بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بیوگرافی رامین سیار دشتی بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی کیست؟ + عکس ها و سوابق هنری رامین سیار دشتی بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی همراه با عکس های بدون گریم و واقعی وی و همسرش همراه با پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های بدون گریم

مجله حرف تازه – رامین سیار دشتی بازیگر با سابقه و قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون است که در سال ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. او با بازی در سریال بعد از آزادی به مخاطبان معرفی شد. از وضعیت ازدواج و زندگی او خبری در دست نیست.

بیوگرافی رامین سیار دشتی بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی کیست؟

سوابق بازیگری

آقای رامین سیار دشتی بازیگر، طراح صحنه، کارگردان تئاتر و نویسنده است که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی نمایش با گرایش طراحی‎ ‎صحنه از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، تهران مرکز و کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش می باشد

او از دهه ۷۰ وارد عرصه بازیگری در تئاتر شده و تاکنون در نمایشی هایی چون جنگ کور در سال ۷۳ و سپس نمایش یک افسانه هندی ، بازگشت لوکوموتیوران ، منصو رحلاج و دون کیشوت ، پینوکیو ، و …نقش آفرینی کرده است.

سیار دشتی با بازی در سریال بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی در سال ۱۳۸۱‏ وارد قاب تلویزیون شد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش مهشید در سریال بعد از آزادی کیست؟ +بیوگرافی و عکس های جنجالی

وی علاوه بر بازیگری در طراح دکور و کارگردان تئاتر نی می باشد و طراحی و ساخت دکور برنامه جهان درسالی که گذشت برای شبکه‌ی ۲ سیما؛ را طراحی کرده است.

آقای دشتی از جمله هنرمندان موفق کشورمان است که تا کنون چندین جایزه جشنواره را برای بایگری و طراحی صحنه و کارگردانی کسب کرده است

بیوگرافی بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی

بیوگرافی بازیگر نقش مهران در سریال بعد از آزادی

رامین سیار دشتی به تازگی در جدیدترین اثر هنری خود در سریال بعد از آزادی در نقش مهران به ایفای نقش پرداخته و همچنین نقش کوتاهی هم در سریال «آمستردام» مسعود قراگوزلو دارد که برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال ضبط است.

رامین در سریال بعد از آزادی در کنار رضا داوود نژاد، اصغر همت، خسرو شهراز، سارا شاهرودیان و المیرا دهقانی، آلاله زارع، رویا جاوید نیا، قاسم زارع، آزاده مهدیزاده، لادن قناد، نادیا پروانی، محمد موسی اکبری، سبحان حسینی، عبدالصبور خالقی، نیوشا علیپور، شهریار فرد، و تجارب خوبی را کسب کرد.

 

نظرات