بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی

0

بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی پانته آ سیروس بازیگر سریال برف بی صدا میبارد همراه با عکس های جنجالی با نقش ها و سریال ها و ماجرای ازدواج و همسرش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس واقعی و جنجالی

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

مجله حرف تازه – پانته آ سیروس بازیگر قدیمی و با سابقه سینما و تلویزیون متولد فروردین ماه سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده است. او با بازی در سریال های شمعدانی در نقش فرزانه زرین معاون بانک و سریال تنهایی لیلا در نقش بازیگر میهمان و سریال بانوی سردار در نقش بی بی مریم بختیاری به شهرت رسید. این بازیگر به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد بازی کرده است.

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟

سوابق هنری

پانته آ سیروس یکی از بازیگران قدیمی فیلم و سریال ایرانی است که فعالیت حرفه ای خود را در سینما و تلویزیون با بازی در فیلم اینجا همه چیز خوب است به کارگردانی پوریا آذربایجانی در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد. او تاکنون همکاری زیادی با پوریا آذربایجانی در پروژه های متعدد داشته است. خانم سیروس در سومین همکاری خود با پوریا آذربایجانی پس از سریال نوار زرد، حالا در سریال برف بی صدا می بارد به ایفای نقش پرداخته.

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا میبارد
او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با نقاشی و زیر نظر آیدین آغداشلو شروع و نمایشگاه‌های متعددی از جمله این آثار می تواند به گالری معتبری چون مثل فرهنگسرای نیاوران، گالری شیرین، گالری پاسارگاد، گالری گلستان، گالری جرجانی و … برگزار کرد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش حبیب در سریال برف بی صدا می بارد کیست؟ + بیوگرافی و عکس های خانواده 

بیوگرافی بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد
وی در ادامه فعالیت هنری را با حضور در کلاس های دوبله وارد عرصه دوبله شد و در سال ۱۳۹۰ به کلاس های بازیگری رفت و در موسسه کارنامه زیر نظر اساتید مشهور آموزش دید

عکس های شخصی و اسم واقعی گوهر در برف بی صدا میبارد

خانم سیروس اولین بار در سال ۹۱ با فیلم «اینجا همه چیز خوب است» به کارگردانی پوریا آذربایجانی وارد سینما شد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم «اینجا همه چیز خوب است» دریافت کرد.

بیوگرافی بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد

سریال برف بی صدا می بارد ، آخرین ساخته پوریا آذربایجانی است که در سال ۱۴۰۰ برای شبکه ۳ سیما به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده. این سریال بلندترین سریال تاریخ تلوزیون ایران به شمار می رود. فصل اول این مجموعه در ۱۰۰ قسمت توسط مرحوم مسعود بهبهانی نوشته شده و داستان هایی از دهه های گذشته و زمان حال را روایت خواهد کرد.

بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد

پانته آ سیروس در نقش عمه گوهر در سریال می گوید که من نقش مادر ۲ رزمنده را بازی می کند که دو پسر دارد که هر دو رزمنده به نام احمد و سعید دارد. او تجارب خوبی را در کنار بازیگران این سریال مانند فرهاد آییش، الیکا عبدالرزاقی، پوریا پورسرخ، مائده طهماسبی، پاشا رستمی، پوریا شکیبایی، پانته آسیروس، مریم شیرازی، مینا وحید، فریبا متخصص، امید روحانی، مهسا طهماسبی، امیر جنانی، هادی دیباجی، سیامک ادیب، هاله گرجی، آناهیتا اقبال نژاد، سینا کرمی و… کسب کرده است

بیوگرافی پانته آ سیروس بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد

«برف بی صدا می بارد» سریالی سه فصلی است که داستان آن در دهه های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ روایت می شود و در نگارش آن، زهرا پارسافر و طیبه شجری مسعود بهبهانی نیا را همراهی می کردند.

 

نظرات