بیوگرافی و سوابق فرشاد نقدی شهردار دهدز + عکس و علت قتل شهردار دهدز

0

بیوگرافی فرشاد نقدی شهردار دهدز در خوزستان + عکس و علت قتل و ترور شهردار دهدز با نام فرشاد نقدی و تصاویر و ماجرای تیرباران و به قتل رسیدن فرشاد نقدی از شهرداری دهدز در ایذه خورستان تا ترور با اسلحه در خیابان محمد رسول الله ایذه در ۱۹ دی ۱۴۰۰ را میخوانید

بیوگرافی و سوابق فرشاد نقدی شهردار دهدز + عکس و علت قتل و ترور شهردار دهدز

بیوگرافی فرشاد نقدی شهردار دهدز

فرشاد نقدی شهردار دهدز متولد دهه ۶۰ در استان خوزستان است که به تازگی شهردار شهر تازه تاسیس دهدز و دزپات شده بود . او روز ۱۹ دی ۱۴۰۰ توسط افراد ناشناس ترور شد. وی بر اثر اصابت گلوله ظهر یکشنبه در جریان یک تیراندازی در خیابان محمد روسول الله ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

این حادثه ظهر امروز یکشنبه حوالی خیابان محمد رسول‌الله ایذه رخ داد و در پی آن گلوله‌ای به شهردار دهدز اصابت کرد.

تیر به ران پای نقدی اصابت کرده و موجب خونریزی شدید وی شد تا جایی که یک بار دچار ایست قلبی شده و با تلاش کادر درمان احیا شد.

اما در نهایت متاسفانه شهردار دهدز دقایقی پیش به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

شهر دهدز مرکز شهرستان جدید دزپارت است که در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

همچنین ببینید: فیلم کامل / لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت دقیق حمله

عکس فرشاد نقدی

علت قتل فرشاد نقدی شهردار دهدز

علت تیراندازی و قتل فرشاد نقدی شهردار دهدز

مجید رحمانی سرپرست فرمانداری دزپارت گفت: ظهر  یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ فرشاد نقدی شهردار دهدز در جریان یک تیراندازی در خیابان محمد رسول‌الله ایذه، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

این حادثه در حوالی خیابان محمد رسول‌الله(ص) ایذه و در درگیری بین نیروی انتظامی و اشرار رخ داد.

وی افزود: پس از شلیک گلوله از سوی اشرار، این درگیری به سمت یک رستوران در این خیابان که فرشاد نقدی و ۲ تن از همکارانش در آن حضور داشتند، کشیده شد.

سرپرست فرمانداری دزپارت تصریح کرد: در پی این درگیری یک گلوله به فرشاد نقدی شهردار دهدز اصابت کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از بررسی ویژه پلیس در خصوص قتل شهرداری دزپارت خبر داد.

عکس های فرشاد نقد شهردار دهز

تحقیقات پلیس

سرهنگ حجت اله سفید پوست  دقایقی قبل در تشریح جزییات اصابت گلوله به شهردار شهر تازه تاسیس دزپارت، اظهار کرد: ساعاتی پیش ماموران پلیس حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضایی را شناسایی و دستور ایست دادند.

او گفت: سارقان بلافاصله برای فرار از قانون اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه با ماموران پلیس کردند و از محل متواری شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: متاسفانه یک تیر به‌ صورت تصادفی به شهردار دهدز که به صورت گذری در محل بود اصابت کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

سفید پوست در پایان بیان کرد: بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و متعاقباً نتیجه اقدام ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

دستگاه قضایی درپی جان باختن شهردار دهدز در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های ایذه پرونده تشکیل داد.

دادستان ایذه درباره جزییات این حادثه عنوان کرد: حدود ساعت ۱۴ ماموران نیروی انتظامی در حال گشت زنی به خودرویی که حامل سارقان مسلح بود مشکوک شدند.

وی افزود: پس از دستور ایست ماموران پلیس، افراد مسلح درون خودرو با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شوند و در این درگیری تیراندازی از سوی طرفین صورت می‌گیرد.

رسالتی اظهار کرد: در پی این تیراندازی شهردار دهدز که در رستورانی در طرف دیگر خیابان حضور داشت به صورت اتفاقی مورد اصابت گلوله قرار میگیرد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

دادستان ایذه با بیان اینکه سارقان مسلح پس از درگیری از محل حادثه متواری شدند، اظهار کرد: در پی این اتفاق دادستان جهت بررسی‌های تخصصی در محل حادثه حضور یافت.

وی با بیان این‌که در خصوص دستگیری سارقان دستورات لازم صادر شده است، افزود: در خصوص این حادثه پرونده قضایی تشکیل و در حداقل زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

نظرات