پدر المیرا شریفی مقدم کیست+ بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم از شغل تا علت فوت و قتل

0

بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم از شغل تا علت فوت و قتل در ۱۹ دی سال ۷۲ و ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر در کودکی و پیدا نشدن قاتل و گم شدن پرونده قتل بعد از ۲۸ سال در عکس و بیوگرافی کامل در این بخش از مجله حرف تازه می خوانید

پدر المیرا شریفی مقدم کیست+ بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم از شغل تا علت فوت و قتل

پدر المیرا شریفی مقدم کیست + بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم از شغل تا علت فوت و قتل

پدر المیرا شریفی مقدم, متولد تبریز و اصالتا آذری است که در سال ۷۲ توسط افراد ناشناس در مقابل منزلش به قتل رسید و تاکنون خبری از قاتل و یا قاتلان او نشده و پیگیری ها به جایی نرسیده و بدون نتیجه مانده و حالا علاوه بر آن پرونده قتل نیز گم شده است.

او درباره شغل و زندگی شخصی پدرش تاکنون صحبتی نکرده و ماجرای قتل در ۱۹ دی ۱۳۷۲ رخ داده است.

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر به تازگی در سالگرد بیست و هشتمین روز درگذشت و به قتل رسیدن پدرش در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «شاید اگر نوزده دی سال ۷۲ شبکه‌های اجتماعی بود و من هم ۱۲‌ساله نبودم، عامل قتل پدرم را پیدا کرده بودم. شد ۲۸ سال و پرونده قتلی که بدون نتیجه، حالا گم شده!»

عکس و بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم گوینده خبر شبکه خبر

ماجرای قتل

شریفی‌ مقدم بعد از قتل آتنا اصلانی دختر پارس آبادی، برای نخستین بار از ماجرای قتل پدرش، پرده برداشت. او با انتشار عکسی از خود در آغوش پدرش در صفحه شبکه اجتماعی خود نوشته بود: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک میاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله می‌کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می‌کنه، به قتل می‌رسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده‌اند. هرچقدر بزرگ‌تر می‌شم، اون شب وحشتناک پررنگ‌تر در نظرم دیده می‌شه.»
روح همه رفتگان شاد. سالم باشید …

المیرا شریفی مقدم در واکنش به قتل آتنا درباره ماجرای تلخ قتل پدرش صحبت کرد و پرده از این راز مهم در زندگی اش برداشت.

همچنین ببینید: پدر و مادر آرمان عبدالعالی کیست؟ بیوگرافی پدر و مادر آرمان قاتل غزاله + عکس و اینستاگرام

پدر المیرا شریفی مقدم کیست+ بیوگرافی پدر المیرا شریفی مقدم از شغل تا علت فوت و قتل

شریفی مقدم گویند خبر شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم ۱۸ خرداد ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد. این بانوی گوینده اخبار از سال ۱۳۷۹ با پشت سر گذاشتن آزمون ورودی ، فعالیت خود را در شبکه خبر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۹ با داوود عابدی گوینده خبر ورزشی ازدواج کرد. دو فرزند پسر به نام امیر ابوالفضل و امیر ارسلان ، حاصل زندگی مشترک این چهره های سرشناس تلویزیونی است.

عکس پدر و مادر المیرا شریفی مقدم

داوود عابدی متولد ۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران ، خبرنگار شبکه خبر است که این روزها به روسیه رفته است.

داوود عابدی فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد است ، در تکواندو دان چهار دارد ، از سال ۷۵ کارش را در مجله بامدادی رادیو شروع کرده و بعد از آن در سال ۷۸ درست از زمان تاسیس شبکه خبر وارد این شبکه شده است.

المیرا شریفی مقدم سال ۸۲ با داوود عابدی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو پسر به نام های امیر ابوالفضل و امیر ارسلان می باشد.

نظرات