مجید شاپوری هنرمند تقلید صدا کیست؟ + زندگینامه و تقلید صداهای مجید شاپوری

0

مجید شاپوری استاد هنرمند تقلید صدا کیست + زندگینامه و خانواده و سوابق هنری ایشان را در ادامه از مجله حرف تازه بطور اختصاصی میخوانید

مجید شاپوری هنرمند تقلید صدا کیست؟ + زندگینامه و خانواده و سوابق هنری

مجید شاپوری هنرمند تقلید صدا کیست؟ + زندگینامه و بیوگرافی مجید شاپوری

آقای مجید شاپوری در سال ۱۳۳۹ در مازندران در شهر چالوس به دنیا امده و یکی از هنرمندان طنز و کمدین های معروف دهه ۶۰ و ۷۰ می باشد که برنامه های زیادی را در تلویزیون اجرا کرد.

آقای مجید شاپوری کیست را از دهه ۶۰ در تلویزیون آغاز کرد که به مناسبت های مختلف مانند جشن ها و مراسم و اعیاد نوروز و مذهبی از او دعوت می شد تا برنامه ای مفرح و شاد اجرا کند.

مجید شاپوری هنرمند تقلید صدا کیست؟ + زندگینامه و تقلید صداهای مجید شاپوری

 

بیوگرافی مجید شاپوری

 

از ایشان به عنوان بنیانگذار تقلید صدا در ایران یاد می کنند که در تلویزیون انواع صداها را تقلید می کرد.

در حال حاضر چند سالی است از او خبری نبود و مانند دیگر هنرمندان و چهره های سینما به فراموشی سپرده بود، تا اینکه در فصل دوم برنامه جوکر در حضور پیدا کرد و حرکات جالب مانند صدای قطار و ماشین و اگزوز را درآورد و باعث خنده خیلی از بازیگران و شرکت کنندگان فصل دوم جوکر شد.

اما حرکت هلیکوپتری آقای شاپوری بیشتر از همه مورد توجه مخاطبان و بینندگان قرار گرفت که در فیلم زیر ببینید:

همچنین ببینید: فیلم کامل اجرای تقلید صدای مجید شاپوری در جوکر و واکنش ها را ببینید 

مجید شاپوری تقلید صدا را نسل های دهه ۴۰ و ۵۰ به یاد دارند که آن زمان در پای گیرنده ها اجراهای زیبا او را شاهد بودند و حالا به یکی از برنامه ها و شخصیت های نوستالژی تبدیل شده است.

مجید شاپوری کیست

علت کم کاری

آقای شاپوری عزیز و دوست داشتنی این روزها بیشتر در مراسم و جشن ها برنامه اجرا می کند و برای اجرای تقلید صدا به شهرهای مختلف سفر  می کند. او همدوره آقا نیکی با نام واقعی امیر نیکیار است که مدتی پیش به رحمت خدا رفت.

تقلید صدا بدون آلات موسیقی و با لب و حنجره بسیار کار سختی است و اکنون اسم هنری این حرفه به بیت باکس کار تغییر یافته و نسل جوان علاقه مند به این حرفه شدند.

حضور آقای شاپوری در برنامه جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی یکی از بهترین قسمت های این برنامه بود که لحظات علی و خاصی را در کنار چهره هایی چون ایمان صفا و هومن برق نورد و شهرام قائدی و عباس جمشیدی فر سپری کرد.

ناگفته نماند که کل کل حسن ریوندی و شاپوری نیز در برنامه ای جذاب بسیار دیدنی است و حتما دانلود کنید و ببنید

صفح اینستاگرام این هنرمند صدا را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی majid_shapouri_official_page دنبال کنید و کلیپ ها و اجرای جدید او با تصاویر شخصی مشاهده کنید

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه تولید محتوا شده است

با ما همراه باشید

نظرات