بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و بازیگری

0

آلاله زارع طلب (Alaleh Zare Talab) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد ۲۰ فروردین اهل تهران است و بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت دارد. بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و بازیگری و اینستاگرام آلاله زارع طلب همراه با سوابق هنری و فیلم شناسی و سن و محل تولد و فیلم ها و سریال هایی که بازی کرده و زندگی شخصی و بازیگری آلاله زارع طلب بازیگر ایرانی ویکی پدیا با عکس های خانوادگی و شخصی وی در ادامه از مجله حرف تازه دانلود کنید

بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و بازیگری

بیوگرافی آلاله زارع طلب

آلاله زارع طلب, بازیگر ایرانی (زاده ۲۰ فروردین دهه ۷۰) در تهران متولد شد. او دانش آموخته رشته بازیگری تئاتر می باشد و با بازی در سریال دنیای گمشده و سریال بعد از آزادی به مخاطبان معرفی شد و به شهرت رسید

بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر

سوابق هنری

خانم زارع از بازیگران جوان تئاتری است که بازیگری را از کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور آغاز کرد و تاکنون در چند نمایش و سریال ایفای نقش کرده است.

از جمله آثار هنری او میتوان به نمایش پیکان قدیمی به کارگردانی محمد رحمانیان و نمایش «شش تک گویی و یک گفتگو» و تئاتر روزمرگی و … اشاره کرد.

این بازیگر ایرانی با استعداد رتبه دوم بازیگری زن برای نمایش روزمرگی از پانزدهمین دوره جشنواره تئاتر مهر کاشان را کسب کرده است.

وی همچنین در نمایش خوانی و اجرا نمایش نیز در چند پروژه با کارگردانان معرف تئاتر همکاری داشته است.

عکسهای شخصی آلاله زارع طلب بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون

نکته مهم فعالیت هنری خانم زارع این است که او بیشترین همکاری را با مهتاب نصیرپور و علی عمرانی داشته است.

آلاله زارع با بازی در سریال دنیای گمشده وارد تلویزیون شد و سپس در سریال طنز چایخانه هم زبان به کارگردانی علی عمرانی نقش آفرینی کرده است.

سریال طنر چایخانه هم زبان

زارع طلب به تازگی در سینما و تلویزیون شناخته شده است مجموعه “چایخانه هم زبان” که توسط علی عمرانی کارگردانی می شود دومین فعالیت هنری این بازیگر در یک مجموعه تلویزیونی است که موجب شناخته شدن چهره او شده است

عکسهای جدید اینستاگرامی آلاله زارع طلب

سریال بعد از آزادی

زارع طلب به تازگی در سریال بعد از آزادی در نقش مهشید بازی کرده است که بازی خوب و خیره کننده اش، بسیار توجه مخاطبان شبکه قرار گرفت. او در کنار المیرا دهقانی و سام کبودوند و اصغر همت و قاسم زارع و آزاده مهدیزاده و الناز اسماعیلی و … تجارب خوبی را کسب کرد.

سریال بعد از آزادی به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی تولید شده است

سوابق هنری و فیلم های آلاله زارع طلب

سریال «بعد از آزادی» یک کار اجتماعی است و درامی درگیر کننده است و یکی از معدود سریال‌هایی است که در این ده سال اخیر از زاویه‌ای جدید به موضوعات جامعه و خانواده نگاه می‌کند و یک درام کشف و شهودی است و خیلی از اتفاق‌ها و گره‌ها به مرور باز می‌شود. در کنار آن نگاهی هم به افغانستانی‌های عزیز دارد.

صفحه اینستاگرام

اینستاگرام وی با نشانی alalezaretalab در دسترس عموم قرار دارد که میتوانید تصاویر شخصی و خانوادگی و هنری این بازیگر را در پیج رسمی او مشاهده کنید

عکس های جدید آلاله زارع طلب بازیگر

آلاله زارع طلب

عکس های جدید آلاله زارع طلب بازیگر سریال بعد از آزادی

نظرات