانه معتبر که در سطح کشور در حال فعالیت در زمینه تولید میلگرد هستند را برای شما بررسی کنیم. مجموعه آهن پویا تمامی تلاش خود را به کار گرفته است تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین مقاطع فولادی و میلگرد های موجود در بازار را از بهترین کارخانجات کشور جمع آوری کرده و به صورت کاملا مستقیم و با قیمت عالی در معرض فروش برای مشتری‌ های عزیز قرار بدهد.

قیمت میلگرد

مقایسه قیمت میلگرد کارخانه ها در بازار امروز

مجموعه بزرگ اهن پویا تصمیم بر این دارد که با گسترش فعالیت های خود در زمینه فروش اینترنتی و غیر حضوری، انواع محصولات درجه یک از کارخانجات مختلف و برتر کشور را به صورت مستقیم و با قیمت کارخانه در معرض فروش برای تمامی متقاضیان قرار بدهد. در این قسمت ما سعی کرده ایم که محصولات برخی از کارخانجات کشور از لحاظ قیمت و کیفیت را با یکدیگر مقایسه کنیم:

  • کارخانه ذوب آهن جزو برترین کارخانجات تولید کننده میلگرد: اگر شما هم مشتری دائم آهن ‌آلات باشید حتما تا به حال به کرات نام کارخانه ذوب آهن اصفهان را شنیده اید. قیمت های این مرکز بسته به قیمت مواد خام و تورم جهانی متغیر بوده و قیمت گذاری های این کارخانه بر کارخانجات درجه پایین تر آن نیز تاثیر مستقیم دارد. محصولات فولادی که در این کارخانه تولید می ‌شوند توانسته ‌اند برای نخستین بار گواهینامه استاندارد با بالاترین سطح کیفی، گواهینامه مطابقت میلگرد از شرکت بزرگ انگلیسی و همچنین گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و مدیریت کیفیت در زمینه تولیدات انواع آهن آلات و به خصوص میلگرد را از آن خود کنند. این کارخانه با حجم تولید بالای روزانه خود، انواع مختلف میلگرد های ساده و آجدار را تولید و به بازار فروش عرضه می کند.
  • مجتمع میلگرد راد همدان: قیمت گذاری های این کارخانه در مقایسه با کیفیت آن کاملا متناسب است. این مجتمع فولاد نیز به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین کارخانجات تولید میلگرد در بین تمامی تولید کنندگان آهن آلات و میلگرد شناخته شده است. فعالیت این مجتمع فولادی از دهه ۹۰ شروع شده است و میلگرد را در دو نوع ساده و آجدار تولید می ‌کند. میلگرد راد به عنوان یکی از بهترین برندها در بازار شناخته می شود که با استفاده از جدیدترین و بروزترین تجهیزات و ماشین آلات تولید شده و توانسته خود را به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های تولید میلگرد تبدیل کند. شما عزیزان می توانید برای مقایسه کیفیت و قیمت میلگرد کارخانه های مختلف در بازار امروز به آهن پویا مراجعه کنید و پس از انجام بررسی های لازم، سفارش خرید خود در حجم مورد نیازتان را ثبت نمایید.

قیمت میلگرد

  • مجتمع فولاد آریا ذوب: این مجتمع نیز در دهه ۸۰ احداث شده و فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت گذاری این کارخانه نیز برای فروش داخلی و به منظور صادرات بسته به قیمت مواد خام اولیه تعیین می شود. این مجتمع در تامین میلگرد بازار داخلی کشور نقش بسیار مهم و ارزنده ای دارد. کیفیت و دقت در عملیات برش کاری یکی از ویژگی ‌های مثبت این مجموعه می ‌باشد و همین مسئله باعث شده است تا طرفداران محصولات تولید شده آن بسیار زیاد باشند. این مجتمع انواع مختلف میلگردهای آجدار و ساده و انواع تیر آهن را در خط تولید خود تولید می کند.
  • مجتمع فولاد سپهر ایرانیان: این مجتمع فولاد نیز در اواخر دهه ۸۰ احداث شد و شروع به فعالیت و تولید انواع میلگرد نمود. کارخانه فولاد سپهر ایرانیان در شهر تهران واقع شده است و گواهینامه استاندارد ملی را در زمینه تولید مقاطع فولادی و میلگرد دریافت نموده است. کارخانه فولاد سپهر توانسته است تولید متنوع محصولات آهنی و فولادی را در دستور کار خود قرار بدهد و نیاز مشتری ها و کاربران خود را به صورت کامل برآورده کند.
  • کارخانه ظفر بناب: یکی از کارخانجات شناخته ‌شده و بزرگ که در اواسط دهه هشتاد فعالیت خود را آغاز کرده است مجتمع فولاد ظفر بناب است. این مجتمع انواع میلگرد ها در گرید های a2 و a3 تولید کرده و در حجم های بالا سالانه بیش از ۲ هزار تن به بازار فروش عرضه می کند. روی بدنه محصولات تولیدی کارخانه ظفر بناب علامت مخصوص این برند حک شده است تا مشتری بتواند محصول این شرکت را شناسایی کند.

قیمت میلگرد

استعلام قیمت میلگـرد در آهن پویا

اگر قصد خرید میلگرد و مقایسه قیمت انواع میلگرد ها از کارخانجات متعدد را دارید می توانید با مراجعه به وب سایت آهن پویا این مقایسه را به راحتی انجام بدهید. زیرا ما تمامی کارخانجات بزرگ و مطرح کشور را همراه با قیمت لحظه ای (همچون قیمت میلگرد ۱۴ اهواز ) گرد هم آورده و تولیدات باکیفیت و عالی آن ها را از لحاظ قیمت گذاری و ویژگی‌های فنی و کیفی در معرض فروش برای مشتری‌های عزیز قرار داده ایم تا نسبت به نیاز و تقاضای خود خرید خود را انجام دهند.

2 دیدگاه در “قیمت میلگرد | مقایسه قیمت میلگرد کارخانه ها در بازار امروز

  1. امیر مهدی گفت:

    برای استعلام قیمت شیشه دوجدار می تونید از سایت تجارتگرام استعلام بدست بیارید

  2. ahanresan گفت:

    سلام ممنون

نظرات