بیوگرافی مشکات الزهرا صفی تنیسور ایرانی و همسرش + عکس ها و افتخارات و اینستاگرام

0

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی تنیسور ایرانی و همسرش + عکس و افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی تنیسور ایرانی + عکس ها و افتخارات و پیج اینستاگرام مشکات الزهرا صفی تنیسور تیم ملی تنیس بانوان ایران و سوابق ورزشی و سن و وزن و محل تولد و اطلاعات شخصی مشکات صفی همراه با زندگی شخصی و ورزشی وی برای شما علاقه مندان به بیوگرافی ورزشکاران ایرانی در مجله حرف تازه قرار دادیم

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی تنیسور ایرانی و همسرش + عکس ها و افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی

مشکات الزهرا صفی, (Meshkatolzahra Safi) تنیسور ایرانی و ورزشکار تیم ملی تنیس بانوان ایران متولد دهه ۸۰ در کرج است. او که از کودکی ورزش تنیس را آغاز کرده، هم اکنون در عضو تیم ملی جوانان تنیس زنان ایران است که در سال ۲۰۲۲ در لیست صد تنیسور برتر دنیا از سوی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) رنکینگ برترین های دنیا در رده سنی جوانان قرار گرفت.

بیوگرافی مشکات الزهرا صفی

سوابق و افتخارات

مشکات الزهرا صفی تینس را از آکادمی آپت ایران آغاز کرد و بیش از ۵ سال است که در آکادمی تنیس آپت و زیر نظر ۲ مربی اهل کراوسی به نام‌های «تونی اندروویچ» و «وردان لوبیچیک» فعالیت می‌کند.

او در ۷ دوره مسابقه جهانی در یک سال اخیر و ۶ قهرمانی در مسابقات را به دست آورده و با وجود این که هنوز از مرز ۱۸ سال عبور نکرده اما در سطح خود، میدان دیده، با تجربه و آماده برای تجربه‌های بزرگ‌تر است.

زندگینامه مشکات الزهرا صفی

مسابقات گرند اسلم جوانان

مشکات صفی با کسب حد نصاب لازم به عنوان‌ اولین ایرانی موفق به حضور در رقابت های معتبر گرند اسلم جوانان شد .

این مسابقات هر سال به عنوان‌ نخستین گرند اسلم سال به میزبانی استرالیا برگزار می شود.

عکس های جدید مشکات الزهرا صفی

مقام قهرمانی

مشکات، تنیسور آکادمی آپت ایران در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس «شیکمنت» شرکت کرده بود به مقام قهرمانی دست یافت و این قهرمانی مسیر او به سمت گرنداسلم را هموار کرد.

او دیدار نهایی این پیکارها به مصاف «آروژان ساگاندلیکوف» رفت و موفق شد ضمن برتری مقابل حریف خود، به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

نماینده تنیس ایران سال آینده به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی در رده سنی زیر ۱۸ سال احتمالاً در مسابقات گرند اسلم اوپن استرالیا حضور خواهد یافت.

سوابق و افتخارات مشکات الزهرا صفی

عکس های مشکات الزهرا صفی

مشکات ملی پوش تنیس پیش از این قهرمانی با ۳۰۶ امتیاز در رده ۲۱۸ رنکینگ جهانی جای داشت؛ اما نماینده شایسته تنیس ایران با این قهرمانی و کسب ۱۷۰ امتیاز در رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس، به رتبه ۱۳۷ جهان رسید. و حالا در سال ۲۰۲۲ در رتبه ۸۷ رنکینگ جهانی قرار دارد.

صفی از نظر شرایط سنی یک سال دیگر نیز در رده سنی جوانان حضور خواهد داشت و سپس به رده سنی بزرگسالان ارتقا پیدا میکند

او همچنین مقام قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های تور بین المللی تنیس زیر ۱۸ سال کیشرا به دست آورده است

عکس های اینستاگرامی مشکات الزهرا صفی

قهرمانی رقابت‌های تنیس زیر ۱۴ سال آسیا

در مسابقات تنیس قهرمانی زیر ۱۴ سال آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار شد، در بخش دو نفره نیز مشکات الزهراء صفی و دینا عامری از ایران با نتیجه (۸-۱۰، ۶-۳ و ۳-۶) مقابل زوجی از قزاقستان به پیروزی رسیدند تا در این بخش نیز یک عنوان قهرمانی به دست آید

همچنین بخوانید: بیوگرافی روح‌ الله شیشه گرها تنیسور قزوینی و همسرش + عکس و علت درگذشت

مشکات الزهرا صفی

قرار گرفتن در ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا

قرار گرفتن او در رده ۸۷ رنکینگ جهانی نشان می‌دهد مشکات صفی هم‌اکنون مهم‌ترین سرمایه برای تنیس ایران و پشتیبانی از او یک ضرورت است.

مشکات الزهرا صفی از ایران از سوی فدراسیون جهانی تنیس ( ITF ) رنکینگ برترین های دنیا در رده سنی جوانان اعلام شد که بر این اساس مشکات الزهرا صفی تنیسور جوان کشورمان موفق شد با کسب حد نصاب لازم به عنوان صد تنیسور برتر دنیا معرفی شود.

نماینده کشورمان پس از کسب نتایج‌ درخشان در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال موفق شد برای نخستین بار نام خود را در بین ۱۰۰ تنیسور برتر دنیا مطرح کند و با اعلام فدراسیون جهانی در جایگاه ۸۷ دنیا قرار گیرد.

تاکنون هیچ‌ یک‌ از بازیکنان ایرانی موفق به کسب این عنوان ارزشمند نشده بودند.

مشکات الزهرا صفی در بین 100 تنیسور برتر دنیا

صفحه اینستاگرام مشکات الزهرا صفی

صفحه شخصی این ورزشکار تنیس را میتوانید با نشانی دنبا کنید و تصاویر و مسابقات او را در جدیدترین خبرها پیگیری کنید.

نظرات