مجید شاپوری کمدین و صداپیشه این روزها کجاست + عکس شوکه کننده و شغل جدید

0

«مجید شاپوری» کمدین و صداپیشه این روزها کجاست + عکس شوکه کننده جدید از مجید شاپوری هنگام اجرای تقلید صدا و آخرین وضعیت او و ماجرا و علت کم کاری وی در تلویزیون در ادامه میخوانید

آقای شاپوری به تازگی در مصاحبه ای و حرف‌هایی زده است که دردآور است. او گفت: «پول برای اجاره خانه ندارم و در دفتر کاری یکی از دوستانم زندگی می‌کنم و شب‌ها آنجا می‌خوابم چون از عهده اجاره‌خانه بر‌نمی‌آیم.»

مجید شاپوری کمدین و صداپیشه این روزها کجاست + عکس شوکه کننده جدید و شغل جدید

بیوگرافی کامل مجید شاپوری کمدین و صداپیشه

«مجید شاپوری» کمدین و صداپیشه ایرانی است که در سال هزاروسیصد و سی و نه در چالوس متولد شد و از از سال ۱۶۲ وارد حرفه صداسازی و تقلید صدا شد.

آقای شاپوری تقلد صدا و کمدین و صداپیشه اهل ایران است که این روزها دیگر در سازمان صدا و سیما کار نمی کند و بیشتر به صورت شخصی و فعالیت اژاد در مراسمات و جشن ها اجراهای زیبایی مانند تقلید صدای خوانندگان و هلیکوپتری شدن و صدای ماشین و …. به نمایش می گذارد.

مجید شاپوری کمدین و صداپیشه این روزها کجاست + عکس شوکه کننده جدید و شغل جدید

در حال حاضر چند سالی است از او خبری نبود و مانند دیگر هنرمندان و چهره های سینما به فراموشی سپرده بود، تا اینکه در فصل دوم برنامه جوکر در حضور پیدا کرد و حرکات جالب مانند صدای قطار و ماشین و اگزوز را درآورد و باعث خنده خیلی از بازیگران و شرکت کنندگان فصل دوم جوکر شد.

حرکت هلیکوپتری آقای شاپوری بیشتر از همه مورد توجه مخاطبان و بینندگان قرار گرفت.

همچنین ببینید: مجید شاپوری هنرمند تقلید صدا کیست؟ + زندگینامه و تقلید صداهای مجید شاپوری

مجید شاپوری تقلید صدا را نسل های دهه ۴۰ و ۵۰ به یاد دارند که آن زمان در پای گیرنده ها اجراهای زیبا او را شاهد بودند و حالا به یکی از برنامه ها و شخصیت های نوستالژی تبدیل شده است.

او در دی ماه ۱۴۰۰ در فصل دوم برنامه جوکر شرکت کرد و اجراهای بسیار زیبایی را به نمایش گذاشت.

نظرات