بیوگرافی سهیلا ملمولی فوتسالیست و همسرش + عکس های خانوادگی و افتخارات

0

بیوگرافی سهیلا ملمولی فوتسالیست و همسرش + عکس های خانوادگی و افتخارات و اینستاگرام

سهیلا ملمولی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتسال جهان کیست؟ بیوگرافی و سوابق سهیلا ملمولی فوتسالیست تیم ملی فوتسال زنان ایران و همسرش + عکس و افتخارات و زندگی شخصی و ورزشی و سن و محل تولد و سهیلا ملمولی اهل کجاست را در ادامه با نشانی پیج اینستاگرامش کامل بخوانید

بیوگرافی سهیلا ملمولی فوتسالیست و همسرش + عکس های خانوادگی و افتخارات و پیج اینستاگرام

بیوگرافی سهیلا ملمولی

سهیلا ملمولی (Soheila Malmouli) متولد ۱ مرداد ۱۳۶۴ در آبادان است.  او بازیکن فوتسال و عضو تیم ملی فوتسال زنان ایران و تیم فوتبال زنان ملی حفاری ایران است که در حال حاضر برای باشگاه فوتسال پالایش نفت آبادان بازی میکند. سهیلا ملمولی بازیکن فوتسال در ژانویه ۲۰۲۲ نامزد بهترین بازیکن فوتسال انتخاب شد.

زندگی شخصی سهیلا ملمولی

ازدواج و همسرش

از زندگی خصوصی و شخصی و وضعیت ازدواجش خبر منتشر نشده است

سوابق ورزشی

ملمولی بانوی فوتسالیست ایرانی از دوران نوجوانی و از دوران دانش آموزی وارد رشته فوتبال شد و با حضور حرفه ای در فوتسال تاکنون در مسابقات جهانی و داخلی متعددی بازی کرده است. او یکی از بانوان فوتسالیست کشورمان است که سابقه باز در تیم فوتبال زنان ملی حفاری ایران و باشگاه فوتسال پالایش نفت آبادان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی مشکات الزهرا صفی تنیسور ایرانی و همسرش + عکس ها و افتخارات و اینستاگرام

سهیلا ملمولی نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتسال جهان کیست؟

او در فصل گذشته توانست با درخشش مقابل تیم حریف به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. وی کاپیتان تیم و فوتسال پالایش نفت آبادان است که با این تیم به مقام قهرمانی لیگ دست یافت.

نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتسال جهان

سایت معتبر فوتسال پلنت که هر ساله برترین‌های فوتسال جهان را اعلام می‌کند، نامزدهای برترین بازیکنان فوتسال زنان در جهان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرد که نام سهیلاملمولی از باشگاه پالایش نفت آبادان از ایران نیز در این فهرست دیده می‌ شود. ملمولی در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان ایران، به عنوان کاپیتان تیم پالایش نفت آبادان عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.

سوابق و مسابقات سهیلا ملمولی بازیکن فوتسال

نام گلاره ناظمی به عنوان بهترین داور و علیرضا صمیمی به عنوان بهترین دروازه‌ بان جهان و نرگس علوانی به عنوان بهترین سرمربی بانوان (پالایش نفت آبادان)، بهترین سرمربی: محمد ناظم‌ الشریعه دیده میشود

صفحه اینستاگرام سهیلا ملمولی

صفحه رسمی این فوتسایست ایرانی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با نشانی soheil_toni9 و با نام سهیلا ترازی در دسترس عموم قرار دارد. وی به مناسبت نامزد شدن در لیست بهترین فوتیالیست زن جهان در پیج شخصی اش نوشت: همیشه در تلاش بودم تا بهترین خودم باشم و خدا را شاکرم که مرا تا رسیدن به این مهم یاری کرد.
از خداوند منان سپاسگزارم که این فرصت را به من داد تا از نام آبادان و فوتسال ایران دفاع کنم و قطع به یقین اگر زحمات بی وقفه مدیریت محترم، کادر فنی و بازیکنان تیم نبود اکنون در این جایگاه قرار نداشتم. از همه ی کسانی که در این مسیر مرا باور داشتند و از من حمایت کردند کمال تشکر را دارم.

عکس های شخصی سهیلا ملمولی فوتسال

صفحه اینستاگرام سهیلا ملمولی

 

نظرات