فیلم کامل / لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت دقیق حمله

0

فیلم جدید و کامل لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت اصلی شلیک و تیراندازی و حمله مسلحانه به دکتر رضا ملکی گرجی پزشک ایذه ای در مطب و ماجرای فیلم حمله به مطب دکتر رضا ملکی پزشک عفونی در خیابان امام شهرستان ایذه با اسلحه را کامل بخوانید.

فیلم کامل / لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت دقیق حمله و ماجرای کامل حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه

فیلم کامل / لحظه وحشتناک حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه + علت اصلی تیراندازی

مجله حرف تازه – ۱۱ دی ۱۴۰۰ خبر حمله به مطب دکتر رضا ملکی پزشک عفونی در ایذه خبرساز شد و حالا پس از گذشت چند روز جزئیات کامل و فیلم جدید و کامل حمله به مطب دکتر رضا ملکی در ایذه منتشر شده است . درباره علت و ماجرای حمله به مطب دکتر رضا ملکی در خیابان امام شهر ایذه باید گفت که گویا این اتفاق به علت اختلاف مالی بوده است و در حال حاضر دکتر ملکی در بیمارستان بستری هستند و از این سوء قصد جان سالم به در برده است

منشی مطب دکتر ملکی گفته: پس از آنکه مرد و زن جوانی را راهی اتاق دکتر کردم حوالی ساعت ۷ شب روز شنبه بود

که متوجه شدم مردی چادری به مطب وارد شد و به سمت اتاق دکتر رفت

به او گفتم که باید منتظر باشد و با شنیدن صدایم دست پاچه شد و به سمت اتاق دکتر حمله کرد و ناگهان وارد اتاق شد و چند لحظه بعد صدای شلیک گلوله آمد… این حادثه حوالی ساعت ۱۹:۲۰ روز ۱۱ دی ۱۴۰۰ رخ داد

در ویدئو زیر حمله مسلحانه به پزشک ایذه ای را می بینید:

 

علت حمله به دکتر رضا ملکی پزشک ایذه ای چه بود؟

بر اساس گزارش های منتشر شده و اظهارات شاهدان ماجرا، مردی در حالیکه لباس زنانه بر تن داشت وارد مطب شده و با کلت کمری که همراه داشت دو تیر به پزشک عفونی رضا ملکی شلیک می کند. هنگام حمله، یکی از مراجعان به مطب پزشک به دفاع از دکتر به سمت مرد مسلح حمله ور می شود که مرد مسلح به او نیز دو تیر شلیک می کند و در ادامه متواری می شود.

با اعلام موقعیت به اورژانس و پلیس و مراجع قضایی همه تیم های پلیسی و قضایی و امدادی در محل حاضر می شوند و دو مجروح حادثه را به مرکز درمانی ایذه منتقل می کنند.

گلوله ها به پاها و شکم دو مجروح اصابت کرده بود. به دلیل وخامت وضعیت جسمی مجروحان هر دو آنها به از بیمارستان شهدای ایذه به بیمارستان اهواز منتقل می شوند.

همچنین ببینید: بیوگرافی غلام شه بخش شرور مسلح سیستان و بلوچستان کیست + نحوه هلاکت و عکس جنازه

وضعیت دکتر رضا ملکی پزشک عفونی

دکتر امیر یاراحمدی ادامه داد: دکتر ملکی در ناحیه تحتانی دچار مجروحیت شده بود که با توجه به شرایط وی، پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

وی در مورد وضعیت دیگر مصدوم این تیراندازی نیز اظهار کرد : این فرد نیز در ناحیه تحتانی مورد اصابت گلوله قرار گرفته است , و کارهای اعزام وی به بیمارستان گلستان اهواز در حال انجام است.

عاملان تیراندازی به پزشک ایذه ای

هنوز از انگیزه مهاجم اطلاعی در دست نیست و فرد مهاجم نیز موفق به فرار شده است.

مسوولان انتظامی ایذه از اظهار نظر در این زمینه خودداری کردند.

منابع: رکنا و ایرنا

گرداوری مجله حرف تازه

نظرات