آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی هوا و برف

3

آیا فردا مدارس تعطیل است چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ و آیا فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ مدارس تهران و اصفهان و تبریز و کرمان و کردستان و سایر شهرها تعطیل است؟ در ادامه آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و هشدار آلاینده ها و بارش برف در شهرهای تهران و اصفهان و کرمان و تبریز و ارومیه و البرز و قزوین و مشهد و کردستان و سلماس و آذربایجان غربی و شرقی و … آیا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ (۱۴۰۰/۱۰/۲۲) مدارس اصفهان و تهران و تبریز و کرمان و کردستان و استان ها تعطیل است؟ و وضعیت تعطیلی ۲۲ دی ۱۴۰۰ را میخوانید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 22 دی 1400 به دلیل آلودگی هوا و برف

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به علت آلودگی هوا و برف

🔺 پیرو سئوالات مکرر در خصوص تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به جهت آلودگی هوا و بارندگی برف و باران و برودت هوا، به اطلاع میرساند تا بدین لحظه هیچ تصمیمی از سوی مراجع ذی صلاح در این خصوص اتخاذ نشده و اگر خبری اعلام شد، ما حتما در این صفحه بروزرسانی خواهیم کرد

 

♦️ تعطیلی مدارس اردکان به دلیل آلودگی هوا فردا چهارشنبه ۲۲ دی

سرپرست فرمانداری اردکان:
🔹مدرسه های این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی به دلیل آلودگی هوا، بعد از ظهر سه شنبه برابر بیست و یکم دیماه تا پایان روز پنجشنبه هفته جاری تعطیل شد و کلاس های درس به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
🔹مقاطع تحصیلی دوره متوسطه برای برگزاری امتحان نهایی با رعایت کامل استانداردهای بهداشتی دایر است.
🔹اعلام وضعیت قرمز و اضطرار در شهرهای میبد و اردکان است.
🔹️همچنین تردد وسایل گازوییل سوز در این شهرها و اشکذر ممنوع است و فعالیت های آموزشی در همه مقاطع به صورت غیرحضوری است.
🔹️مقرر شد از فعالیت‌های عمرانی شهرداری ها نیز جلوگیری شود و واحدهای آلاینده پس از شناسایی به مدت ۲ روز تعطیل می‌شود.

وضعیت تعطیلی مدارس البرز ۲۲ دی ۱۴۰۰

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که مدارس ابتدایی و پیش دبستانی البرز تا پایان هفته جاری (تا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰) غیرحضوری خواهد بود. به جز مدارس شهرستان طالقان و آسارا

در حال بروزرسانی …

 

پیش بینی آب و هوای تهران

آسمان تهران فردا چهارشنبه (۲۲ دی ماه ۱۴۰۰) آفتابی تا قسمتی ابری با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۳ دی ماه ۱۴۰۰) ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۴ دی ماه ۱۴۰۰) بارانی با حداقل دمای ۵ درجه و با حداکثر دمای ۱۳ درجه پیش‌بینی می‌شود.

میانگین ۲۴ ساعت گذشته کیفیت هوا، با شاخص ۱۴۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

با تداوم پایداری جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۲۲ دی ماه) و عدم وزش باد مؤثر، غلظت ذرات معلق افزایش خواهد یافت و برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در بیشتر مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور تا چند روز آینده

در استان‌های خوزستان، لرستان، ایلام، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و غربی و ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

از پنجشنبه سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود و شمال غرب، غرب، ارتفاعات جنوب غرب، غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

3 دیدگاه در “آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی هوا و برف

  1. سارا گفت:

    اصفهان که هنوز خیلی آلودست یعنی تعطیل نیست؟

  2. مهران گفت:

    فردا مدارس تبریز تعطیل بشه توروخدا بدلیل چندین مشکلاتی نتونستیم ب امتحانات نگاه کنیم توروخدااا

  3. . گفت:

    فردا تبریز رو تعطیل کنین

نظرات